Zniżki OC bez zaświadczenia

Data: 2011-06-08 18:00:47
Autor: neoniusz
Zniżki OC bez zaświadczenia
W dniu 11-06-08 17:22, kowtow pisze:
Czy Ubezpieczyciel mo¿e uwzgledniæ zni¿ki bez ¿±dania za¶wiadczenia o
posiadanych zni¿kach.

Przy podpisywaniu umowy owszem. Co to ich wtedy obchodzi?

Poniewa¿ w mojej polisie AC i OC dosz³o do pomy³ki Pani ktora ubezpiecza³a
mi samochod pomyli³a zni¿ki za bezszkodow± jazdê z liczb± lat posiadania
Prawa jazdy
i teraz przy likwidacji szkody z AC ¿adaj± ode mnie udokumentowania zni¿ek z
OC i gro¿± konieczno¶cia dop³aty do polisy w przypadku braku takiego
za¶wiadczenia.

Logiczne.

Data: 2011-06-09 11:20:35
Autor: onet
Zniżki OC bez zaświadczenia
Użytkownik "neoniusz"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:iso6bf$djt$1@news.onet.pl...
[...]

Logiczne to jest "poniewaz zaplacil pan jedynie 65% naleznej skladki - wyplacamy jedynie 65% szkody" :-)

J.

Data: 2011-06-09 11:23:16
Autor: kamil
On 09/06/2011 10:20, onet wrote:
Użytkownik "neoniusz" napisał w wiadomości grup
[...]

Tak, tak. Obiad już zjedzony, a ty chcesz mu tylko 65% zupy nalać?

--
Pozdrawiam,
Kamil

Zniżki OC bez zaświadczenia