Znany polityk potrącił rowerzystkę

Data: 2019-10-25 17:16:10
Autor: u2
Znany polityk potrącił rowerzystkę
https://wpolityce.pl/kryminal/470065-znany-polityk-potracil-rowerzystke

Znany polityk potrącił rowerzystkę. Wcześniej został pozbawiony prawa jazdy za prowadzenie po alkoholu

Znany polityk prawicy Artur Zawisza potrącił w piątek rano w Warszawie rowerzystkę. Jak nieoficjalnie dowiedział się PAP ze źródeł zbliżonych do sprawy, w 2016 roku został zatrzymany za jazdę po alkoholu, za co stracił prawo jazdy.

     Potrącenie miało miejsce o godz. 7. Kobieta kierująca rowerem została potrącona przez kierującego mercedesem. Mężczyzna jechał ulicą Beethovena i skręcał w Sobieskiego. Wtedy doszło do potrącenia. Kobieta z obrażeniami ciała trafiła do szpitala

-- poinformowała PAP Edyta Adamus z sekcji prasowej Komendy Stołecznej Policji.

Jak ustaliła PAP, rowerzystka potrącona przez byłego posła Artura Zawiszę jest pracownicą Biura Bezpieczeństwa Narodowego.

Kierowca mercedesa był trzeźwy. Okazał się nim znany polityk prawicy - Artur Zawisza.

Jak nieoficjalnie dowiedział PAP ze źródeł zbliżonych do sprawy, Artur Zawisza nie ma uprawnień do prowadzenia pojazdów. W 2016 r. w Starej Hucie został zatrzymany przez patrol policji. Jechał wówczas pod wpływem alkoholu, za co potem stracił prawo jazdy. W styczniu 2019 r. uprawomocnił się wyrok sądu o zakazie prowadzenia przez niego pojazdów.

     To wydarzenie drogowe, jakich setki. Bardzo mi przykro, ze brałem w nim udział. Obyło się bez żadnych nadzwyczajnych okoliczności. Nie sposób rozstrzygnąć, kto zawinił. To trzeba poddać analizie. Ja nie jestem w stanie tego skomentować, bo całą sytuacją byłem zaskoczony

-- powiedział w rozmowie z PAP Artur Zawisza.

     Bardzo współczuję pani Anecie, do której wybieram się z przeprosinami i kwiatami. Sama kolizja drogowa, jakich setki, ale zawsze przykra. Wedle prawa nie jestem osobą karaną i nie widnieję w KRK, a prawo jazdy ponownie wyrabiam. Wszystkich przepraszam

-- napisał w piątek na Twitterze były poseł Artur Zawisza.

https://twitter.com/artur_zawisza/status/1187665812867485697

[...]

Kochany Prezes
? @PrezesKochany
4 godz.4 godziny temu
W odpowiedzi do @artur_zawisza

Bez obawy. Sąd skaże rowerzystkę za wtargnięcie na Pana samochód.

[...]

Data: 2019-10-26 15:25:24
Autor: Robert Tomasik
W dniu 25.10.2019 o 17:16, u2 pisze:

Znany polityk prawicy Artur Zawisza
Kto to jest ten Artur ZAWISZA i czemu jest on tak znany. Ja do czasu
przeczytania Twojego posta o nim nie słyszałem.

--
Robert Tomasik

Data: 2019-10-26 15:26:56
Autor: Liwiusz
[...]

Google wyłączyli? Teraz jakaś moda na chwalenie się niewiedzą?

Poseł 2001-2007.

--
Liwiusz

Data: 2019-10-26 23:55:39
Autor: Robert Tomasik
W dniu 26.10.2019 o 15:26, Liwiusz pisze:

[...]

No ale oni piszą, że "znany polityk" i o to mi chodzi. Znany, to taki,
co to nie trzeba po Google szukać, kim on jest.

--
Robert Tomasik

Data: 2019-10-26 23:57:15
Autor: u2
[...]

ale żeś sikasz, siku siku sik:)

to ma sik:))))))))))))))))))))))))))))))

Data: 2019-10-29 20:59:26
Autor: J.F.
Dnia Sat, 26 Oct 2019 23:57:15 +0200, u2 napisał(a):
[...]

Ale dobrze pisze.
Jak tez nie kojarze, wiec z czego znany ? :-)

J.

Data: 2019-10-29 21:46:48
Autor: u2
W dniu 29.10.2019 o 20:59, J.F. pisze:
Jak tez nie kojarze, wiec z czego znany ?

z wąsów, a teraz z jazdy po pijaku, bez uprawnień i potrącenia rowerzystki, no i że jest prawicowy:)

w przypadku znanego żyda N. również jechał bez uprawnień, puryści powiedzą, że tylko bez prawka jazdy, samochodem nie dopuszczonym do jazdy, puryści powiedzą, że bez ważnego OT, no i potrącił 74-letnia pieszą, która jak uznał wysoki, bardzo wysoki sąd, wtargnęła na przejście dla pieszych, była już na środku przejścia, ale wtargnęła, jak 18-latka. po roku zmarła, wysoki, bardzo wysoki sąd uznał, że wypadek nie miał związku ze śmiercią

no i oczywiście piesza okazała się sama sobie winna

a lewicowy żyd-celebryta został uniewinniony przez wysoki, bardzo wysoki sąd:)

Data: 2019-10-30 18:28:27
Autor: Robert Tomasik
W dniu 29.10.2019 o 21:46, u2 pisze:
W dniu 29.10.2019 o 20:59, J.F. pisze:
Jak tez nie kojarze, wiec z czego znany ?

z wąsów, a teraz z jazdy po pijaku, bez uprawnień i potrącenia
rowerzystki, no i że jest prawicowy:)

OK, ale to znany jest z jazdy pod wpływem i spowodowania wypadku, a nei
z polityki.Powiedz z ręką na sercu, czy słyszałeś o nim tak ze trzy
tygodnie temu? Jakbym Cie zapytał, kim jest, to byś bez Google
odpowiedział? Bo mnie o ten tytuł chodzi.

Facet zrobił źle. Jakie ma znaczenie, czy był prawicowych, czy
lewicowych poglądów?

[...]

Nie wiem, o kim piszesz, jako o "znanym żydzie N.". Ale fajno, że
podnosisz te argumenty. Czyli okazuje się, że w podobnych wypadkach
bywają wyroki uniewinniające. To teraz jeszcze jakiś przykoald z lewicy
znajdź i się okaże, że przynależność polityczna, czy wyznanie nie ma
wpływu na prawdopodobieństwo uniewinnienia.

no i oczywiście piesza okazała się sama sobie winna

Czasem tak bywa.

a lewicowy żyd-celebryta został uniewinniony przez wysoki, bardzo wysoki
sąd:)

Aaa, to jednak był lewicowy.

--
Robert Tomasik

Data: 2019-10-30 19:26:14
Autor: u2
[...]

ale żeś siknął, Zawisza to znany prawicowiec, widziałem go całkiem niedawno w reżimowej TVP, w TVN i innych ubeckich merdiach go nie widziałem:)

Data: 2019-10-30 20:31:51
Autor: J.F.
Dnia Wed, 30 Oct 2019 19:26:14 +0100, u2 napisał(a):
[...]

Nie wazne z czego, wazne ze znany.
Ale zeby moc tak okreslic, to powinien byc wczesniej znany, a nie
dopiero, jak w rower wjechal :-)

Taki Biedron np. Znany ? Znany.
Z czego znany ? lepiej nie pisac publicznie.
Bo kto pamieta np burmistrza Kolobrzegu czy Legnicy tak dla porownania
:-)

ale żeś siknął, Zawisza to znany prawicowiec, widziałem go całkiem niedawno w reżimowej TVP, w TVN i innych ubeckich merdiach go nie widziałem:)

A jak ktos rezimowej TV nie oglada ? :-)

J.

Data: 2019-10-30 22:00:23
Autor: u2
W dniu 30.10.2019 o 20:31, J.F. pisze:
A jak ktos rezimowej TV nie oglada ?

masz poniżej ubeckie merdia, możesz również sprawdzić na swoim gestaposkim portalu, z którego nadajesz:)

https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/warszawa-artur-zawisza-zatrzymany-po-raz-drugi-1327201

https://fakty.tvn24.pl/fakty-po-poludniu,96/byly-posel-artur-zawisza-dwukrotnie-zatrzymany-jednego-dnia-potracil-rowerzystke-i-prowadzil-bez-uprawnien,980675.html

Data: 2019-10-30 22:14:30
Autor: Robert Tomasik
W dniu 30.10.2019 o 22:00, u2 pisze:

[...]

Ale to są artykuły po tym jego wyczynie. Znajdź mi jakieś sprzed, żebym
uwierzył, że on był "znanym politykiem".

--
Robert Tomasik

Data: 2019-10-30 23:10:25
Autor: u2
[...]

ale żeś siknął, sam sobie poszukaj śmierdzący leniu:))))))))

Data: 2019-10-30 23:12:08
Autor: Robert Tomasik
W dniu 30.10.2019 o 23:10, u2 pisze:

Ale to są artykuły po tym jego wyczynie. Znajdź mi jakieś sprzed, żebym
uwierzył, że on był "znanym politykiem".
ale żeś siknął, sam sobie poszukaj śmierdzący leniu:))))))))

Nie ja twierdzę, ze on jest znany.

--
Robert Tomasik

Data: 2019-10-30 23:16:41
Autor: u2
Znany polityk potrącił rowerzystkę
Nie ja twierdzę, ze on jest znany.

nie wszyscy milicjanci muszą znać wszystkich swoich wrogów:)

Data: 2019-10-30 23:29:14
Autor: J.F.
Dnia Wed, 30 Oct 2019 22:00:23 +0100, u2 napisał(a):
[...]

Ale to jest ciagle slawa z ostatnich dni :-)

https://wpolsce.pl/magazyn/7373-artur-zawisza-marek-jakubiak-jest-czlowiekiem-czynu

no wiec mamy znanego polityka ... tylko jakos pierwszy raz ten portal
widze :-)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Artur_Zawisza_(polityk)
No - ktos go znal :-)

J.

Data: 2019-10-31 00:23:22
Autor: u2
W dniu 30.10.2019 o 23:29, J.F. pisze:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Artur_Zawisza_(polityk)
No - ktos go znal

zazdrościsz:)

Data: 2019-10-31 14:38:22
Autor: Kviat
Znany polityk potrącił rowerzystkę

OK, ale to znany jest z jazdy pod wpływem i spowodowania wypadku, a nei
z polityki.

Niesamowite... że osoba, która aktywnie udziela się na grupie prawo, kompletnie nie kojarzy pana Zawiszy. Przewodniczący jednej z komisji śledczych do spraw banków... brał udział w tworzeniu ustawy o SKOKach i i bardzo mu się nie spodobał pomysł poszerzenia działań tej komisji śledczej o sprawy SKOKów... współtwórca Ruchu Narodowego... jeden z czołowych przedstawicieli "judeosceptyków", homofobów i betonu katolickiego w tym kraju...
A ty piszesz, że o nim nigdy nie słyszałeś. Musisz być bardzo młodym człowiekiem, który w dorosłość wszedł, kiedy już Zawisza przestał się liczyć w polityce.

Powiedz z ręką na sercu, czy słyszałeś o nim tak ze trzy
tygodnie temu? Jakbym Cie zapytał, kim jest, to byś bez Google
odpowiedział? Bo mnie o ten tytuł chodzi.

Ja rozumiem, że nie sposób zapamiętać wszystkich szczegółów z działalności jakiegoś dziwacznego radykalno-prawicowo-wyznaniowego polityka (nie warto pamiętać takich szczegółów, a większość nawet należy zapomnieć, bo wstyd takie rzeczy pamiętać), ale ten był wyjątkowo charakterystyczny i żeby aż kompletnie nie kojarzyć nazwiska? I chociaż z grubsza z czym się się zajmował i co sobą reprezentował?

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2019-10-31 15:11:41
Autor: u2
W dniu 31.10.2019 o 14:38, Kviat pisze:
[...]

ano, komuszek kfiatek robi doskonałą robotę, obraża i poniża katolików na każdym kroku, nieważne, że mogą być żydami z pochodzenia:)

A ty piszesz, że o nim nigdy nie słyszałeś. Musisz być bardzo młodym człowiekiem, który w dorosłość wszedł, kiedy już Zawisza przestał się liczyć w polityce.

ano, też mnie zdziwiło, że milicjant, który zaczął strzelać do robotników 1981 roku nie kojarzy znanego prawicowca, ale ja to kładę na karb przekomarzania się, po prostu jak milicjant ogląda prawicowca to od razu wyłącza telewizornię, aby nie zaczadzieć prawicowością:)

Data: 2019-10-31 19:38:41
Autor: J.F.
Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5dbae3cf$0$17354$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

To bylo ... 13 lat temu.
Bylo transmitowane w TV ?

A nawet jesli bylo, to przeciez "normalny czlowiek" jest wtedy w pracy i nie oglada.
Sama komisja jesli dobrze widze, to zbierala sie tak co 2-3 tygodnie ....

http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/pracekom5?OpenAgent&SPSB

Zawisza jest tam oznaczony jako (PR) ... hm, nawet nie pamietam co to za partia :-)

brał udział w tworzeniu ustawy o SKOKach i

Dosc specjalistyczny zakres ... o widzisz - senator Bierecki to jest znany polityk ze sprawy SKOK, mimo, ze tez nie bardzo pamietam, co on tam dokladnie robil  :-)

[...]

A takich nie slucham :-)

A ty piszesz, że o nim nigdy nie słyszałeś. Musisz być bardzo młodym człowiekiem, który w dorosłość wszedł, kiedy już Zawisza przestał się liczyć w polityce.

Tego mi zarzucic nie mozna :-(, a tez nie pamietam.
Widac sie niczym wielkim nie zasluzyl :-)

[...]

Albo bylo o nim w mediach cicho, albo lata zrobily swoje.
A jak go zlapali po pijaku te trzy lata temu, to media cos pisaly ?

P.S. tak z pamieci - kto byl z nim razem w tej komisji ?
Przeciez to sami znani politycy ... z definicji :-)

J.

Data: 2019-10-31 22:25:38
Autor: Marcin Debowski
On 2019-10-31, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Zawiszę wyłącznie kojarzę przez nazwisko, ale co i kiedy robił też nie byłbym w stanie powiedzieć. --
Marcin

Data: 2019-10-26 15:28:15
Autor: Shrek
Znany polityk potrącił rowerzystkę

Znany polityk prawicy Artur Zawisza
Kto to jest ten Artur ZAWISZA i czemu jest on tak znany. Ja do czasu
przeczytania Twojego posta o nim nie słyszałem.

Znany jest z tego, że jest (byłym już) politykiem "prawicy".

--
Shrek

Data: 2019-10-26 16:38:49
Autor: u2
[...]

widziałem go nawet całkiem niedawno w telewizorni, podobny do ciebie, ciemny, z wąsami, trochę łysiejący:)

Data: 2019-10-26 20:15:39
Autor: ąćęłńóśźż
Znany polityk potrącił rowerzystkę
Nie jest z P0, więc policjant nie musiał słyszeć o seryjnych przestępstwach.

-- -- -