Zniesienie współwłasności, dział spadku - pytanie

Data: 2009-03-22 16:13:11
Autor: Megi
Zniesienie współwłasności, dział spadku - pytanie
Zapomniałam o dość istotnej sprawie - była propozycja sprzedaży całości /przez podział "fizyczny" działka straci charakter budowlany/, ale ten współwłasciciel, co ma ten nowy dom /stan surowy zamkniety/ napisał w pismie procesowym, że "sprzedaż - tak, ale NIE PRZED PODZIAŁEM na 2 odrębne nieruchomości"...
Co to może oznaczać ? chce ten nie wykończony dom sprzedać? Pomijając niemozność podziału.
pozdr

--

Zniesienie współwłasności, dział spadku - pytanie