Znany polityk Adam H. zatrzymany

Data: 2013-11-24 16:07:46
Autor: Bogdan Idzikowski
Znany polityk Adam H. zatrzymany
Strącenie z piedestału to dramat każdego polityka. Rzadko kiedy przebiega jednak to tak gwałtownie. Jak poinformowała na swoim profilu na Facebooku Monika Olejnik, przed jej niedzielną audycją w Radiu Zet musiała interweniować policja.

– Adam H. usiłował przemocą wedrzeć się do “7 Dnia Tygodnia”. Może areszt go czegoś nauczy – napisała dziennikarka.

Uczestnicy zdarzenia do których dotarliśmy podają nieco więcej szczegółów. – Adam zjawił się jakby jego medialnego zawieszenia w ogóle nie było i chciał wejść do studia – wspomina Stanisław Żelichowski z PSL. Tu jednak drogę zagrodził mu obecny jako zastępstwo poseł Zbigniew Girzyński i podkreślił, że to jego Jarosław Kaczyński wyznaczył do tego wydania.

– Nie da się powtórzyć wiązanki pod adresem prezesa, która wtedy wydostała się z ust H. Nawet u nas się tak o panu Kaczyński nie mówi – ujawnia Beata Kempa z Solidarnej Polski.

Na wyzwiskach się nie skończyło. Nieproszony gość szybko przeszedł do rękoczynów, po chwili jednak zjawiła się policja, która aresztowała posła.

Teoretycznie każdego parlamentarzyste chroni immunitet, ale jak dowiaduje się ASZdziennik, marszałek Sejmu Ewa Kopacz powołując się na autoryzację przedstawicieli wszystkich partii z PiS na czele, zamierza zrobić wyjątek i nie będzie interweniować w sprawie tego akurat zatrzymania.

Które nie mogło się zdarzyć w lepszym momencie. Policjanci twierdzą, że następnym po programie Moniki Olejnik, celem desperata miała być “Kawa na ławę” w TVN24.

http://tiny.pl/qrgbx

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-11-24 16:18:50
Autor: A. Filip
Znany polityk Adam H. zatrzymany [(c) ASZdziennik 2011-2013. Wszystkie cytaty i wydarzenia zostały zmyślone]

[...]
http://tiny.pl/qrgbx

Po kiego wuja maskujesz źródło?
https://aszdziennik.wordpress.com/2013/11/24/znany-polityk-adam-h-zatrzymany-chcial-sie-wedrzec-przemoca-do-audycji-moniki-olejnik/

--
A. Filip
Własną ręką uciąłem sobie rękę!  (Przysłowie abisyńskie)

Data: 2013-11-24 16:41:21
Autor: u2
W dniu 2013-11-24 16:18, A. Filip pisze:
Po kiego wuja maskujesz źródło?
https://aszdziennik

bo sie wstydzi, taka przypadlosc politruka pizdziaka ...-;)

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2013-11-24 18:18:44
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:52921e20$0$2296$65785112news.neostrada.pl...

| bo sie wstydzi, taka przypadlosc politruka pizdziaka ...-;)

A wy towarzyszko, dlaczego notorycznie przekręcacie cudze nazwiska? Może z zazdrości, że własne wam nie pasuje?
-kolektyw

Data: 2013-11-24 19:18:07
Autor: u2
W dniu 2013-11-24 18:18, Towarzysz Gnój pisze:
dlaczego notorycznie przekręcacie cudze nazwiska

to nie sa prawdziwe nazwiska, tylko operacyjne, podrosnij dzieciaku.

Data: 2013-11-24 19:39:04
Autor: Towarzysz Gnój

| to nie sa prawdziwe nazwiska, tylko operacyjne

Widzę, że operacja na czole się udała... [ -;) ]

Data: 2013-11-24 19:49:51
Autor: u2
W dniu 2013-11-24 19:39, Towarzysz Gnój pisze:
Widzę, że operacja na czole się udała

nie mów, czyli ty rzeczywiście gnój, a ja będę ciebie nazywał od tej pory po prostu gnojek ...-;)

Data: 2013-11-24 16:41:37
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:t77eicinrfdbo0.huge.strangled.net...
[...]

Żeby wku*wiać takich jak ty? A może nie chcę się chwalić długością, jak nie przymierzając, były beniaminek PiS, Hofman?

ubawiony

Data: 2013-11-24 18:16:42
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:52921e34$0$2187$65785112news.neostrada.pl...

| Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości

| Żeby wku*wiać takich jak ty? A może nie chcę się chwalić długością, jak nie

Ależ nie wstydźcie się towarzyszu Idzikowski. Macie krótkie nazwisko, to chociaż długiego linka pokażcie!
-kolektyw

Data: 2013-11-24 19:18:44
Autor: Mark Woydak
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:52921644$0$2279$65785112news.neostrada.pl...
[...]