Znany polityk Adam H. zatrzymany [(c) ASZdziennik 2011-2013. Wszystkie cytaty i wydarzenia zostały zmyślone]

Data: 2013-11-24 16:18:50
Autor: A. Filip
Znany polityk Adam H. zatrzymany [(c) ASZdziennik 2011-2013. Wszystkie cytaty i wydarzenia zostały zmyślone]
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
Strącenie z piedestału to dramat każdego polityka. Rzadko kiedy
przebiega jednak to tak gwałtownie. Jak poinformowała na swoim profilu
na Facebooku Monika Olejnik, przed jej niedzielną audycją w Radiu Zet
musiała interweniować policja.

– Adam H. usiłował przemocą wedrzeć się do “7 Dnia Tygodnia”. Może
areszt go czegoś nauczy – napisała dziennikarka.
[...]
http://tiny.pl/qrgbx

Po kiego wuja maskujesz źródło?
https://aszdziennik.wordpress.com/2013/11/24/znany-polityk-adam-h-zatrzymany-chcial-sie-wedrzec-przemoca-do-audycji-moniki-olejnik/

--
A. Filip
Własną ręką uciąłem sobie rękę!  (Przysłowie abisyńskie)

Data: 2013-11-24 16:41:21
Autor: u2
W dniu 2013-11-24 16:18, A. Filip pisze:
Po kiego wuja maskujesz źródło?
https://aszdziennik

bo sie wstydzi, taka przypadlosc politruka pizdziaka ...-;)

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2013-11-24 18:18:44
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:52921e20$0$2296$65785112news.neostrada.pl...

| bo sie wstydzi, taka przypadlosc politruka pizdziaka ...-;)

A wy towarzyszko, dlaczego notorycznie przekręcacie cudze nazwiska? Może z zazdrości, że własne wam nie pasuje?
-kolektyw

Data: 2013-11-24 19:18:07
Autor: u2
W dniu 2013-11-24 18:18, Towarzysz Gnój pisze:
dlaczego notorycznie przekręcacie cudze nazwiska

to nie sa prawdziwe nazwiska, tylko operacyjne, podrosnij dzieciaku.

Data: 2013-11-24 19:39:04
Autor: Towarzysz Gnój

| to nie sa prawdziwe nazwiska, tylko operacyjne

Widzę, że operacja na czole się udała... [ -;) ]

Data: 2013-11-24 19:49:51
Autor: u2
W dniu 2013-11-24 19:39, Towarzysz Gnój pisze:
Widzę, że operacja na czole się udała

nie mów, czyli ty rzeczywiście gnój, a ja będę ciebie nazywał od tej pory po prostu gnojek ...-;)

Data: 2013-11-24 16:41:37
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:t77eicinrfdbo0.huge.strangled.net...
[...]

Żeby wku*wiać takich jak ty? A może nie chcę się chwalić długością, jak nie przymierzając, były beniaminek PiS, Hofman?

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-11-24 18:16:42
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:52921e34$0$2187$65785112news.neostrada.pl...

| Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości

| Żeby wku*wiać takich jak ty? A może nie chcę się chwalić długością, jak nie

Ależ nie wstydźcie się towarzyszu Idzikowski. Macie krótkie nazwisko, to chociaż długiego linka pokażcie!
-kolektyw