Znany artysta odwraca si? Platformy

Data: 2011-02-15 17:25:03
Autor: u2
Znany artysta odwraca si? Platformy
... w końcu przejrzał na oczy i chwała Mu za to :

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/322234,znany-artysta-odwraca-sie-platformy.html

"Najpierw szef "Playboya", Marcin Meller publicznie "odwrócił" się od
PO, a teraz Kazik Staszewski - znany z bezkompromisowych tekstów lider
rockowego zespołu "Kult" - mówi o wielkim politycznym rozczarowaniu
rządami Platformy.

Kazik Staszewski, lider zespołu “Kult”, rozmawia z Robertem Ziębińskim z
"Newsweeka" o filmie “Czarny czwartek. Janek Wiśniewski” do którego
nagrał tytułową, historyczną balladę. Ale rozmowa schodzi też na
polityczne tory.

"Lubię mój kraj, tu się urodziłem. Dlatego tak często irytuje mnie to,
co się dzieje z tym państwem. Ale myślę tu bardziej o sprawach
związanych z gospodarką, wzrostem cen, spadkiem komfortu życia.
Sprawach, na które obecny rząd - na który głosowałem w 2007 roku, ale
zaznaczam: przeciwko PiS - zupełnie nie zwraca uwagi. Więcej zresztą na
wybory nie pójdę, nie ma takiej opcji. Nadal “nie wierzę politykom”. I
nigdy nie uwierzę." - mówi lider "Kultu"

Jego wypowiedź wpisuje się w nurt rozczarowania elit  Platformą, o
którym ostatnio coraz głośniej w mediach. Rządowe posunięcia ostro
krytykują przedsiębiorcy zrzeszeni w BCC, czy eksperci od budżetowych
reform. Do rozczarowania PO przyznał się też ostatnio redaktor naczelny
"Playboya", Marcin Meller."

Data: 2011-02-15 17:48:31
Autor: jerzy.n

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d5aa8e3$0$2447$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale artysta , lepszych nie znasz ?

Data: 2011-02-16 01:14:03
Autor: zeusx
[...]

[...]
[...]

Te elity to mają raka w głowie ,czy jak? Zapomniały jak rządzil Kongres LD? To przecież ci sami ludzie i ten sam nurt.
zx

Data: 2011-02-16 01:54:23
Autor: MH
Znany artysta odwraca si? Platformy
u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):
... w ko&#65533;cu przejrza&#65533; na oczy i chwa&#65533;a Mu za to :

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/322234,znany-artysta-odwraca-si
e-platformy.html

"Najpierw szef "Playboya", Marcin Meller publicznie "odwróci&#65533;" si&#65533; od
PO, a teraz Kazik Staszewski - znany z bezkompromisowych tekstów lider
rockowego zespo&#65533;u "Kult" - mówi o wielkim politycznym rozczarowaniu
rz&#65533;dami Platformy.

WOW !! Yaro !!  Masz szans na Playmate , czy jaro tam...

MH

--

Znany artysta odwraca si? Platformy