Znawcy, proszę pomóżcie...

Data: 2013-05-15 12:34:13
Autor: Wiola
Znawcy, proszę pomóżcie...
Witam Grupę.
Widocznie jestem "blondynką" choć w rzeczywistości kolor włosów mam inny.
Otóż pojawiają się co rusz jakies nowe oferty. Ostatnio jak wyczytałam:
- Red Bull Mobile(Play) - 29.50 zł
- Heyah Non Stop - 29 zł
- NJU(Orange) - 29 zł
Czy może mi ktoś wyjaśnić jak te opłaty mają się w rzeczywistości. Chyba we wszystkich tych ofertach są nielimitowane połączenia do wszystkich sieci. Czy te połączenia obejmują również wszystkie połączenia do wszystkich operatorów sieci stacjonarnych(Orange, Netia. itp...)?
Zakładamy, że nie chcę korzystać z internetu na komórce oraż nie interesuje mnie wysyłanie SMS-ów to czy dobrze rozumiem, że dzwoniąc bez przerwy na wszystkie numery stacjonarne i komórkowe w kraju mój miesięczny rachunek będzie wynosił tylko około 29 zł brutto i żadnych innych dodatkowych opłat? To chyba raczej niemożliwe bo któż by brał inne droższe abonamenty?
Proszę pomóżcie zrozumieć gdzie błędnie rozumuję i którą ofertę ewentualnie wybrać.

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za pomoc...
Wiola

Data: 2013-05-15 14:32:49
Autor: dizel
Znawcy, proszę pomóżcie...
On Wed, 15 May 2013 12:34:13 +0200, "Wiola" <wioletta_p92@wp.pl>
wrote:

[...]

Długo by to tłumaczyć. Nielimitowane rozmowy obejmują wszystkich
operatorów także starcjonarnych. Generalnie oferta heyah i redbull
mobile są podobne za określony miesięczny abonament otrzymujesz
nielimitowane rozmowy. Co do smsów w Redbull za 10pln dostajesz
nielimitowane dodatkowo a w heyah 9pln dodatkowo.
W nju natomiast jest trochę inny sposób rozliaczania. Minimalna kwota
abonamentu to 9pln. Stawki to 0,19gr/min 9gr/sms. To co odróżnia
ofertę od inncyh to progi kwotowe, po których masz nielimitowane:
rozmowy to próg 29pln, smsy to próg 9pln i net to 19pln. Czyli tak
płacisz minimalne abo 9pln i normalnie wszystko leci po stawkach
cennikowych jeśli zrobisz rozmów za 29zł (po stawce 0,19gr/min) to
dalej masz nielimitowane rozmowy jeśli będziesz mniej rozmawiać to
odpowiednio mniej zapłacisz, jeśli nie przekroczysz danego progu. To
samo z smsami jeśli nie przekroczysz 9pln wysyłając same smsy to
zapłacisz za tyle ile ich wysłałaś po stawce 9gr, jeśli przekroczysz
próg 9pln to więcej i tak nie zapłacisz bo dalej już są nielimitowane.
Czyli jeśli będziesz korzystać tylko z rozmów i smsów to jeśli
przekroczysz te progi to masz i tak nielimitowane rozmowy i smsy i nie
zapłacisz więcej jak 29+9=38pln. Jeśli tych progów nie przekroczysz to
zapłacisz za tyle ile wydzwoniłaś/smsowałaś.
 Pozdrawiam

Data: 2013-05-15 21:21:04
Autor: August
Znawcy, proszę pomóżcie...

Użytkownik "dizel" <xxx@xxx.xx> napisał w wiadomości news:9av6p8lslmcih1tuasg585m9uhrn26pu8v4ax.com...
[...]

A w abonamencie na na pewno nie ma jeszcze jakiś dodatkowych aktywacji kodami jednorazowymi, etc, by "ponadprogowe" rozmowy/sms/internet szły w ramach ww. limitów opłat ? Bo w karcie ładnie mozna się zapomnieć.

Na pierwszy rzut oka nie ma, ale może dokładniej przejrzałeś.

pozdrav,
august

Data: 2013-05-15 21:33:21
Autor: dizel
Znawcy, proszę pomóżcie...
On Wed, 15 May 2013 21:21:04 +0200, "August" <august@bezspamu.xxx.com>
wrote:

Na pierwszy rzut oka nie ma, ale może dokładniej przejrzałeś.

No właśnie dokładnie nie przeglądałem, ale wszędzie jest napisane że
korzysta się normalnie, a  po przekroczeniu danego progu włącza się no
limit więc myślę że raczej w abo nie ma się o co martwić. Musiałby to
ktoś potwierdzić kto ma tą ofertę

Pozdrawiam

Data: 2013-05-15 21:47:50
Autor: August
Znawcy, proszę pomóżcie...
Użytkownik "dizel" <xxx@xxx.xx> napisał w wiadomości news:uno7p8d0ij17jl4ll7as76ov1tikm90ctv4ax.com...

[...]

limit więc myślę że raczej w abo nie ma się o co martwić. Musiałby to
ktoś potwierdzić kto ma tą ofertę

Ok

A jak Nju to Orange to Nju na kartę ma rozmowy w roamingu "normalnie" wybierane czy na wszelki wypadek zamawiane/"wdzaniane" do limitu środków na karcie jak przy wirtualnych operatorach opartych o Plusa ?

I czy przypadkiem takiego wynalazku dla zabezpieczenia nie zrobili w abonamencie Nju, nie powinno być, ale kto ich tam wie.

Data: 2013-05-16 08:16:30
Autor: dizel
Znawcy, proszę pomóżcie...
On Wed, 15 May 2013 21:47:50 +0200, "August" <august@bezspamu.xxx.com>
wrote:

[...]

Nie doszukałem się tego w regulaminach na ich stronie, trzeba by
poczekać na potwierdzenie w praktyce.

Pozdrawiam

Data: 2013-05-17 11:19:39
Autor: piaseczosnek
Znawcy, proszę pomóżcie...
Dnia Wed, 15 May 2013 14:32:49 +0200, dizel napisał(a):

[...]

A jak to wygląda w praktyce?
Tzn. płacę abonament 9 zł.
Od początku okresu rozliczeniowego tylko rozmawiam i np. przez pierwszy tydzień wykorzystuję kwotę 8,95 zł. Na początku drugiego tygodnia wysyłam pierwszego SMS-a za 0,09 zł, łącznie skorzystałem z usług za 9,04 zł.
Czyli tym pierwszym SMS-em przekroczyłem minimalną kwotę rachunku / kwotę abonamentu.
Czy w tej chwili uruchamia mi się pakiet SMS no limit za 9 zł, czy SMS-y będą naliczane według cennika, aż _samymi SMS-ami_ nabiję 9 zł?
Czy po wysłaniu tego SMS-a pierwsza sekunda rozmowy spowoduje uruchomienie drugiego pakietu, tym razem na nielimitowane rozmowy za 29 zł, czy rozmowy będą nadal naliczane według cennika, aż _samymi rozmowami_ nabiję 29 zł?

Albo inaczej:

1)
Rozmowami za łącznie 5 zł i SMS-ami za łącznie 5zł nabiłem łącznie 10 zł, po przekroczeniu abonamentu / opłaty minimalnej (9 zł) rozmawiałem _oraz_ wysyłałem SMS-y.
Zapłacę:
a) 10 zł, bo nie przekroczyłem żadnego z progów dla danego pakietu
b) 9 zł za pakiet nielimitowych SMS-ów + 29 zł za pakiet nielimitowanych rozmów, bo przekroczyłem opłatę minimalną
?

2)
Rozmowami nabiłem łącznie 40 zł i wysłałem 1 SMS-a.
Z rozmowami sprawa jest jasna (29 zł), ale ten 1 SMS: rachunek będzie łącznie na 29,09 zł czy na 38,00 zł (dwa pakiety: 29 zł + 9 zł)?

TIA
p.

Data: 2013-05-17 11:12:50
Autor: Maciej Bebenek
Znawcy, proszę pomó żcie...
piaseczosnek <piaseczosnek@gazeta.pl> wrote:

A jak to wygląda w praktyce?

Liczysz ODDZIELNIE opłaty za rozmowy, SMS-y i dane. Limity górne znasz.
Limit dolny to 9 zł.

Data: 2013-05-17 11:34:17
Autor: J.F
Znawcy, proszę pomóżcie...
Użytkownik "piaseczosnek"  napisał w wiadomości
[...]

Nie, to nie jest "abonament 9zl".
Ale zakladajac ze masz umowe "abonamentowa" miesieczna:

[...]

sms w/g cennika az do 9zl.
Minuty w/g cennika az do 29zl.
Razem nie wiecej niz 38 zl .... plus za internet :-)

Ale tez nie mniej niz 9 zl w miesiacu

[...]

tak jest.

[...]

29.09

J.

Data: 2013-05-17 15:36:23
Autor: dizel
Znawcy, proszę pomóżcie...
On Fri, 17 May 2013 11:19:39 +0200, piaseczosnek
[...]

Minimalna kwota miesięczna to 9pln, czyli najpierw normalnie z cennika
pobiera 9gr za sms i 19gr/min, jeśli w miesiącu cennikowo suma
wszystkiego nie przekroczy 9pln to i tak te 9pln musisz zapłacić na
miesiąc, bo jest to minimalna kwota, natomiast co do progów to już
było pisane  9pln sms-29pln rozmowy 19pln net. Więc jeśli w miesiącu
nie wydzwonisz więcej niż 29pln po stawce 0,19gr czyli 152 minuty to
zapłacisz za tyle ile dzwoniłeś ale zawsze nie mniej niż 9pln łącznie
za wszystkie usługi, na przykład wydzwonisz tylko 10 minut co daję
kwotę 1,9 to za tyle zapłacisz, jeśli łącznie suma wszystkiego nie
przekroczy 9pln to zapłacisz i tak 9pln

Pozdrawiam

Data: 2013-05-22 11:32:40
Autor: mkarwan
Znawcy, proszę pomóżcie...
W dniu 2013-05-15 14:32, dizel pisze:

Długo by to tłumaczyć. Nielimitowane rozmowy obejmują wszystkich
operatorów także starcjonarnych.

A czy do Izraela tez się tanio dodzwonię. Do mamy:)

Data: 2013-05-31 12:25:35
Autor: mkarwan
tchórzliwy idota podszywaniec
Idiota z Pruszcza Gdańskiego czuje się niedowartościowany, więc
dowartościowuje się podszywając się pode mnie.
Wystarczy spojrzeć w nagłówek.
Jest na dodatek tchórzem ukrywającym się za anonymizerem.

From: mkarwan <address@is.invalid>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Znawcy, =?ISO-8859-2?Q?prosz=EA_pom=F3=BFcie=2E=2E=2E?=
Date: Wed, 22 May 2013 11:32:40 +0200

Data: 2013-05-15 14:56:37
Autor: J.F
Znawcy, proszę pomóżcie...
Użytkownik "Wiola"  napisał w wiadomości grup
[...]

Okazji do oplat dodatkowych jest mnostwo, ale jak sie ograniczysz do zwyklego gadania w kraju, to tak by wygladalo.

To chyba raczej niemożliwe bo któż by brał inne droższe abonamenty?

Te oferty sa nowe, a te drozsze stare.
No i nie "dostajesz" w nich telefonu, aczkolwiek doplacic 50zl przez 24 miesiace .. no, 1200zl sie uzbiera.

Jak jeszcze masz wymagania dodatkowe, sms, internet, to rachunek moze byc inny.

No i sporo osob nie zwraca uwagi na reklamy, marketing go namowi ... tym niemniej spodziewam sie dopasowania reszty ofert do nowej sytuacji rynkowej w ciagu paru miesiecy.

Aczkolwiek ... dawno dawno temu, weszla w zycie Heyah, dala dobra oferte na karte, a na obnizke abonamentow trzeba bylo rok poczekac. No ale wtedy nie bylo przenosnosci numeru :-)

J.

Data: 2013-05-15 16:23:41
Autor: dizel
Znawcy, proszę pomóżcie...
On Wed, 15 May 2013 14:56:37 +0200, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Okazji do oplat dodatkowych jest mnostwo, ale jak sie ograniczysz do zwyklego gadania w kraju, to tak by wygladalo.

Generalnie co do tych ofert są dwie opcje podam tutaj przykład jeśli
ktoś używa tylko rozmów i smsów bez internetu:
1. Jeśli wiesz że będziesz miesiąc w miesiąc dużo dzwonić i smsować to
bierz redbull albo heyah.
2. Jeśli wiesz że w jednym miesiącu będzie rozmów i smsów dużo, a w
innym miesiącu będziesz mało dzwonić to weź nju, zawsze w takim
przypadku gdy się będzie mało dzwonić i smsować to zapłaci się tylko
za tyle ile się korzystało, jednak nie mniej niż 9pln :)

Jest jeszcze inna kwestia, jak wiadomo w regulaminach jest o
generowaniu stucznego ruchu podpunkt. Ale już znam przypadki że ludzie
nie generowali sztucznego ruchu tylko normalnie rozmawiali i została
im wypowiedziana umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych że niby
generują sztuczny ruch ale zapewne za dużo dzwonili i  operator byłby
stratny. Nie będę tu pisał która to sieć , może to odosobniony
przypadek ale nie oszukujmy się jeśli ktoś będzie za dużo dzwonił to
mogą się zdarzać takie sytuacje bo to będzie strata dla operatora i
wtedy nie ważne gdzie się dzwoniło ale operator powoła się na
generowanie sztucznego ruchu i koniec kariery.

Pozdrawiam

Data: 2013-05-15 16:33:51
Autor: J.F
Znawcy, proszę pomóżcie...
Użytkownik "dizel"  napisał w wiadomości
[...]

A pisales "przypadki" i "ludzie" :-)

ale nie oszukujmy się jeśli ktoś będzie za dużo dzwonił to
mogą się zdarzać takie sytuacje bo to będzie strata dla operatora i

Od lipca MTR spada do 4 gr, jak do niego tez dzwonia, to moze sie wyrowna ... zreszta jak wszyscy to wprowadza to tez sie wyrowna :-)

wtedy nie ważne gdzie się dzwoniło ale operator powoła się na
generowanie sztucznego ruchu i koniec kariery.

Albo poczatek skargi do UKE.

Oczywiscie gdzies tam moga byc mlode mamusie, ktore stwierdza ze to najtansza niania elektroniczna, tzn podsluch bobasa :-)

Hm, bonus w tiktaku jeszcze jest ? Teraz to moze byc ciekawie :-)

J.

Data: 2013-05-15 16:49:48
Autor: dizel
Znawcy, proszę pomóżcie...
On Wed, 15 May 2013 16:33:51 +0200, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Hm, bonus w tiktaku jeszcze jest ? Teraz to moze byc ciekawie :-)

Jeśli chodzi Ci o ten co za 2 minuty odebrane z innej sieci dostajesz
minuty do T to jest , tak samo jak jest sporo ludzi co mają stare
zbieraj minuty w play ważne dożywotnio, chyba że zmienią taryfę :)

Pozdrawiam

Data: 2013-05-15 16:57:26
Autor: Wiola
Znawcy, proszę pomóżcie...

Użytkownik "dizel" <xxx@xxx.xx> napisał w wiadomości news:ss57p8pcmbi2v9m86aabnh2tpjs90htjtp4ax.com...
[...]

I tutaj mnie załamałeś... bo .... nieraz lubię sobie pogadać po 30 - 60 minut(bez przerwy) z koleżankami... :(
Oprócz tego rzecz jasna inne krótsze rozmowy.
Czy wszyscy operatorzy mają to w regulaminie? Może chociaż na priva napiszesz o którego operatora dokładnie chodziło?
Rozumiem, że mając obecnie numer w Plusie spokojnie mogę przenieść go do wybranego operatora?
Intenetu nie chcę a pisać też nie lubię(mam nadzieję, że nie bedę zmuszona brać jakiegoś płatnego pakietu z SMS-ami) więc zostaje Redbull albo Heyah(czy chodzi na przekaźnikach T-Mobile?)
Ciekawe jaki byłby mój status gdyby operator wymówił mi umowę? Wtedy zmuszona byłabym przenieść znów numer do innej sieci? Bo numeru mi chyba nie mogą zabrać?
Sumując. Chcę płacić 29 zł brutto(ani złotówki więcej!) i dzwonić do wszystkich sieci stacjonarnych i komórkowych nie korzystając z internetu i nie wysyłając SMSów. To naprawdę możliwe?

 Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.

Wiola

Data: 2013-05-15 17:07:48
Autor: Skylla
Znawcy, proszę pomóżcie...

[...]

Tak możliwe. A sztuczny ruch to nie rozmowa nawet kilku godzinna do innego abonenta, tylko np. połączenie non stop i to na "podejrzane" numery.
W niu gdy wygadasz mniej to zapłacisz mniej. W pozostałych zawsze ok 30zł za same rozmowy.
Przenieść oczywiście możesz o ile nie wiąże cię promocyjna umowa (np. z telefonem).

Data: 2013-05-16 07:11:57
Autor: Pszemol
Znawcy, proszę pomóżcie...
"Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> wrote in message news:kn08c5$dlh$1sunflower.man.poznan.pl...
Tak możliwe. A sztuczny ruch to nie rozmowa nawet kilku godzinna do innego abonenta, tylko np. połączenie non stop i to na "podejrzane" numery.

Ja korzystałem kiedyś z usługi tanich rozmów międzynarodowych
i po dwu godzinach połączenie było automatycznie zrywane, ale
dało się potem wykręcić ten sam numer drugi raz i dawaj dalej :-)

Data: 2013-05-15 17:27:40
Autor: dizel
Znawcy, proszę pomóżcie...
On Wed, 15 May 2013 16:57:26 +0200, "Wiola" <wioletta_p92@wp.pl>
wrote:

[...]

To jest loteria tak naprawdę, pewnie zależy to od systemu jak jest
ustawiony i jak się jakiś tam limit przekroczy to mogą się przyczepić,
ale to nie znaczy że tak będzie w każdym przypadku, to o czym pisałem
to raczej pojedyńcze przypadki, ale bardziej chodziło mi o to że coś
takiego może mieć miejsce. Co do zapisu to jest w każdym regulaminie a
to z prostej przyczyny bo jakby sobie ktoś gdzieś zadzwonił i rozmowa
trwała by na przykład 24 godziny, jako podsłuch czy coś. Więc operator
na takim czymś by tylko stracił.
Generalnie myślę że nie ma się co za bardzo przejmować, jeśli doszło
by do takiej sytuacji zawsze można reklamować.Kar z tego tytułu raczej
nie ma.
Rozumiem, że mając obecnie numer w Plusie spokojnie mogę przenieść go do wybranego operatora?

Tak, tylko że w przypadku tych ofert załatwiasz wszystko przez
internet, nie w salonie, przyjeżdża kurier itd.

Intenetu nie chcę a pisać też nie lubię(mam nadzieję, że nie bedę zmuszona brać jakiegoś płatnego pakietu z SMS-ami) więc zostaje Redbull albo Heyah(czy chodzi na przekaźnikach T-Mobile?)

Redbull ma nadajniki własne play plus i orange, heyah na nadajnikach t
mobile. W tych dwóch ofertach też nie musisz brać pakietu sms.
W nju również. Nju działa na nadajnikach Orange.
Ciekawe jaki byłby mój status gdyby operator wymówił mi umowę? Wtedy zmuszona byłabym przenieść znów numer do innej sieci? Bo numeru mi chyba nie mogą zabrać?

Myślę że przenieść by się jakoś dało.
Sumując. Chcę płacić 29 zł brutto(ani złotówki więcej!) i dzwonić do wszystkich sieci stacjonarnych i komórkowych nie korzystając z internetu i nie wysyłając SMSów. To naprawdę możliwe?

Tak. No w redbull kosztuje to 0,50gr drożej :)

 Pozdrawiam

Data: 2013-05-15 18:10:25
Autor: z
Znawcy, proszę pomóżcie...
W dniu 2013-05-15 17:27, dizel pisze:
[...]

Ładne kwiatki. :-)
Widzę że moje nadzieje że obecne nielimitowane rozmowy (faktycznie nielimitowane) w orange za 80 zł zamienię na coś tańszego się nie spełnią. Od prawie roku telefon dostaje niezłe wciry. Protestów nie ma Lepiej nie ryzykować :-)

Data: 2013-05-15 18:28:38
Autor: dizel
Znawcy, proszę pomóżcie...
On Wed, 15 May 2013 18:10:25 +0200, z <z@z.pl> wrote:

[...]

Tak jak piszę może to pojedyńcze przypadki, nie chę nikogo straszyć
czy coś bo każdy przypadek jest inny ,i wcale tak to się nie musi
skończyć, ale może jak się płaci 79 pln za no limit to się tak nie
przyczepiają, jak w przypadku gdy ktoś płaci tylko 29 pln:)

PS
Brat ma no limit w Orange za 79, dzwoni bardzo dużo i do tej pory nic
mu nie zablokowali.

Pozdrawiam

Data: 2013-05-15 18:38:15
Autor: loco
Znawcy, proszę pomóżcie...
W dniu 2013-05-15 18:10, z pisze:
[...]

Nie słuchaj bzdur o losowym wyłączaniu abonentów, którzy dużo rozmawiają. Takie przypadki zdarzają się sporadycznie i naprawdę trzeba sobie mocno zapracować na odłączenie. Równie dobrze można napisać "zdarzają się pojedyncze przypadki śmierci podczas rozmowy przez telefon, więc lepiej go nie używać".

Nie wiem co rozumiesz pod pojęciem "faktycznie nielimitowane w orange za 80 zł". W trzech wspomnianych tutaj ofertach również masz faktycznie nielimitowane rozmowy - od Ciebie zależy czy wolisz płacić 29 czy 80.

Według mnie to nju posiada obecnie najbardziej elastyczną ofertę (płacisz od 9 do 29 za rozmowy - przecież nie każdy potrzebuje dzwonić non-stop), a Play i Heyah stworzyły tylko nieudolne/droższe kopie.

Data: 2013-05-15 19:09:48
Autor: dizel
Znawcy, proszę pomóżcie...
On Wed, 15 May 2013 18:38:15 +0200, loco <joka342@onet.pl3> wrote:

Nie wiem co rozumiesz pod pojęciem "faktycznie nielimitowane w orange za 80 zł". W trzech wspomnianych tutaj ofertach również masz faktycznie nielimitowane rozmowy - od Ciebie zależy czy wolisz płacić 29 czy 80.

Człowieku nielimitowane rozmowy to tylko takie hasło marketingowe,
chyba za dużo reklam oglądasz. Skoro mają być nielimitowane to możesz gadać przez telefon nonstop
przez 24 godziny na dobę z innym numerem, no bo przecież masz
nielimotowane rozmowy jak sama nazwa mówi, weź tak zrób to zobaczymy
co się stanie. Myślę że Cię odłączą.

Pozdrawiam

Data: 2013-05-15 19:34:09
Autor: Skylla
Znawcy, proszę pomóżcie...

[...]

W takim wypadku każdy operator i w każdej taryfie mógłby cię odłączyć bo to jest normalne używanie telefonu.
Jeśli ktoś normalnie dzwoni i rozmawia - nawet bardzo dużo - nic mu nie grozi. Ale jak się czujesz dowartościowany płacąc za to samo 80 zł - to nie ma sprawy - twój wybór.
Wysokie abonamenty to głównie raty za drogi telefon za złotówkę. Wiele osób wciąż tak pozyskuje telefony o czym świadczy ilość ofert na allegro.
No i oferta niu jest nowa więc reszta jeszcze się nie dostosowała. Należy się spodziewać, że pozostałe oferty abonamentowe też stanieją w niedługim czasie, bo te które są obecnie coraz trudniej będzie sprzedać.

Data: 2013-05-15 20:00:46
Autor: dizel
Znawcy, proszę pomóżcie...
On Wed, 15 May 2013 19:34:09 +0200, Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl>
wrote:

[...]

Nigdzie tak nie napisałem że czuję się dowartościowany płacąc więcej
bo nawet takiego abo nie mam. Tyle że przy ofertach no limit każdy
operator musiał kalkulować przy ilu minutach oferta będzie dla niego
opłacalna, nie powiesz mi że  przy ofercie za 30pln jest ta sama
liczba minut wydzwoniona przez klienta opłacalna co przy ofercie za
80pln bo to jest jednak różnica, co nie oznacza że każdego muszą od
razu blokować, ale może się to zdarzyć.

Wysokie abonamenty to głównie raty za drogi telefon za złotówkę. Wiele osób wciąż tak pozyskuje telefony o czym świadczy ilość ofert na allegro.

Te oferty o których rozmawiamy w granicach 80pln to w każdej sieci są
oferty bez telefonu, no chyba że ktoś ma z telefonem to jeszcze drożej
go to wychodzi.

No i oferta niu jest nowa więc reszta jeszcze się nie dostosowała. Należy się spodziewać, że pozostałe oferty abonamentowe też stanieją w niedługim czasie, bo te które są obecnie coraz trudniej będzie sprzedać.

I tu się właśnie mylisz bo oferta nju to jest nisza. Chcieli odebrać
playowi trochę abonentów z najniższymi abo. Gdyby byli tacy hop do
przodu to po co tworzyć nową markę?? Wprowadzili by w Orange no limit
za 29 pln i by wszyscy byli szczęśliwi.
W heyah wprowadzono nowe abo, w Redbull Mobile też to wprowadzono, to
czego nie dali tego w ofertach T i Play tylko w submarkach? Bo chcą
żeby te oferty były niszowe i żeby mało kto o nich słyszał, proste.
Wg mnie główne sieci nie zjadą z ceną no limit, nie ma takiej opcji. A
te 3 oferty to jest nisza dla kumatych bo tak naprawdę mało kto o nich
wie, po drugie to wszystko załatwiasz tylko przez internet itd. Większośc nie śledzi rynku i nawet po reklamach w tv takiego nju nie
będzie wiedziało o co chodzi.

Pozdrawiam

Data: 2013-05-15 20:17:36
Autor: Skylla
Znawcy, proszę pomóżcie...
[...]

Niu chce pozyskać milion klientów - to ma być niszowa oferta???
Jeśli już 3 sieci dają no limit za 30zł to jak to ma się ukryć przed większością osób? Każda z nich ma reklamy praktycznie wszędzie.
Poczekaj parę miesięcy i zobaczysz czy ludzie się nie dowiedzą, że mogą rozmawiać bez ograniczeń za 29zł :-).
Kto teraz pójdzie do salonu i kupi nolimit bez telefonu ale z cyrografem za 80zł jest kompletnym frajerem. Tyle można dać ale za abo z przyzwoitym smartfonem...
Inna rzecz, że wiele osób nawet tyle nie chce wydawać za rozmowy bo dzwoni znacznie mniej. Ja np. wydaję na rozmowy ok 10zł miesięcznie w nBank mobile (mam też darmowe minuty za transakcje).

Data: 2013-05-15 19:50:58
Autor: Waldek Godel
Znawcy, proszę pomóżcie...
Dnia Wed, 15 May 2013 20:17:36 +0200, Skylla napisał(a):

[...]

Jak zwykle 87% gospodyń z Gdańska nie widzi różnicy. Bo czytanie ze
zrozumieniem to taka trudna rzecz...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2013-05-15 20:56:13
Autor: dizel
Znawcy, proszę pomóżcie...
On Wed, 15 May 2013 20:17:36 +0200, Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl>
wrote:

Niu chce pozyskać milion klientów - to ma być niszowa oferta???

Chcieć to oni sobie mogą, ich głównym celem jest to żeby zatrzymać u
siebie osoby chcące przejść do innych sieci z Orange, oferta głównie
uderzać miała w play.
Zresztą jak dla mnie Nju to jest Orange a Orange to to samo co TPSA,
oni wszystko fajnie mówią a po jakimś czasie robią zupełnie odwrotnie,
nigdy im nie wierzyłem i przy nju też im nie ma co wierzyć,
mentalności zarządzających się nie zmieni a głównie o to w tym chodzi.
Chociaż na dzień dzisiejszy muszę przyznać że zrobili coś
innowacyjnego czego jeszcze na rynku nie było. W dalszej perespektywie
wróżę nie tylko nju ale tym ofertom raczej wycofanie albo zmiany na
gorsze.

[...]

Tylko weź pod uwagę jedną rzecz, nie wiem jak jest w nju bo nie
sprawdzałem, ale w przypadku oferty heyah albo redbull są to tylko
czasowe promocje ważne do odwołania. W przypadku redbull to jest po
prostu zniżka na abonament rbm 66

Kto teraz pójdzie do salonu i kupi nolimit bez telefonu ale z cyrografem za 80zł jest kompletnym frajerem. Tyle można dać ale za abo z przyzwoitym smartfonem...

Nie każdy śledzi na bierząco branżę telko i nie każdy musi oglądać tv
także takich ludzi może być wbrew pozorom sporo którzy wezmą no limit
w salonie tym bardziej że te "tańsze" oferty no limit są dostępne
tylko przez intenret, a niestety u nas niby społeczeństwo
informatyczne ale z zamówieniem takiego abo może być problem.

Inna rzecz, że wiele osób nawet tyle nie chce wydawać za rozmowy bo dzwoni znacznie mniej. Ja np. wydaję na rozmowy ok 10zł miesięcznie w nBank mobile (mam też darmowe minuty za transakcje).

No właśnie i to jest sedno sprawy, wiadomo dla operatora będzie taki
klient najlepszy który będzie płacił, a nie będzie tego wszystkiego
wykorzystywał, chociaż w przypadku nju to tak do końca nie jest bo
przeważnie to minimum 9pln to większość jednak wydaje na miesiąc, a za
resztę płaci tyle ile wydzwoni, no chyba że będzie rozmawiał bardzo
dużo to wtedy opłacalne to nie będzie dla operatora.

Pozdrawiam

Data: 2013-05-15 21:17:17
Autor: J.F.
Znawcy, proszę pomóżcie...
Dnia Wed, 15 May 2013 20:56:13 +0200, dizel napisał(a):
[...]

No ale co - po pierwszym milionie przestana przyjmowac nowych
klientow, czy podniosa ceny ?
Zresztą jak dla mnie Nju to jest Orange a Orange to to samo co TPSA,
oni wszystko fajnie mówią a po jakimś czasie robią zupełnie odwrotnie,
nigdy im nie wierzyłem i przy nju też im nie ma co wierzyć,

Ja tam nie wiewm, ale nie wykluczam ze oferta jest zbyt dobra.

Kto teraz pójdzie do salonu i kupi nolimit bez telefonu ale z cyrografem za 80zł jest kompletnym frajerem. Tyle można dać ale za abo z przyzwoitym smartfonem...

I tak pewnie bedzie - smartfon na raty

[...]

Spoleczenstwo sobie poradzi, nie martw sie.
Niszowy to bedzie klient ktory zechce przeplacac.

J.

Data: 2013-05-15 21:55:18
Autor: z
Znawcy, proszę pomóżcie...
W dniu 2013-05-15 20:17, Skylla pisze:

Kto teraz pójdzie do salonu i kupi nolimit bez telefonu ale z cyrografem
za 80zł jest kompletnym frajerem. Tyle można dać ale za abo z
przyzwoitym smartfonem...

W tamtym roku wybrałem ten abo. z pełną świadomością dla żony :-)
Telefonów i tak nie było takich jak mi potrzeba a sprzedaż już kiedyś przerabiałem. Nie warto sobie głowy zawracać.
Dla jasności sytuacji mam drugi abo w play za 19 zł. (120 chyba i tak nie wydzwaniam) Myślę że w sumie się nieźle bilansuje. :-)
I tak muszę jeszcze poczekać aż te drobne druczki w "nju" się dotrą.
Generalnie nie podobają mi się takie zapisy w regulaminach.
Przydałby się procesik lub kara bo marketingowcy mają coraz większe problemy z językiem polskim.
Powinni wprowadzić obowiązkowe testy w tym zawodzie ze znajomości mowy ojczystej żeby potem nie czytać takiego buractwa. ;-)

Data: 2013-05-15 21:03:03
Autor: loco
Znawcy, proszę pomóżcie...
W dniu 2013-05-15 20:00, dizel pisze:
[...]

Wydaje się, że Orange jako marka sporej grupie klientów kojarzy się zdecydowanie negatywnie (według mnie gorzej nawet niż kiedyś Telekomunikacja Polska). Może łatwiej przekonać takie osoby do czegoś nowego?

Poza tym w dzisiejszym świecie trudno jest ukryć start oferty, która jest nowością na polskim rynku.

Większośc nie śledzi rynku i nawet po reklamach w tv takiego nju nie
będzie wiedziało o co chodzi.

Z tym się zgodzę. Sporo osób np. dalej woli płacić więcej za telefony w abonamencie zamiast kupić taniej poza siecią. W tym przypadku świadomi klienci wygrywają.

Data: 2013-05-15 21:23:21
Autor: dizel
Znawcy, proszę pomóżcie...
On Wed, 15 May 2013 21:03:03 +0200, loco <joka342@onet.pl3> wrote:

Wydaje się, że Orange jako marka sporej grupie klientów kojarzy się zdecydowanie negatywnie (według mnie gorzej nawet niż kiedyś Telekomunikacja Polska). Może łatwiej przekonać takie osoby do czegoś nowego?

Pewnie o to im chodziło.

Poza tym w dzisiejszym świecie trudno jest ukryć start oferty, która jest nowością na polskim rynku.

No tak, kwestia tylko jest taka czy tak szybko jak się pojawili czy
tak szybko nie zwiną żagli albo pogorszą znacznie oferty bo od
dłuższego czasu albo rzecznik albo prezes Orange w różnych wywiadach
jęczą jak to im się nie opłaca jako firmie, jak to ich wszyscy
okradają itd., dopiero po ostatnich wynikach spadku klientów i
dochodów coś zaczeli robić ale jak to będzie dalej to zobaczymy.

Pozdrawiam

Data: 2013-05-16 07:20:08
Autor: Pszemol
Znawcy, proszę pomóżcie...
"dizel" <xxx@xxx.xx> wrote in message news:vgi7p8po429vlplj2v6i5t9td0gq4bd40o4ax.com...
[...]

Tylko że Ty myslisz, że oni liczą tak jak Ty...
Tymczasem oni mają miliony abonentów i obchodzi ich całkowity
ruch na łączach. Jeden człowiek trzymający połączenie 24h/dobę
ich zupełnie nie szczypie.

[...]

Gdyby tak zrobili to obecni abonenci, płacący 80zł by się dowiedzieli
i przesiadli na tańsze oferty. Oni tego nie chcieli zrobić... Oni chcieli
pozyskać NOWYCH klientów, takich co wciąż liczą pojedyncze złotówki
na kartach w innych firmach.

W heyah wprowadzono nowe abo, w Redbull Mobile też to wprowadzono,
to czego nie dali tego w ofertach T i Play tylko w submarkach? Bo chcą
żeby te oferty były niszowe i żeby mało kto o nich słyszał, proste.

Dokładnie.

[...]

:-)

Data: 2013-05-16 22:40:49
Autor: J.F.
Znawcy, proszę pomóżcie...
Dnia Thu, 16 May 2013 07:20:08 -0500, Pszemol napisał(a):
Tylko że Ty myslisz, że oni liczą tak jak Ty...
Tymczasem oni mają miliony abonentów i obchodzi ich całkowity
ruch na łączach. Jeden człowiek trzymający połączenie 24h/dobę
ich zupełnie nie szczypie.

Jeden niby nie, ale jak ich bedzie wiecej ?
[...]

I w tym celu leca reklamy w TV co chwila ?
[...]

I nie maja znajomych, dzieci, wnukow, konta na fejsbuku ? ;-)
Myslicie ze dlugo sie ta tajemnica utrzyma ? J.

Data: 2013-05-17 22:31:46
Autor: Pszemol
Znawcy, proszę pomóżcie...
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:18u0gihhdetq0$.bxod8clt7uhy$.dlg40tude.net...
[...]

Ale więcej nie będzie - znasz kogoś kto chce trzymać linię 24h/dobę?

[...]

Ale nie ma słów kluczowych typu "orange".
Ktoś kto nie jest tematyką zainteresowany nawet nie zwróci uwagi
na kolejną reklamę kolejnej sieci komórkowej - on ma orange i jest
zadowolony... podjął dawno decyzję, ma kontrakt lub zasiedzianą
kartę sim prepaid i jest znieczulony na inne sieci... Gdyby była to
reklama Orange o nowej promocji - o, to by mu się uszy nastawiły.

[...]

Wbrew pozorom dużo jest ludzi którzy są zupełnie inni niż ja czy Ty :-)
Ja na przykład chciałem ofertą nju mobile zainteresować jednego
kolegę 40-latka w Polsce który ma aktualnie prepaida w Orange
i co usłyszałem? Przemku, nie chcę abonamentów, kontraktów itp...
Nawet nie chciał słuchać że to coś nowego i że to ta sama firma,
te same anteny, ten sam telefon i ta sama technologia co dziś używa.
I że miesięcznie wydawałby mniej niż dziś za kupowanie prepaida...
Nie bo nie i już - co mu zrobisz? :-) Mnie wcięło, byłem zaskoczony.
Ale nie mam zamiaru nikogo uszczęśliwiać na siłę i oszczędzać
jego własne pieniądze.... Inna rzecz że taryfa której teraz na prepaidzie
używa daje mu dużo więcej internetu niż te 1GB w nju mobile...
Ciężko to nazwać nieograniczonym netem bo ten 1GB to śmich po pachy.

Data: 2013-05-18 10:35:43
Autor: J.F.
Znawcy, proszę pomóżcie...
Dnia Fri, 17 May 2013 22:31:46 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Wystarczy ze bedze wiecej takich po 12h. Szczegolnie jak w dzien.
A tu klienci maja rozne pomysly - np podsluch w pokoju dziecka.

[...]

No, tych "sieci" zrobilo sie faktycznie duzo.
Tym niemniej "nieograniczone rozmowy" moga przyciagnac uwage i "za 29 zl" dotrze. Do mnie dotarlo (Red Bull), mimo ze reklam
praktycznie nie slucham.

zadowolony... podjął dawno decyzję, ma kontrakt lub zasiedzianą

Jak ma to ma. To akurat bylo zawsze ze nowe fajne oferty, a ty masz
cyrograf. Tym niemniej zestawienie "to ja k* place 90zl za
nielimitowane rozmowy a tu moge miec za 30"  moze spowodowac reakcje
"nigdy wiecej Orange/Plusa/Ery"

kartę sim prepaid i jest znieczulony na inne sieci...

A tu roznie moze byc - moze gada malo i jest znieczulony, moze wiecej
i nie jest ... a sieci jakby lapaly klienta ktory jednak placi te
30zl/mc lub wiecej.

Gdyby była to
reklama Orange o nowej promocji - o, to by mu się uszy nastawiły.

Ale nadal ma stara umowe, ktorej nie moze zerwac :-)
I znow moze dwuznacznie wyjsc - albo niedawno zawarl i sie obrazi,
albo mu sie wkrotce konczy i dobrze aby juz teraz wybral nastepna
taryfe.
Moze tez byc z gatunku tych co dzwonia ~25zl/m, i mozna go skusic na "nielimitowane" za 29zl. Ale to akurat nie w Orange/nju.

No dobra - na razie Orange nie rozsyla do swoich klientow sms o nowej
ofercie. A moze i rozsyla, tylko starannie wybiera komu :-) Tak czy inaczej - mamy juz trzy takie oferty, i watpie aby pozostaly
"niszowe", tylko po prostu reszta ofert bedzie sie musiala dostosowac.
Moze z niewielkimi pogorszeniami.

I nie maja znajomych, dzieci, wnukow, konta na fejsbuku ? ;-)
Myslicie ze dlugo sie ta tajemnica utrzyma ?
Wbrew pozorom dużo jest ludzi którzy są zupełnie inni niż ja czy Ty :-)

Ale ja nie mam dzieci, wnukow i konta na fejsie :-)

Ja na przykład chciałem ofertą nju mobile zainteresować jednego
kolegę 40-latka w Polsce który ma aktualnie prepaida w Orange
i co usłyszałem? Przemku, nie chcę abonamentów, kontraktów itp...

Nju jest tez w wersji "na karte". Ale gorsze i tak upierdliwe ze
lepiej pomyslec o abo. O ile maja dobra blokade na uslugi dodatkowo
platne :-)

Nawet nie chciał słuchać że to coś nowego i że to ta sama firma,

Nie bo nie. Tylko ze to wrazliwy rynek, wystarczy 10% klientow i
tabelki w danym kwartale beda gorsze od poprzednich.

Zreszta zobacz - jest maj, poczekamy ile czasu zajmie pojawienie sie
podobnych ofert w Plusie, a potem w glownym T-mobile i Orange ? Obstawiam ze nie dluzej niz 3 miesiace ... choc z drugiej strony warto
by zdazyc przed wakacjami albo przed pazdziernikiem :-)

[...]

No widzisz - on potrzebuje do internetu.

Ciężko to nazwać nieograniczonym netem bo ten 1GB to śmich po pachy.

Sa w nju jakies pakiety, ale nie ogarniam jak to dziala w tej "prostej
ofercie" :-)

J.

Data: 2013-05-19 09:51:02
Autor: Pszemol
Znawcy, proszę pomóżcie...
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:19zleskeflugu$.1so5bsaxet0vm.dlg40tude.net...
Ciężko to nazwać nieograniczonym netem bo ten 1GB to śmich po pachy.

Sa w nju jakies pakiety, ale nie ogarniam jak to dziala w tej "prostej
ofercie" :-)

Nie wiem czego nie rozumiesz -
płacisz i masz wiecej tego nielimitowanego internetu :-))

Data: 2013-05-15 20:44:48
Autor: loco
Znawcy, proszę pomóżcie...
W dniu 2013-05-15 19:09, dizel pisze:

Człowieku nielimitowane rozmowy to tylko takie hasło marketingowe,
chyba za dużo reklam oglądasz.

Tworzysz jakieś niesamowite teorie, a sprawa jest prosta jak drut.
Nielimitowane rozmowy to nie hasło marketingowe, a fakt.

[...]

Jeśli korzystasz z sieci zgodnie z regulaminem operator nie ma prawa Cię odłączyć. Czy regulamin zabrania rozmowy z jednym numerem przez 24h/dobę? Nikt Ci nie broni rozmawiać przez telefon non-stop, pytanie tylko - po co?

> Myślę że Cię odłączą.

To, że Ty tak myślisz, nie znaczy, że tak będzie. Tylko po co straszyć osoby mniej obeznane w temacie jakimiś miejskimi legendami?

Data: 2013-05-15 21:12:28
Autor: dizel
Znawcy, proszę pomóżcie...
On Wed, 15 May 2013 20:44:48 +0200, loco <joka342@onet.pl3> wrote:

Tworzysz jakieś niesamowite teorie, a sprawa jest prosta jak drut.
Nielimitowane rozmowy to nie hasło marketingowe, a fakt.

Wiem o 2 osobach którym numery zostały zablokowane, a korzystali
zgodnie z regulaminem, zresztą nigdzie nie napisałem że tak będzie w
każdym przypadku, ale trzeba mieć świadomość że takie coś istnieje i
może się przydarzyć.
A nielimitowane to one są do jakiejś granicy, pewnie do granicy
opłacalności dla operatora.Operator to nie instytucja charytatywna i
do interesu dokładać nie będzie.

[...]

Nie zabrania, no to weź sprawdź sam, jak mam taki kaprys to przecież
mogę rozmawiać non stop 24 godziny z kimś no bo przecież mam
nielimitowane rozmowy. Zobaczymy co będzie.

To, że Ty tak myślisz, nie znaczy, że tak będzie. Tylko po co straszyć osoby mniej obeznane w temacie jakimiś miejskimi legendami?

Człowieku nikogo nie straszę. Patrz wyżej. Jak nie wierzysz to nie
wierz ale wystarczyło popatrzeć jak wprowadzono do ofert prepaid no
limit na jakiś czas, jak ludzie dzwoniąc do play z innej sieci
nabijali minuty w zbieraj minuty czego nie pochwalam ale numery były
blokowane po jakimś czasie, to tak jakby sobie ktoś zadzwonił do
znajomego do play i gadał non stop przez długi czas było by to samo.
Powtórzę jeszcze raz operator to nie instytucja charytatywna.

Pozdrawiam

Data: 2013-05-17 22:35:48
Autor: Pszemol
Znawcy, proszę pomóżcie...
"dizel" <xxx@xxx.xx> wrote in message news:3mm7p8t9vvmlgga0c7atasep4gthr9r9mg4ax.com...
[...]

Niestety celowo ukrywasz szczegóły, nie chcesz podać nawet
w której sieci się to stało i po jakim konkretnie zachowaniu...
Coś mi tu śmierdzi, sorry.

A nielimitowane to one są do jakiejś granicy, pewnie do granicy
opłacalności dla operatora.Operator to nie instytucja charytatywna
i do interesu dokładać nie będzie.

Bzdurzysz.

Nie zabrania, no to weź sprawdź sam, jak mam taki kaprys to przecież
mogę rozmawiać non stop 24 godziny z kimś no bo przecież mam
nielimitowane rozmowy. Zobaczymy co będzie.

Nie widzę problemu, chyba że są jakieś limity na czas jednej rozmowy.

[...]

I nikt do sądu nie podał? Może czuł się winny? :-)
Bo widzisz... dzwonienie tylko w celu nabijania minut to nie jest
"normalne używanie telefonu". To jest wykorzystywanie luki
w taryfach i granie w gierki na systemach i dobrze o tym wiesz.

Data: 2013-05-18 09:51:13
Autor: Wiola
Znawcy, proszę pomóżcie...

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:kn6sng$hn$1dont-email.me...
"dizel" <xxx@xxx.xx> wrote in message

Niestety celowo ukrywasz szczegóły, nie chcesz podać nawet
w której sieci się to stało i po jakim konkretnie zachowaniu...
Coś mi tu śmierdzi, sorry.

Np. tutaj: http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=66958
Czytałam także o kilku podobnych sprawach na innych stronach. Nie wiem po co ludzie mieli by o tym pisać i skarżyć się, gdyby faktycznie nabijali komuś konto?
Mocno mnie to sprowadziło na ziemię i zaczynam sie zastanawiać co zrobić. Sama mam koleżankę w Playu której się właśnie nabija konto... Więc już z nią nie pogadam?
Nie chcę stracić numeru ani mieć zablokowanej karty. Albo żyć w stresie, że może już za chwilę przyjść SMS z informacją o wymówieniu umowy...
Szkoda, bo to bardzo mi pasująca oferta.
Pozdrawiam
Wiola

Data: 2013-05-18 08:12:41
Autor: Maciej Bebenek
Znawcy, proszę pomóżcie...
"Wiola" <wioletta_p92@wp.pl> wrote:

Czytałam także o kilku podobnych sprawach na innych stronach. Nie wiem po
co ludzie mieli by o tym pisać i skarżyć się, gdyby faktycznie nabijali komuś konto?

Bo zdaniem niektórych taka oferta oznacza, że masz dzwonić 24/7/365.
Tymczasem oferta unlimited w niczym się nie różni od oferty knajpki "za 20
zł zjesz tyle, ile chcesz". I jakoś nie widać nikogo, kto przychodzi do
takiej knajpy, żre ile może i jeszcze pakuje do słoików żarcie dla żony,
dzieci, mamusi i teściowej.

Data: 2013-05-18 11:22:46
Autor: J.F.
Znawcy, proszę pomóżcie...
Dnia 18 May 2013 08:12:41 GMT, Maciej Bebenek napisał(a):
[...]

Bo wynosic nie wolno :-)

A tu sytuacja jest o tyle rozna ze ludzi ktorzy duzo dzwonili troche
bylo. Do tej pory musieli placic duzo. A teraz 30 zl. Rewolucja ? MTR potanial, ale 800 minut dziennie to nadal bedzie ponad 30 zl, wiec
FCT sie uciesza :-)

J.

Data: 2013-05-18 09:28:18
Autor: Maciej Bebenek
Znawcy, proszę pomóżcie...
[...]

Tak samo nie wolno robić z telefonu monitoringu pokoju dziecięcego. Czy
transmitować ciszy przez 2 godziny.

A tu sytuacja jest o tyle rozna ze ludzi ktorzy duzo dzwonili troche
bylo. Do tej pory musieli placic duzo. A teraz 30 zl. Rewolucja ?

Dla mnie większą rewolucją jest lejek na poziomie 29 zł. Ale ja nie wiszę 2
czy 4 godziny dziennie na drucie bez drutu bo po prostu nie mam na to czasu
;-)

MTR potanial, ale 800 minut dziennie to nadal bedzie ponad 30 zl, wiec
FCT sie uciesza :-)

Pewnie nawet nie spróbują. FCT-y mają kiepskie doświadczenia z Orange ;-)

Data: 2013-05-18 12:41:49
Autor: J.F.
Znawcy, proszę pomóżcie...
Dnia 18 May 2013 09:28:18 GMT, Maciej Bebenek napisał(a):
[...]

Ale to nie zapisane w regulanimie :-)

Czy transmitować ciszy przez 2 godziny.

A szumiec i piszczec mozna ? :-)

A tu sytuacja jest o tyle rozna ze ludzi ktorzy duzo dzwonili troche
bylo. Do tej pory musieli placic duzo. A teraz 30 zl. Rewolucja ?
Dla mnie większą rewolucją jest lejek na poziomie 29 zł.

Lejek ? W sensie uzywanym na grupie, czyli 29 zl, a potem ograniczenie
rozmow ? :-)

Ale ja nie wiszę 2
czy 4 godziny dziennie na drucie bez drutu bo po prostu nie mam na to czasu
;-)

inni moga wisiec w ramach pracy :-)

MTR potanial, ale 800 minut dziennie to nadal bedzie ponad 30 zl, wiec
FCT sie uciesza :-)
Pewnie nawet nie spróbują. FCT-y mają kiepskie doświadczenia z Orange ;-)

I co - kupia red bulla ? To moze byc ciekawe - tysiace klientow
gadajacych prawie stale za 30 zl, a MTR trzeba placic.
Szybko sie skonczy, czy FCT zaczna narzekac na i na Play i na Heyah ?
:-)

J.

Data: 2013-05-18 11:18:46
Autor: Maciej Bebenek
Znawcy, proszę pomóżcie...
[...]

Problemem domorosłych prawników jest niezrozumienie CELU zawarcia umowy. W
krajach, gdzie kultura prawna stoi na nieco wyĹźszym poziomie, umowa wraz z
FUP (Fair Use Policy) jest wystarczająca.  U nas ludzie będą radia przez
telefon słuchać, żeby tylko tę knajpę ograbić z jedzenia. Albo transmitować
ciszę. Do Playa :-P

Czy transmitować ciszy przez 2 godziny.

A szumiec i piszczec mozna ? :-)

To ci nic nie da. Kodek GSM jest odporny na takie piski ;-)

[...]

Ale lejek ma teĹź wymiar finansowy.

Ale ja nie wiszę 2
czy 4 godziny dziennie na drucie bez drutu bo po prostu nie mam na to czasu
;-)

inni moga wisiec w ramach pracy :-)

Oferta NIE JEST przeznaczona dla biznesu. FUP się kłania.

[...]

Z tego co pamiętam, Play miał bardzo kiepskie początki ze ściganiem FCT-ów.
Teraz nie wiem, dawno nic nie było słychać.

Data: 2013-05-18 12:56:21
Autor: Waldek Godel
Znawcy, proszę pomóżcie...
Dnia 18 May 2013 11:18:46 GMT, Maciej Bebenek napisał(a):

Z tego co pamiętam, Play miał bardzo kiepskie początki ze ściganiem FCT-ów.
Teraz nie wiem, dawno nic nie było słychać.

Wraz ze spadkiem MTR biznes zapewne przestaje się opłacać. Więc i ścigać
nie będzie co.  Wnoszę, że doczekamy się czasów, że sami zaproponują takie
użycie.

Data: 2013-05-21 21:06:49
Autor: John Kołalsky
Znawcy, proszę pomóżcie...

UĹźytkownik "Maciej Bebenek" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl>

[...]

Pierdoły. Kupujemy internety po to by właśnie nie było tak, że ktoś nam mówi jak mamy z tego korzystać.

Data: 2013-05-22 19:11:02
Autor: J.F
Znawcy, proszę pomóżcie...
UĹźytkownik "Maciej Bebenek"  napisał
[...]

Ale gdzie zapisano ze monitoring pokoju nie miesci sie w FUP ? :-)

U nas ludzie będą radia przez
telefon słuchać, żeby tylko tę knajpę ograbić z jedzenia.

Dopiero jak knajpa ich wk* :-)

Zreszta masz Pszemola - dla niego normalne ze telefon sluzy do sluchania radia ... i prawde mowiac az tak bardzo tego nie neguje.

Czy transmitować ciszy przez 2 godziny.
A szumiec i piszczec mozna ? :-)
To ci nic nie da. Kodek GSM jest odporny na takie piski ;-)

A skad wiesz jakie piski ?  :-)
Cos tam przejdzie, do sprawdzenia np alarmu w domu wystarczy.

Ha, w sumie to powinno sie ~4 do 7 kbps dac przeslac, tylko trzeba metode wymyslec.

[...]

Mowimy o Nju ? to Orange zapomnial tego zapisac, a wrecz daje do zrozumienia ze jest.

Zreszta o co chodzi - reklamuja ze bez limitow, to nie ograniczamy sie i uzywamy bez limitow :-)
Inaczej to nie jest Fair Policy :-P

J.

Data: 2013-05-18 11:03:50
Autor: loco
Znawcy, proszę pomóżcie...
W dniu 2013-05-18 09:51, Wiola pisze:

[...]

Piszą o tym zgodnie z zasadą, że "niezadowolony klient podzieli się swoim niezadowoleniem z większą liczbą osób niż klient zadowolony" :).

Mocno mnie to sprowadziło na ziemię i zaczynam sie zastanawiać co
zrobić. Sama mam koleżankę w Playu której się właśnie nabija konto...
Więc już z nią nie pogadam?

Czy w regulaminie jest zapis o tym, że nie możesz dzwonić do Play?

Widzę, że zostałaś skutecznie nastraszona ewentualnym zablokowaniem numeru za generowanie sztucznego ruchu. Odpowiedz sobie na proste pytanie "ile godzin dziennie rozmawiam przez telefon?". Jeśli odpowiedź wyniesie mniej niż 24h, to naprawdę nie rozumiem czego tak się obawiasz :)

Nie chcę stracić numeru ani mieć zablokowanej karty. Albo żyć w stresie,
że może już za chwilę przyjść SMS z informacją o wymówieniu umowy...
Szkoda, bo to bardzo mi pasująca oferta.

Na pewno nie powinnaś się stresować, przecież to tylko telefon ;)
Porównaj liczbę spraw "z zablokowaniem numeru", o których przeczytałaś z liczbą aktywnych numerów gsm w Polsce (wyjdzie pewnie tego znacznie wiecej niż 38 milionów, ale dokładnej liczby nie znam).

Jeśli jesteś w stanie obniżyć swoje rachunki (i chcesz tego), to po prostu tak zrób.

Data: 2013-05-19 10:07:22
Autor: Pszemol
Znawcy, proszę pomóżcie...
"Wiola" <wioletta_p92@wp.pl> wrote in message news:kn7cfu$6g2$1mx1.internetia.pl...
[...]

Bo rżną głupa i szukają naiwnych co im uwierzą :-)

[...]

Regulamin jasno precyzuje zasady...
Nie wierzę że Ci których zablokowali mają czyste sumienie :-)

Data: 2013-05-18 16:05:56
Autor: dizel
Znawcy, proszę pomóżcie...
On Fri, 17 May 2013 22:35:48 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

Niestety celowo ukrywasz szczegóły, nie chcesz podać nawet
w której sieci się to stało i po jakim konkretnie zachowaniu...
Coś mi tu śmierdzi, sorry.

Co mam Ci napisać. Dwóm znajomym zablokowali konto za rzekomo
"genereowanie sztucznego ruchu", ale i tak w to nie uwierzysz, zresztą
na telepolis też jest wątek na forum
A nielimitowane to one są do jakiejś granicy, pewnie do granicy
opłacalności dla operatora.Operator to nie instytucja charytatywna
i do interesu dokładać nie będzie.

Bzdurzysz.

Nie odpowiedziałeś mi wcześniej, więc powtórzę: Dlaczego w takim razie
w tych nowych ofertach no limit można wziąć abo tylko na osobę
prywatną, jak masz regon to nie ma takiej opcji??

[...]

Jakiej luki ? Jeśli operator taką usługę oferuje to jaka to luka? W
takataku też jest zbieraj minuty. Ale chodzi bardziej o to że tak jak
pisałem operator nei będzie dokładał do interesu , a założenie było
takie że zgarniemy osoby które wydają mało czyli do 30pln, te osoby
wydają mało i pewnie dzwonić też będą mało z przyzwyczajenia. I wtedy
będzie opłacalny biznes. A jak ktoś przeholuje to go odłączymy.

Pozdrawiam

Data: 2013-05-19 10:14:25
Autor: Pszemol
Znawcy, proszę pomóżcie...
wrote:

[...]

Nic to nie znaczy. Ani wątek ani Twoi znajomi...
Jeśli czują się zablokowani bezprawnie to skarga i po kłopocie.

[...]

To oczywiste dlaczego i już odpowiedziałem: liczy się statystyka
a nie jeden użytkownik który mógł się zakochać na obozie
harcerskim z harcerką z drugiego końca Polski i wisieć na telefonie
godzinami dziennie dzień po dniu aż się odkocha :-)
Jeden użytkownik w skali operatora nie ma znaczenia i jeśli
przestrzega regulaminu to firma go nie będzie blokować...

A że odstrzeliwują nieuczciwych którzy nie przeczytali regulaminu
i wnioskują o ksiązce po okładce jadąc na niezrozumieniu "unlimited"
lub przeczytali regulamin i mają go w dupie to ja to popieram.

[...]

Operator wyraźnie taką lukę usunął w regulaminie.

Data: 2013-05-18 10:51:34
Autor: loco
Znawcy, proszę pomóżcie...
W dniu 2013-05-15 21:12, dizel pisze:
[...]

Ja słyszałem o facecie, który urodził dziecko, ale szczegółów nie znam - widzisz podobieństwo? :)

A nielimitowane to one są do jakiejś granicy, pewnie do granicy
opłacalności dla operatora.Operator to nie instytucja charytatywna i
do interesu dokładać nie będzie.

Piszesz tak jakby ceny połączeń w Polsce były niskie, a nie są. O operatorów się nie bój, na pewno zarobią.

Nie zabrania, no to weź sprawdź sam, jak mam taki kaprys to przecież
mogę rozmawiać non stop 24 godziny z kimś no bo przecież mam
nielimitowane rozmowy. Zobaczymy co będzie.

Nie mam ochoty sprawdzać czy da się rozmawiać non-stop 24 godziny, bo to samo w sobie jest pozbawione sensu. Nie miewam takich kaprysów i sądzę, że 99.9% zdrowych (na umyśle) osób również nie.

[...]

Autorkę wątku udało Ci się jednak wystraszyć.
Nabijanie minut wynika ze zwykłego cwaniactwa domorosłych "biznesmenów z allegro". Nie wiem czy to sprawa wychowania czy genów - można się spierać.

Data: 2013-05-18 16:19:42
Autor: dizel
Znawcy, proszę pomóżcie...
On Sat, 18 May 2013 10:51:34 +0200, loco <joka342@onet.pl3> wrote:

Ja słyszałem o facecie, który urodził dziecko, ale szczegółów nie znam - widzisz podobieństwo? :)

Poczytaj choćby forum telepolis to się dowiesz.Już nie będę wspominał
o 2 znajomych bo i tak nie uwierzysz.

Piszesz tak jakby ceny połączeń w Polsce były niskie, a nie są. O operatorów się nie bój, na pewno zarobią.

Niskie?? Przeczytaj co nie dawno powiedział prezes Orange pan Witucki
notabene to też nju, za telepolis.pl:
Musimy próbować przekonywać klienta, że jeśli chce dostawać najlepszą
jakość, nowego smartfona i jeszcze super szybkość przesyłu danych, to
powinien więcej zapłacić. Wszyscy konkurenci jadą na jednym wózku i
mniej lub bardziej zdają sobie z tego sprawę. Chociaż ten kto zdobywa
rynek ma inną perspektywę niż ten, który go broni. Moim zdaniem
kierunek jest tylko jeden. Powoli, ale systematycznie tłumaczyć
Polakowi, że jakość musi kosztować, a firmy telekomunikacyjne, aby
inwestować w LTE, czy światłowody muszą zarabiać pieniądze - mówi
Witucki. Reszta tu:
http://www.telepolis.pl/wiadomosci/witucki-w-polsce-i-europie-jest-za-duzo-operatorow,2,3,27828.html

Nie mam ochoty sprawdzać czy da się rozmawiać non-stop 24 godziny, bo to samo w sobie jest pozbawione sensu. Nie miewam takich kaprysów i sądzę, że 99.9% zdrowych (na umyśle) osób również nie.

Jak chcesz

Autorkę wątku udało Ci się jednak wystraszyć.
Nabijanie minut wynika ze zwykłego cwaniactwa domorosłych "biznesmenów z allegro". Nie wiem czy to sprawa wychowania czy genów - można się spierać.

Nie było moim celem straszenie kogokolwiek, ale zwrócenie uwagi na
fakt że takie coś może mieć miejsce, każdy zrobi jak uważa bo każdy ma
swój rozum.
Ja nigdzie nie napisałem że nie bierzcie tanich abonamentów no limit
bo i tak wam zablokują numery.

Pozdrawiam

Data: 2013-05-19 10:15:50
Autor: Pszemol
Znawcy, proszę pomóżcie...
"dizel" <xxx@xxx.xx> wrote in message news:o03fp8dif983kitvlpghivqcis97im98qi4ax.com...
Nie było moim celem straszenie kogokolwiek, ale zwrócenie uwagi na
fakt że takie coś może mieć miejsce, każdy zrobi jak uważa bo każdy ma
swój rozum.

To nie żaden fakt a raczej Twoja interpretacja zasłyszanych opowieści...
Różnicę każdy mądry dostrzeże :-)

Ja nigdzie nie napisałem że nie bierzcie tanich abonamentów no limit
bo i tak wam zablokują numery.

Mniej więcej tak próbowałeś straszyć :-)

Data: 2013-05-18 20:56:04
Autor: Wiola
Znawcy, proszę pomóżcie...

Użytkownik "dizel" <xxx@xxx.xx> napisał w wiadomości

Wiem o 2 osobach którym numery zostały zablokowane, a korzystali
zgodnie z regulaminem,......"

Napisz proszę więcej szczegółów o tym zablokowaniu.
Tzn. czy nie mogli dzwonić, odbierać i opisz jak to sie zakończyło.
Ja chatowałam z 2 konsultantami z których jeden nie był w stanie nic
powiedzieć na temat ewentualnego wypowiedzenia umowy a drugi napisał, że
jesli będę w abonamencie to za karę przesuną mnie do NJU na kartę a dalej to
juz mogę emigrować do innej sieci.
Jednak zarówno jeden jak i drugi twierdzili, że te listy w sieci o
wypowiedzeniu to "robota" konkurencji i raczej na 100% uspakajali, że nic
takiego sie nie stanie. Oczywiście jeśli nie będę stosować FCT ani dzwonić 24h na dobę.

Pozdrawiam

Wiola

Data: 2013-05-18 21:15:50
Autor: Skylla
Znawcy, proszę pomóżcie...
[...]

Kobieto nie słuchaj głupot. Nikt cię nie zablokuje za normalne nawet długie rozmowy! Musiałabyś mieć połączenia nastogodzinne. Opinie na forach czy tutaj często są "sponsorowane" przez konkurencję :-) i absolutnie niesprawdzalne. Każdy może sobie wymyślać co tylko chce.
Prawda jest taka, że oferta jest tak bolesna dla sprzedawców (brak prowizji), że nawet pracownicy salonów Orange ją odradzają, a co dopiero konkurencja.
S.

Data: 2013-05-18 21:29:55
Autor: Skylla
Znawcy, proszę pomóżcie...
P.S. Wierzysz, że ledwo oferta weszła, jeszcze niewielu osobom zdążyli wysłać startery, a on ma już 2 znajomych którym zdążyli wyłączyć numer?? Po kilku dniach używania?
Bez jaj... czyta konfabulacja.

Data: 2013-05-18 21:35:33
Autor: ALEX Alpha MR
Znawcy, proszę pomóżcie...
Dnia Sat, 18 May 2013 21:29:55 +0200, Skylla napisał(a):

P.S. Wierzysz, że ledwo oferta weszła, jeszcze niewielu osobom zdążyli wysłać startery, a on ma już 2 znajomych którym zdążyli wyłączyć numer??

Oferty no limits zaczęły niedawno? Ciekawe.

Po kilku dniach uĹźywania?

A mi się wydawało że to już kilka miesięcy na rynku są oferty no limits.

Bez jaj... czyta konfabulacja.

Nie da się ukryć.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

Data: 2013-05-18 19:49:14
Autor: Maciej Bebenek
Znawcy, proszę pomóżcie...
ALEX Alpha MR <kill@spamers.us> wrote:

A mi się wydawało że to już kilka miesięcy na rynku są oferty no limits.

Zależy które. "Drogie" czyli po 79 zł i więcej są od 13 miesięcy. Tanie -
29 zł - od 3 tygodni.

Data: 2013-05-18 22:02:24
Autor: ALEX Alpha MR
Znawcy, proszę pomóżcie...
Dnia 18 May 2013 19:49:14 GMT, Maciej Bebenek napisał(a):

[...]

No właśnie od 13 miesięcy. To chyba wystarczająco długo by można było
wypowiedzieć umowę/zablokować konto.

Data: 2013-05-18 21:07:33
Autor: Maciej Bebenek
Znawcy, proszę pomóżcie...
ALEX Alpha MR <kill@spamers.us> wrote:

No właśnie od 13 miesięcy. To chyba wystarczająco długo by można było
wypowiedzieć umowę/zablokować konto.

Wiesz, wchodzimy na inny poziom. DO tej pory ja bym 79 zł miesięcznie nie
wydał. Na 29 się chyba skuszę. Czyli populacja większa, a i pomysłów też
więcej. Na przykład baby monitoring.

Data: 2013-05-19 05:55:14
Autor: ALEX Alpha MR
Znawcy, proszę pomóżcie...
Dnia 18 May 2013 21:07:33 GMT, Maciej Bebenek napisał(a):

[...]

Ale ja odniosłem się do tezy, że no limits weszły na rynek kilkanaście dni
temu i dlatego nie mogą istnieć ludzie którym wymówiono umowę. A weszły
duuuużo wcześniej i tacy ludzie mogą istnieć. Choć zapewne to pojedyńcze
przypadki takich odcięć od sieci.
ATSD Cała różnica to:
79 zł z telefonem/smartfonem
29 zł bez telefonu/smartfonu

Data: 2013-05-19 07:38:20
Autor: Maciej Bebenek
Znawcy, proszę pomóżcie...
[...]

Twierdzę, że w ogóle niemożliwe, skoro - jak wieść forumowa niesie - to w
nju odcinano (pewnie siekierami) :-P
A nju to właśnie koniec kwietnia

ATSD Cała różnica to:
79 zł z telefonem/smartfonem
29 zł bez telefonu/smartfonu

No właśnie, że nie. "Stare" 79 zł to gołe abo, bez telefonu. Za telefon
przychodzi dopłacić od 30 do 100 zł miesięcznie.

Data: 2013-05-20 16:25:21
Autor: ALEX Alpha MR
Znawcy, proszę pomóżcie...
Dnia 19 May 2013 07:38:20 GMT, Maciej Bebenek napisał(a):

[...]

Uważasz że to było o nju?

[...]

Rzuć jakiś link.

Data: 2013-05-20 14:49:20
Autor: Maciej Bebenek
Znawcy, proszę pomóżcie...
[...]

Z kontekstu tak mi wynikało

[...]

play.pl, oferta i masz suwaczki

Bez telefonu i bez pakietu danych - 84 zł (zdrożało)
Z telefonem - 124 zł

ajfony traktowane oddzielnie ;-)

Data: 2013-05-20 17:03:40
Autor: ALEX Alpha MR
Znawcy, proszę pomóżcie...
Dnia 20 May 2013 14:49:20 GMT, Maciej Bebenek napisał(a):

[...]

Jak widać błędnie.

[...]

Faktycznie.

Data: 2013-05-19 10:18:03
Autor: Pszemol
Znawcy, proszę pomóżcie...
"ALEX Alpha MR" <kill@spamers.us> wrote in message news:z0plyfjv0m15.l0shph3rulzb.dlg40tude.net...
[...]

Ale on pisał coś o klientach nju.

Data: 2013-05-19 10:39:33
Autor: dizel
Znawcy, proszę pomóżcie...
On Sat, 18 May 2013 20:56:04 +0200, "Wiola" <wioletta_p92@wp.pl>
wrote:

[...]

Wszystko na takiej zasadzie jak opisane na forum telepolis, chodzi
oczywiście o nju. Nie chcę się już więcej na ten temat wypowiadać bo
zrobiło się zamieszanie niepotrzebne w wątku, co miałem napisać to już
to napisałem w tym wątku. Zaraz będę posądzony przez kogoś że
oczywiście jestem z konkurencji i chcę kogoś do jakiejś oferty
zniechęcić. Także dziękuję za uwagę.

Pozdrawiam

Data: 2013-05-19 10:19:44
Autor: Pszemol
Znawcy, proszę pomóżcie...
"dizel" <xxx@xxx.xx> wrote in message news:3u3hp854u05sgogosuoloen69bvjh0e2uc4ax.com...
[...]

Ale my to już od dawna wiemy...
Nie piszesz kto gdzie kiedy - znajomych to ja mam co piją kwas i żyją :-)
Robisz zamęt aby na tym skorzystać - drażni Cię taka tania oferta, to widać.

Data: 2013-05-20 11:14:33
Autor: dizel
Znawcy, proszę pomóżcie...
On Sun, 19 May 2013 10:19:44 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

Ale my to już od dawna wiemy...
Nie piszesz kto gdzie kiedy - znajomych to ja mam co piją kwas i żyją :-)
Robisz zamęt aby na tym skorzystać - drażni Cię taka tania oferta, to widać.

Bardzo mnie drażni bo przecież jestem nasłany przez konkurencję, tylko
którą? Play, T , a najpewniej to przez  Solorza bo oni nie mają takiej
oferty. Zresztą wybierz sobie sieć która ci pasuje. Do wyboru do
koloru.
Tylko żebyś się niedługo nie zdziwił jak będą się na grupie pojawiać
posty odnośnie blokowania w ofertach no limit. Pozdrawiam

Data: 2013-05-20 06:38:27
Autor: Pszemol
Znawcy, proszę pomóżcie...
wrote:

[...]

Posty będą się pojawiać, bo ludzie nie czytają przeważnie regulaminów.
Twoi zablokowani koledzy też nie czytali i tak jak Ty argumentowali
że "unlimited" znaczy unlimited i kropka... :-)

Data: 2013-05-19 20:13:29
Autor: Maciej Bebenek
Znawcy, proszę pomó żcie...
dizel <xxx@xxx.xx> wrote:

[...]

Znalazłem jednego, który:

a. chwalił się, że przewalił 227 godz.
b. groził Orange sądem za to, że mu dezaktywowali kartę i zabrali 50 zł.

To ten?

Data: 2013-05-19 21:52:11
Autor: Waldek Godel
Znawcy, proszę pomó żcie...
Dnia 19 May 2013 20:13:29 GMT, Maciej Bebenek napisał(a):

a. chwalił się, że przewalił 227 godz.
b. groził Orange sądem za to, że mu dezaktywowali kartę i zabrali 50 zł.

To ten?

czekaj, to ten sam co przyszedł do sądu z wiaderkami simów?

Data: 2013-05-19 21:04:41
Autor: Maciej Bebenek
Znawcy, proszę pomó żcie...
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> wrote:
[...]

IMO nie. Tamten podpisuje się pseudonimem :-P

Data: 2013-05-15 21:43:24
Autor: z
Znawcy, proszę pomóżcie...
W dniu 2013-05-15 18:38, loco pisze:

Nie wiem co rozumiesz pod pojęciem "faktycznie nielimitowane w orange za
80 zł". W trzech wspomnianych tutaj ofertach również masz faktycznie
nielimitowane rozmowy - od Ciebie zależy czy wolisz płacić 29 czy 80.

Bo w mordę jest druga oferta za 40 zł i też należy do nielimitowanych z tym że jest limit 350 minut :-)
Po takich kwiatkach już w nic się nie wierzy :-)

A jak jest ze stacjonarnymi a zwłaszcza tymi innymi niż TPSA?
Też były kiedyś drobne druczki w tym temacie.

Data: 2013-05-16 07:14:18
Autor: Pszemol
Znawcy, proszę pomóżcie...
"dizel" <xxx@xxx.xx> wrote in message news:bba7p81j3hdor64d479orop6jhp0tqldjn4ax.com...
To jest loteria tak naprawdę, pewnie zależy to od systemu jak jest
ustawiony i jak się jakiś tam limit przekroczy to mogą się przyczepić,

Jeśli limit taki nie istnieje w regulaminie to nie mogą się przyczepić.

ale to nie znaczy że tak będzie w każdym przypadku, to o czym pisałem
to raczej pojedyńcze przypadki, ale bardziej chodziło mi o to że coś
takiego może mieć miejsce.

Nie może.

[...]

Który punkt regulaminu limituje czas rozmowy?

Data: 2013-05-16 17:09:29
Autor: dizel
Znawcy, proszę pomóżcie...
On Thu, 16 May 2013 07:14:18 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

[...]

Skoro wiesz lepiej to nie będę z Tobą dyskutował
[...]

Czasu rozmowy żaden ale jest punkt odnośnie genreowania sztucznego
ruchu i na ten punkt operator może się powołać. Gdyby tak nie było to
by w ogóle nie było wzmianki w regulaminach o czymś takim.
Zresztą trochę odbiegając skoro tak można sobie dzwonić gdzie się chce
to wytułumacz mi dlaczego w nju czy w redbull mobile czy w heyah w
tych ofertach no limit nie można wziąć abo na firmę? Można tylko na
osobę prywatną. Skoro gadać można do woli to co im za różnica czy
osoba prywatna czy firma?

Pozdrawiam

Data: 2013-05-17 22:37:45
Autor: Pszemol
Znawcy, proszę pomóżcie...
"dizel" <xxx@xxx.xx> wrote in message news:bat9p8tiip3ll8k26k6ers84bjffenabod4ax.com...
Czasu rozmowy żaden ale jest punkt odnośnie genreowania sztucznego
ruchu i na ten punkt operator może się powołać. Gdyby tak nie było to
by w ogóle nie było wzmianki w regulaminach o czymś takim.

Bo nabijanie minut w playu to generowanie sztucznego ruchu...

[...]

Bo tu chodzi o statystykę a nie pojedyncze przypadki...

Data: 2013-05-18 16:25:00
Autor: dizel
Znawcy, proszę pomóżcie...
On Fri, 17 May 2013 22:37:45 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

[...]

Tu się zgodzę tylko problem polega na tym że osób z aktywną usługą
zbieraj minuty jest coraz mniej, usłgi już i tak aktywować nie można.
W tak taku też jest ta usłgua, tu bardziej chodzi o blokowanie w
przypadku gdy ktoś normlanie rozmawia nie kombinuje.

[...]

Jaką statystykę? Że co osoba prywatna jest ok a firma jest be?
Wiesz o co chcodzi to Ci to wytłumaczę. Chodzi o pieniądze. Już
piasłem wyżej przez te abonamenty chciano zatrzymać osoby które płacą
do 30pln miesięcznie , a te osoby raczej dużo nie dzwonią więc dla opa
będzie to zysk, a człowiek będzie miał świadomość że może dzwonić
gdzie chce, ile chce, i kiedy chce, ale tak naprawdę może nawet tych
30pln miesięcznie nie wydzwoni. Natomiast w firmie wiadomo że było by
dużo więcej rozmów itd i raczej op by na niej nie zarobił.

Pozdrawiam

Data: 2013-05-19 10:21:47
Autor: Pszemol
Znawcy, proszę pomóżcie...
wrote:

[...]

I nie ma możliwości aby został zablokowany za normalne rozmowy.
Firma nie byłaby taka głupia aby się tak nadstawiać na łatwe odszkodowania.

[...]

To nie jest oferta dla firm. Wyraźnie o tym pisze w regulaminie.
Umiesz czytać?

Wiesz o co chcodzi to Ci to wytłumaczę.

Jesteś tu jedyny który czegoś nie rozumie...
Zadzwoń do konsultanta z nju to Ci coś wytłumaczą.

Data: 2013-05-20 11:17:46
Autor: dizel
Znawcy, proszę pomóżcie...
On Sun, 19 May 2013 10:21:47 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

Jesteś tu jedyny który czegoś nie rozumie...
Zadzwoń do konsultanta z nju to Ci coś wytłumaczą.

Pozostawię to bez komentarza.

Pozdrawiam

Data: 2013-05-15 18:36:35
Autor: dizel
Znawcy, proszę pomóżcie...
wrote:

I tutaj mnie załamałeś... bo .... nieraz lubię sobie pogadać po 30 - 60 minut(bez przerwy) z koleżankami... :(
Oprócz tego rzecz jasna inne krótsze rozmowy.

Na uspokojenie: http://www.telepolis.pl/wiadomosci/jabczynski-walczymy-z-fct-ami-nju-dalej-nieskopiowane,2,3,28148.html
No chyba że to tylko taki bełkot marketingowy :)

Pozdrawiam

Data: 2013-05-15 21:43:07
Autor: Wiola
Znawcy, proszę pomóżcie...

Użytkownik "dizel" <xxx@xxx.xx> napisał w wiadomości news:tae7p8l949db5krbog5p0hukt7dijg9u6b4ax.com...

Na uspokojenie:
http://www.telepolis.pl/wiadomosci/jabczynski-walczymy-z-fct-ami-nju-dalej-nieskopiowane,2,3,28148.html
No chyba że to tylko taki bełkot marketingowy :)

Dziękuje.... Już jestem spokojniejsza :)
Tylko jeszcze jedna rzecz mnie nurtuje.... Ile zapłacą abonenci innych sieci(Orange, T-Mobile,Plus) kiedy bedą dzwonić do mnie (np. do: NJU,  RMB, Heyah Non Stop  - jeszcze nie wybrałam!)?
I jak pobieżnie przejrzałam oferty to w każdej z tych 3 jest okres wypowiedzenia 1 m-c?
Przerabiał już ktoś przeniesienie numeru do jednej z tych 3 ofert o których piszemy? Gdzie to można zrobić najsprawniej, ile to trwa i czy nie ma żadnych problemów, opóźnień itp...

Pozdrawiam
Wiola

Data: 2013-05-16 08:09:11
Autor: dizel
Znawcy, proszę pomóżcie...
On Wed, 15 May 2013 21:43:07 +0200, "Wiola" <wioletta_p92@wp.pl>
wrote:

Tylko jeszcze jedna rzecz mnie nurtuje.... Ile zapłacą abonenci innych sieci(Orange, T-Mobile,Plus) kiedy bedą dzwonić do mnie (np. do: NJU,  RMB, Heyah Non Stop  - jeszcze nie wybrałam!)?

W przypadku RBM będą płacić jak do play, w pozostałych przypadkach
normalnie. Generalnie już praktycznie w każdej sieci stawki się
zrównały do play, w ofertach na kartę również więc na dzień dzisiejszy
to najmniejszy problem.

I jak pobieżnie przejrzałam oferty to w każdej z tych 3 jest okres wypowiedzenia 1 m-c?

Zgadza się.
Przerabiał już ktoś przeniesienie numeru do jednej z tych 3 ofert o których piszemy? Gdzie to można zrobić najsprawniej, ile to trwa i czy nie ma żadnych problemów, opóźnień itp...

Jako że wszystko załatwia się przez internet chwilę to może trwać, ale
w praktyce nie wiem bo nie skorzystałem z żadnej oferty.
I jeszcze coś mi się przypomniało. W ofercie RBM jest opłata
aktywacyjna 49 pln, niezależnie czy przenosisz numer czy bierzesz
nowy. W Heyah 1zł , w nju nie ma w ogóle. Decyzja należy do ciebie,
którą sieć wybrać.
 Pozdrawiam

Data: 2013-05-15 22:12:59
Autor: z
Znawcy, proszę pomóżcie...
W dniu 2013-05-15 18:36, dizel pisze:

[...]

"
opy nadal wolą nieprawnie wyłączać karty (nieprawnie bo niemożliwe do udowodnienia jest terminowanie ruchu wychodzącego) i straszyć wirtualnymi karami zamiast wprowadzić do regulaminu zapis, że dziennie może być realizowane dowolna ilość połączeń na maksymalnie 20 różnych numerów (codziennie). 99,9% użytkowników się w tym zmieści - 100% FCTów już nie...
"

Data: 2013-05-16 11:45:49
Autor: J.F
Znawcy, proszę pomóżcie...
Użytkownik "z"  napisał
[...]

No nie wiem - czasem musze obdzwonic kilka sklepow/lekarzy itp, i w tych 20 sie nie zmieszcze.
No dobra, moglbym za nadwyzke zaplacic.
Ale w sumie jaka to roznica do kogo dzwonie, czy mam fct, czy z dziewczyna nawijam po 8h dziennie ?

Mogliby dac limit np 2000 minut,  99% klientow by to wystarczylo, ale widac 2000 nie ma takiej mocy medialnej jak "bez limitu".

Choc akurat w nju byloby to trudno reklamowac :-)

J.

Data: 2013-05-16 19:25:05
Autor: John Kołalsky
Znawcy, proszę pomóżcie...

Użytkownik "z" <z@z.pl>

[...]

Możnaby też odmawiać tym z krótszą nóżką

Data: 2013-05-19 09:18:01
Autor: ddddddd
Znawcy, proszę pomóżcie...
W dniu 2013-05-15 16:23, dizel pisze:
[...]

no dobra, jeśli redbull to marka P4 to połączenia z P4 (abonament biznesxx) są traktowane jako w ramach sieci czy poza

Lukasz

Data: 2013-05-19 10:22:11
Autor: Pszemol
Znawcy, proszę pomóżcie...
"ddddddd" <lukasz@bezspamubojczuk.wytnijbezspamu.net.pl> wrote in message news:kn9u3p$esr$1dont-email.me...
[...]

Co Ci odpowiedział BOK?

Data: 2013-05-20 17:16:13
Autor: ddddddd
Znawcy, proszę pomóżcie...
W dniu 2013-05-19 17:22, Pszemol pisze:
no dobra, jeśli redbull to marka P4 to połączenia z P4 (abonament
biznesxx) są traktowane jako w ramach sieci czy poza

Co Ci odpowiedział BOK?

wolałbym dostać informację od kogoś kto przetestował to praktycznie niż od BOK który przez telefon może powiedzieć co chce...

Lukasz

Data: 2013-05-20 17:48:51
Autor: dizel
Znawcy, proszę pomóżcie...
On Mon, 20 May 2013 17:16:13 +0200, ddddddd
[...]

w ofertach na kartę play i abonamentowych indywidualnych leci jako
rozmowa wewnątrz sieciowa, jeśi chodzi o połączenia do redbull i
Virgin,  nie wiem niestety jak jest w przypadku biznesu.

Pozdrawiam

Znawcy, proszę pomóżcie...