Znikającew posty

Data: 2010-08-22 13:25:31
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
Znikającew posty
Nie wiem jak to się dzieje , może ktoś na grupie miał juz takie doświadczenie, że posty nie trafiły na grupe po mimo tego , że po zatwierdzeniu pojawiła się informacja o ich napisaniu.
Dzisiaj wziąłem udział w dwóch dyskusjach, po naciśnięciu "wyślij" pojawił się komunikat, że jest to mój pierwszy i drugi post w ostatnich 24 godzinach , jednakże na stronie głównej jak i w wątkach nie pojawiły się moje wypowiedzi.

Czy ktoś się już z tym spotkał ???
Czy ktoś zna przyczyny ???

Dodam że loguje się po przez ONET.PL

Pozdrawiam

Adam Klimek instruktor płetwonurkowania - Dahab / Egipt

Data: 2010-08-22 10:38:40
Autor: Pszemol
Znikającew posty
"CTP VENTURI venturi@o2.pl" <adambigboss@poczta.onet.pl> wrote in message news:2239.0000000b.4c71092bnewsgate.onet.pl...
[...]

Obydwa posty widac. Byc moze pojawily sie z opoznieniem? Odpisze na nie, aby Ci dac znac, ze je widac na grupie...
Moze serwer onetu po prostu nawala - posty widac.

Znikającew posty