Znieważenie, pomówienie Burmistrza - jakie konsekwencje

Data: 2010-06-24 09:58:11
Autor: niusy.pl
Znieważenie, pomówienie Burmistrza - jakie konsekwencje

Użytkownik "jarandy" <jarandy@onet.pl>

Witam. Dostałem niedawno wezwanie od prokuratora jako świadek (na razie) i powiedziano mi, że z mojego adresu IP komputera wyszedł komentarz na forum lokalnej gazety, który nie spodobał się Burmistrzowi. Podobno miało to miejsce wcześniej kilka razy.
Wychodzi na to że ja to napisałem. Co mnie czeka?
Czy Burmistrz może wycofać oskarżenie internauty o zniewagę i polubownie załatwić sprawę przeprosinami np. w prasie ? Bez procesu itp ?
Czy jak to już jest u prokuratora to "maszyna ruszyła" i nic się nie da zrobić ?
Co teraz robić poza próbą skontaktowania się z Burmistrzem i proszeniem go o przebaczenie ?
W jakim czasie czego się spodziewać ?

Zasadnicze pytanie brzmi czy to Ty tudzież czy chcesz się przyznać. Jeśli 2xnie to przeproś za swój komputer a nie za siebie.

Znieważenie, pomówienie Burmistrza - jakie konsekwencje