Zniesienie współwłasności samochodu

Data: 2009-12-21 20:06:41
Autor: Boch
Zniesienie współwłasności samochodu
Tak jak w temacie chodzi o zniesienie współwłasności samochodu . Ja jestem współwłaścicielem samochodu i chodzi o to , żeby znieść współwłasność, gdzie należy najpierw się udać, co pozałatwiać i gdzie ? Samochód na początku był ubezpieczony w PZU z moimi zniżkami , po roku właściciel przeniósł ubezpieczenie do innego ubezpieczyciela ? - czy po zniesieniu współwłasności zostaną mu moje zniżki czy będzie po prostu kontynuował od czasu kiedy kupił samochód ?

Googlowałe trochę i na moje pytania konkretnie nie znalazłem odpowiedzi , tak więc tutaj sam osobiście zadaje .

Boch

Data: 2009-12-21 23:58:47
Autor: bdronka
Zniesienie współwłasności samochodu
ale żeś zakręcił...

rozumiem jesteś współwłaścicielem i chcesz się pozbyć udziału - więc
musisz komuś go dać a ten ktoś musi go przyjąć.
ten na kogo ma byc samochód idzie do urzedu miasta z toba lub Twoim
pelnomicnictwem wypisuje wniosek, daje umowe darownicny Twoich udziałów
i po kłopocie.

a zniżek Twoich nie bedzie jak Cie nie bedzie.

proste nie?

Zniesienie współwłasności samochodu