Znikający obraz po wyjściu z gier (i nie tylko).

Data: 2010-11-15 12:41:27
Autor: Doxent
Znikający obraz po wyjściu z gier (i nie tylko).
jak gdyby nic. Monitor jest OK. Sygnał podawany, o czym świadczy aktywna kontrolka monitora jak i podłączałem laptopa dla diagnozy. Ponadto często po

jaki model monitora? Ja bym pożyczył jakiś inny dla testów. Czasami coś im nie pasuje i nie ma sposobu innego jak zmiana. Na dodatek powstaje pytanie czy zestaw jest podłączony do zerowania w gnieździe. Często problemy powstają gdy komputer nie ma uziemienia. O dziwo w 99 % przypadków zerowanie do szczęścia nie jest potrzebne ale często właśnie założenie chociażby pozornego (zero na bolec) rozwiązuje tego typu problemy.

Data: 2010-11-15 23:51:01
Autor: Tomasz Grabowski
Znikający obraz po wyjściu z gier (i nie tylko).
System czysty, monitor OK, zasilanie i uziom OK.