Znane auto sprawcy, nieznany sprawca

Data: 2013-02-27 04:08:40
Autor: grzech
Znane auto sprawcy, nieznany sprawca
UFG odpowiada e oni owszem p ac w takich sprawach, ale wy cznie je eli
kt rykolwiek z uczestnik w dozna jakiegokolwiek urazu.
A e tu by y straty tylko w sprz cie, to odszkodowania nie b dzie adnego.

No nie do końca - tak z tym "płacą" Niedawno opisywałem jak to było u
mnie - był pijany sprawca, brak oc itp i też się wypięli.
Moim zadaniem ten cały FG to niezła ściema jest. Taki "fotoradar w
krzakach" na kierowców, którym czasem
przychodzi do głowy nie wykupywać oc. Ściągacze niezapłaconych haraczy
- oc i tyle.
Jak się mylę to może ktoś opiszę jak i za co mu FG oddał kasę?

____
grzech
626

Data: 2013-02-27 13:24:07
Autor: Cavallino

Użytkownik "grzech" <zulusik25@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:d018f724-89cd-4d1b-9506-420b62f825c5@i5g2000vbk.googlegroups.com...
[...]

Bo mylisz pojęcia, to nie jest dodatkowe TU, tylko ratunek dla tych którzy nie mają innej opcji.
Dlaczego wszyscy mielibyśmy się składać na Twoją zniżkę w AC?

Znane auto sprawcy, nieznany sprawca