Znikajacy obraz po wyjsciu z gier (i nie tylko)

Data: 2010-11-15 11:09:31
Autor: Vituniu
Znikajacy obraz po wyjsciu z gier (i nie tylko)
Witam.
Od pewnego czasu mam zaskakujący problem z moim PC.

Zadeklaruj sobie kodowanie ogonkow, bo chyba cos nie ten teges masz... ;)

A co do problemu - zapytam na wszelki wypadek:
kondensatory na plycie glownej zdrowe?

No i poza tym - problem z monitorem wykluczyles?
Mnie tak kiedys zalatwil.... kabel DVI. :)

pozdrawiam,
Vituniu.

Znikajacy obraz po wyjsciu z gier (i nie tylko)