Znany wyjadacz "konfitur" zakłada 105 już partię w ciagu ostatniego 20-lecia :D

Data: 2009-09-25 00:31:35
Autor: Antenka
Znany wyjadacz "konfitur" zakłada 105 już partię w ciagu ostatniego 20-lecia :D
W iście mośkowym stylu działa znany wyjadacz "konfitur" Ludwik Dorn.
Oto bowiem ten szczwany lis zakłada 105-tą już partię. Partia ma być
"nowa" tylko gęby wciąż te same :DDD. I gra muzyka!

"Wbrew różnym medialnym spekulacjom lider Prawicy Rzeczypospolitej
Marek Jurek zaprzeczył, że razem z Ludwikiem Dornem i innymi byłymi
posłami Prawa i Sprawiedliwości skupionymi obecnie w kole poselskim
Polska XXI będzie chciał budować nową partię. Ludwik Dorn ogłosił
wczoraj, że wspólnie z innym byłym wiceszefem PiS Kazimierzem Michałem
Ujazdowskim przygotowują się do powołania nowego ugrupowania
politycznego mającego być alternatywą dla Platformy Obywatelskiej i
PiS. Zdaniem Joachima Brudzińskiego, przewodniczącego Zarządu Głównego
Prawa i Sprawiedliwości, Ludwik Dorn umyślnie obwieścił wczoraj przed
kamerami telewizyjnymi powołanie nowej partii, aby zrobić zamieszanie
medialne przed sobotnim kongresem PiS.

-Jeśli ma coś powstać, to teraz - powiedział Ludwik Dorn i ogłosił, że
stworzy nową partię. - Z 14 na 15 czerwca intensywnie myślałem i
doszedłem do wniosku, że PiS się nie zmieni. Prawo i Sprawiedliwość
zaskorupiało i wdało się z PO w partyjną młóckę. A skoro się nie
zmieni, a mnie jako polityka interesuje oddziaływanie na losy kraju,
to dlaczego mam wiązać się z partią, z której jestem wygnany, a która
nie ma większych szans na powrót do władzy - tłumaczył wczoraj Ludwik
Dorn, który jeszcze niedawno określał się jako "członek PiS na
wygnaniu".

Do tworzenia nowego ugrupowania przystąpił wraz z innymi byłymi
politykami PiS, z byłym wiceprezesem tej partii Kazimierzem M.
Ujazdowskim na czele. Poinformował także, iż rozmawia, choć
niekoniecznie o tej sprawie, również z liderem Prawicy
Rzeczypospolitej Markiem Jurkiem. Wbrew różnym spekulacjom Marek Jurek
ucina jednak domysły, jakoby wraz z Dornem miał budować nową siłę na
polskiej scenie politycznej. - Mam wrażenie, że jest to deklaracja
intencji Ludwika Dorna. Dobrych intencji, jeśli uważa, że trzeba coś w
polityce zmienić, natomiast my kontynuujemy prace Prawicy
Rzeczypospolitej. Nie tworzymy nowej partii. Rozwijamy pracę PR, a nie
ją kończymy. Uważamy, że wynik ostatnich wyborów, który daje nam rangę
piątej partii w Polsce, zobowiązuje nas do tego - powiedział Marek
Jurek. Zdaniem Jurka, powołanie PR jest gwarancją obecności prawicy
chrześcijańsko-konserwatywnej jako samodzielnego podmiotu. - Pracujemy
na rzecz tego, aby w Polsce była większość polityczna, która by
realizowała zasady cywilizacji życia i praw rodziny, żeby prowadziła
samodzielną politykę w Europie. Pracujemy na rzecz tego, ale i
jesteśmy gotowi na rozmowy z innymi środowiskami do współpracy dla
realizacji tych celów i, co więcej, tę współpracę prowadzimy - dodał
Jurek.

Ludwik Dorn, ogłaszając zamiar powołania nowej partii, zaznaczył, że
około 5-8 proc. wyborców oczekuje na nową ofertę na scenie
politycznej. Chce ją skierować m.in. do obecnych 30- i 40-latków,
którzy, w ocenie byłego wiceszefa PiS, przechodząc w przyszłości na
emeryturę, mogą w największym stopniu doświadczyć skutków zaniechań
reform przez rząd Donalda Tuska. Nową inicjatywę kieruje jednak
zwłaszcza do wszystkich wyborców rozczarowanych zarówno PiS, jak i PO..
- Rozumiem, że Ludwik Dorn chce w takim razie powalczyć o elektorat i
działaczy Sojuszu Lewicy Demokratycznej - żartuje Joachim Brudziński
(PiS). Zdaniem posła PiS, Dorn z rozmysłem wybrał termin ogłoszenia
swojej nowej inicjatywy. Chodzi o to, by zyskać politycznie, robiąc
więcej medialnego, negatywnego szumu wokół sobotniego kongresu PiS. -
Ludwik Dorn uaktywnia się, gdy PiS przystępuje do swoich kongresów.
Tak było podczas ostatniego kongresu, tak jest i teraz. Zbyt cenię
sobie inteligencję i przenikliwość polityczną Ludwika Dorna, aby
przypuszczać, że w rzeczywistości wierzy, iż wspólnie z panem
Ujazdowskim jest w stanie stworzyć nową jakość i siłę na scenie
politycznej - dodał Brudziński".

( autor: Artur Kowalski , ND)

Tia, piąta żona, 105-ta partia, jedna Saba i wciąż te same ryje przy
korycie...:D

Antenka

Data: 2009-09-25 09:36:22
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 25 Sep 2009 00:31:35 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

W iście mośkowym stylu działa znany wyjadacz "konfitur" Ludwik Dorn.
Oto bowiem ten szczwany lis zakłada 105-tą już partię. Partia ma być
"nowa" tylko gęby wciąż te same :DDD. I gra muzyka!

A co tam słychać w Porozumieniu Centrum?

Trzymie się mocno?

Data: 2009-09-25 13:43:29
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:df04c50e-8de7-4d78-9f48-d7136c672705e18g2000vbe.googlegroups.com...
[...]

A na czym polega "mośkowy"styl?

--
stevep

Data: 2009-09-25 10:44:08
Autor: Antenka
On 25 Wrz, 13:43, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:df04c50e-8de7-4d78-9f48-d7136c672705e18g2000vbe.googlegroups.com...

> [...]
> politycznej - dodał Brudziński".
> ( autor: Artur Kowalski , ND)
> Tia, piąta żona, 105-ta partia, jedna Saba i wciąż te same ryje przy

stevep- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Na tak dziecinne pytania nie odpowiadam. Jestem zbyt poważną osobą,
żeby zajmować się takimi duperelami. Może Pan Slavista się zlituje i
objaśni. :-X

Antenka :-X

Data: 2009-09-26 06:21:02
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:a65f69aa-3b0a-4cfc-b954-87637ed8ea86a6g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

Sama odpowiedziałaś, że na takie pytanie może odpowiedzieć tylko idiota jak slawista z panem, czy bez.

--
stevep

Data: 2009-09-25 13:46:03
Autor: VicAbarca
Znany wyjadacz "konfitur" zakłada 105 już partię w ciagu ostatniego 20-lecia :D
cirrus пишет:
A na czym polega "moskowy"styl?

A wlasciwie "iscie moskowy styl"...

--
Vic

Data: 2009-09-26 06:40:23
Autor: cytryna
Znany wyjadacz "konfitur" zakłada 105 jużpartię w ciagu ostatniego 20-lecia :D

A na czym polega "mośkowy"styl?

-- stevep

A Protokoły Mędrców Syjonu czytał? Tam wszystko jest opisane w "mośkowym" stylu.

Data: 2009-09-25 23:16:34
Autor: Antenka

***************************************************************************­****

A Protokoły Mędrców Syjonu czytał? Tam wszystko jest opisane w "mośkowym"
stylu.

Cytrynka jak zwykle krótka i dosadna :D.

Antenka

Data: 2009-09-25 18:53:14
Autor: Karol
Znany wyjadacz
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
W i=B6cie mo=B6kowym stylu dzia=B3a znany wyjadacz "konfitur" Ludwik Dorn.
Oto bowiem ten szczwany lis zak=B3ada 105-t=B1 ju=BF parti=EA. Partia ma by=
=E6
"nowa" tylko g=EAby wci=B1=BF te same :DDD. I gra muzyka!

Dorn byl za inteligentny dla Kaczynskiego i byl potencjalnym zagrazeniem dla
PO,  wiec sie go pozbyl.

--

Znany wyjadacz "konfitur" zakłada 105 już partię w ciagu ostatniego 20-lecia :D