Znikający punkt!?

Data: 2011-01-27 10:02:02
Autor: Włodek
Znikający punkt!?
Nieśmiało chciałem zapytać co się dzieje z Crazy Shark? To że sklep zlikwidowali, cóż koszty być może były zbyt wysokie. Ale to że nie mogę znaleźć oferty szkoleniowej i oferty bazy nad Białym trochę mnie jednak zastanawia.

--
Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl

Data: 2011-01-27 09:53:44
Autor:
Znikający punkt!?
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):
To że sklep zlikwidowali, cóż koszty być może były zbyt wysokie.

Możliwe że były zupełnie inne powody, gdyby wprost napisał, to kilka osób pękło by z wściekłości, że znowu wyszedł z tarczą.

Ale to że nie mogę znaleźć oferty szkoleniowej i oferty bazy nad Białym trochę mnie jednak zastanawia.

Jeśli Twój pupil obsrywa przy każdej okazji, to przestał odwiedzać sektę.
Wtedy jakoś nie protestujesz, jak w wielu postach jest łączona część mojej działalności, z osobami zupełnie nie związanymi z moimi harcami.

pozdrawiam rc

Data: 2011-01-27 10:24:57
Autor: jacekplacek
Znikający punkt!?
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a): > To że sklep > zlikwidowali, cóż koszty być może były zbyt wysokie. Możliwe że były zupełnie inne powody, gdyby wprost napisał, to kilka osób pękło by z wściekłości, że znowu wyszedł z tarczą.

On? Z tarczą? Najpierw trzeba tą tarczę mieć...

Wtedy jakoś nie protestujesz, jak w wielu postach jest łączona część mojej działalności, z osobami zupełnie nie związanymi z moimi harcami.

Kurzątkowski był na tyle bezczelny, że zlecenie dał publicznie i na piśmie. Mam znowu linkować? Dobraliście się w duecik, kanalie dwie.

obsrywa przy każdej okazji, to przestał odwiedzać sektę

Nie mierz innych swoją miarą. Przede wszystkim nie "obsrywam" i nie "przy każdej okazji". Zachował się jak bandzior i kanalia - trudno, nie mam wpływu na środowisko z jakiego pochodzi i się utożsamia, ale robienie z niego pokrzywdzonego aniołka jest szczytem perfidii. Poza tym, nie piszę nigdzie poza sektą, a przegonili go i z nurasa tak jak i Ciebie. Z tym, że nie był tak głupi jak Ty, żeby się dać formalnie usunąć i w przeciwieństwie do Ciebie ma jakieś tam szczątki honoru, by nie udawać, że deszcz pada jak sypią się pomyje - w większości uzasadnione. Chce traktować klientów jak piąte koło u wozu, jego sprawa, ale zdziwienie, że klienci tego nie lubią, jest co najmniej infantylne.

Data: 2011-01-27 12:57:00
Autor: Włodek
Znikający punkt!?

Użytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ihrfb8$goc$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Rysiu ja pytam tych którzy mogą coś konkretnego odpowiedzieć na ten temat a nie się domyślać i budować przy okazji następną okazję do osobistych napierdalanek.

Używasz któryś raz z rzędu określenia "Twój pupil" nie mając do takich stwierdzeń absolutnie żadnych podstaw. Budujesz tym jakiś wirtualny byt przyczynowo skutkowy którego sobie nie życzę. Bo nie masz do tego żadnych podstaw. Rozumiesz?
Z równą łatwością doceniam pozytywne strony aktywności JP jak i Twoje.
To że Wasze relacje są podobne do przysłowiowego psa z kotem jest wyłącznie Waszą zasługą i nic mi do tego. Nie będę się zastanawiał kto pierwszy dał komu kopniaka Bo to mnie przestało już dawno obchodzić. Rozumiesz?

Nie interesują mnie Wasze wojenki. Jest stare przysłowie "Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie" Między Kubę a Boga nie mam zamiaru się wcinać.

Było by miło gdyby sam Jacek K. coś napisał. Choćby dlatego że jego firmę miałem od zawsze jako wzór działań rozwijających firmę tego typu. Obserwowałem jego działania od samego początku i doceniałem to. Nie wszystko mi się podobało ale to w zasadzie jest bez znaczenia.
Nakład pracy i kasy w urządzenie bazy na klepisku prowokuje do przemyśleń dlaczego tak szybko zniknęło to z jego działań.
To niezależnie od wszystkiego może być strata dla całego środowiska a szczególnie dla Warszawskiego jeśli baza faktycznie zostanie zamknięta. Stąd moje pytanie.

--
Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl

Data: 2011-01-27 12:39:28
Autor:
> [...]

Rysiu ja pytam tych którzy mogą coś konkretnego odpowiedzieć na ten temat a nie się domyślać i budować przy okazji następną okazję do osobistych napierdalanek.

Włodziu ja akurat wiem i to nawet z wyprzedzeniem o tej sprawie wiedziałem.
Że nie możesz w to uwierzyć, to tylko Twoja sprawa. Rozumiesz !

[...]

Wyciągnąłeś gościa z milczenia, bo do tego się zobowiązał.
Potem był popis chamówy w czystej postaci, nie skierowany w moją stronę,
usprawiedliwiałeś wybielałeś.
[...]

To po co strofowałeś mnie, złamałeś bezstronność.
Rozumiesz Włodziu.

Nie interesują mnie Wasze wojenki. Jest stare przysłowie "Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie" Między Kubę a Boga nie mam zamiaru się wcinać.

Ani nie jestem Bóg, ani Kuba. Rozumiesz !

[...]

Baza nad Białym nie zostaje zamknięta sklep i centrum na ul.Popiełuszki owszem. Przyczyny braku uczestnictwa podałem, dlaczego nie zrozumiałeś ?

Jeden psychiczny dopisuje jego w nagłówek do wpisu innej osoby i bluzga, jego przydupas kontynłację stawia za pierwszoplanowe działanie. Każdy jest "Duch Leszka", nie musi się zgadzać dostawca internetu. Wystarczy przekonanie psychicznie chorych ludzi. Naprawdę dużym zaskoczeniem było że przydupas miał ten sam obrazek w lokalizatorze co "Duch Leszka", to był koronny dowód że lokalizator przecyzyjny nie jest.
Co nie przeszkadzało Twojemu pupilowi do brnięcia w kolejne kłamstwa i oszczerstwa.
Rozumiesz Włodziu ? Firmujesz psychicznego zindokrtrynowanego speca od: morderczych pianek i absolutnie bespiecznego balastu integralnego.

pozdrawiam rc

Data: 2011-01-27 14:31:52
Autor: Włodek
Znikający punkt!?

Drogi Rysiu
Ani nic nie podałeś ani nic nie wiemy żebyś cokolwiek wiedział.
Jakbyś coś wiedział to byś coś napisał.
Nie napisałeś nic!
Znaczy ze nic nie wiesz a udajesz greka że coś wiesz!. Zresztą tak jak najczęściej jest - wide ostatnie dyskusje ze mną np o SM.
Twoje ogólne stwierdzenia dokładnie każdy może napisać że niby przyczyna mogła być inna. Z tego tekstu absolutnie nic konkretnego nie wynika mimo że sugerujesz że wynika!

Koniec dyskusji.
Masz coś konkretnego do powiedzenia w tej sprawie (nie w innej bo mnie inna nie interesuje) to pisz
Nie masz! to zamilcz i się nie wcinaj i nie dopisuj bzdetów o spiskowej teorii dziejów w wątku który założyłem.

Aha
Przykre jest to że nie znasz Polskich przysłów i ich znaczenia!.
Tworzysz następne MITY które nie miały ze mną jakiegokolwiek związku!

Ja z powodu Waszych napierdalanek mam coraz mniejszą ochotę na czytanie tego forum i pisanie czegokolwiek.
Rozumiesz Rysiu że skutecznie niszczysz także to forum. To nie jest przypadek. Bo Twoim celem jest zniszczenie czegokolwiek się dotkniesz. Nie rozumiem tego dlaczego próbujesz po czyimś grzbiecie wywyższyć się w grupie która nie jest dla Ciebie grupą docelową. I nie chcę już wiedzieć. Bo wiem już.

Popatrz w koło kto tu został?
Ja wychodzę z aktywności tu póki się tu nie poprawi.

--
Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl

Ciach bzdety

Data: 2011-01-27 14:10:22
Autor:
[...]

Wiesz co to jest informacja tylko do jednosobowej wiadomości ?
Na dole ślady po wymianie informacji, na ciepło.

Znaczy ze nic nie wiesz a udajesz greka że coś wiesz!. Zresztą tak jak najczęściej jest - wide ostatnie dyskusje ze mną np o SM.

Wyciągasz wnioski z przypuszeń, Paweł Poręba się specjalizuje w takim postepowaniu, gratuluję.

Twoje ogólne stwierdzenia dokładnie każdy może napisać że niby przyczyna mogła być inna. Z tego tekstu absolutnie nic konkretnego nie wynika mimo że sugerujesz że wynika!

Znowu wyciągasz wnioski z przypuszczeń, gratuluję.

[...]

Akurat Ty nie posiadasz informacji i zamiast zdobyć je nakazujesz milczenie.
Dowiedz się więcej. Przeczytaj informację Jacka Kurządkowskiego to były okolice 15 grudnia.

Przykre jest to że nie znasz Polskich przysłów i ich znaczenia!.
Tworzysz następne MITY które nie miały ze mną jakiegokolwiek związku!

Bogiem nurkowania jest wiadomo kto, tyle że to nie ja.
Kubą też nie jestem.

[...]

Włodziu sam się wpsujesz w oszczerstwa i pomówienia sam stawiasz tezy i wyciągasz wnioski. Sprawdź co było faktycznym sukcesem, mimo pozorów fiaska.
Nie możesz dotrzeć do takich informacji, stosujesz metody PP JP też Twoje. Wniosek bez podstaw, ocena świata na podstawie idiotyzmu własnej produkcji, to się nazywa choroba psychiczna. Zdumiony jestem że też się w to wpisujesz.

"Re: Ca&#179;kowita wyprzeda&#191; zwi&#177;zana z likwidacj&#177; sklepu w Warszawie
Autor: demolant@NOSPAM.gazeta.pl
Data: 16-12-2010, 13:48:12
+ pokaż cały nagłówek
in_for@vp.pl napisał(a):
jak niektórzy chcieliby
mnie widzieć i czego zresztą na tych stronach mi życzyli.

Nie wiesz co zrobić ?
Powiedz prawdę, dobiero wtedy będą naprawdę wściekli.

pozdrawiam rc"

"Re: Ca&#179;kowita wyprzeda&#191; zwi&#177;zana z likwidacj&#177; sklepu w Warszawie
Autor: in_for@vp.pl in_for@vp.pl
Data: 16-12-2010, 14:20:34
+ pokaż cały nagłówek

Nie wiesz co zrobi&#230; ?
Powiedz prawd&#234;, dobiero wtedy b&#234;d&#177; naprawd&#234; wciekli.

I tak nie uwierzą...
To Ty się pochwal:) Jacek"

"Re: Ca&#179;kowita wyprzeda&#191; zwi&#177;zana z likwidacj&#177; sklepu w Warszawie
Autor: demolant@NOSPAM.gazeta.pl
Data: 16-12-2010, 15:43:22
+ pokaż cały nagłówek
in_for@vp.pl napisał(a):
To Ty się pochwal:)

Recenzja na ostro. Przed kim.

pozdrawiam rc"

Jak widzisz Włodziu, był transfer informacji w dwie strony, chciałeś z siebie zrobić psychicznego twój wybór, robisz mi tym przykrość, że się pomyliłem w ocenie Twojego postępowania, trudno masz wolną wolę decydowania o sobie.
Możesz wierzyć w co chcesz, lecz wypada sprawdzać informacje to taki podstawowy sposób postępowania.

Popatrz w koło kto tu został?
Ja wychodzę z aktywności tu póki się tu nie poprawi.

Niedawno coś pisałeś że nie uciekasz, a teraz uciekasz.
Psujesz atmosferę, potem pytasz "dlaczego jak npierdziałem to smierdzi".

pozdrawiam rc

Data: 2011-01-27 16:10:21
Autor: jacekplacek
Znikający punkt!?
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
"dlaczego jak npierdziałem to smierdzi".

..aaaand wiiinneeeer iiisss ....R Y S Z A R D !!! No to teraz będzie się działo... Rysio został sam na placu boju(a może to pobojowisko?), wykurzając wszystkich nurków. Będzie co najmniej tak zajebiście ja na tym forum: http://www.shark.net.pl/forum/ gdzie pluje i truje do woli a koleś mu przytupuje. Gratulacje Rysiu, jesteś wielki.

Data: 2011-01-28 12:38:48
Autor:
Znikający punkt!?
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):
Znaczy ze nic nie wiesz a udajesz greka że coś wiesz!. Zresztą tak jak najczęściej jest - wide ostatnie dyskusje ze mną np o SM.

To wypada w takiej sytuacji przypierniczyć zasłużonego kopniaka.

Włodziu ja nie jestem kursant, możesz dyrdymały opowiadać kursantom o specjalnych 1 stopniach do SM. Kierujesz swoje wyobrażenia do gościa który ma 3 rozwiązania 1 stopni, zawarte w zgłoszeniach P-377789 i P-393223, przeczytaj w opisach patentowych i obejrzyj figury w tych opisach. Nie możesz do tego dotrzeć, robi się to prosto, wysyła zapytanie listem poleconym do UP i autor albo odpowie albo nie, to jego suwerenna decyzja.

pozdrawiam rc

Data: 2011-01-29 22:07:16
Autor: jacekplacek
Znikający punkt!?

Rysiek! MAM!! Znalazłem gościa, który Ci pomoże! Sam zobacz... i nie dziękuj, proszę :) http://www.youtube.com/watch?v=Es2-l25JvC0&feature=fvwrel --

Data: 2011-02-02 12:21:00
Autor: Włodek
Znikający punkt!?
Ponieważ wysłałeś ten tekst, na dole postu, także do mnie na priv to jestem zmuszony do publicznej
odpowiedzi tu.

Jestem zdumiony bo myślałem że logika jest Twoją mocną stroną.
Jednak okazuje się że tak nie jest i to nawet na poziomie podstawowym.

Bo to że znasz się świetnie na sprawie "A"
dowodem na to mają być Twoje P.....
Wcale nie oznacza że znasz się świetnie na sprawie "B"
a dowodem na to są Twoje popisy indolencji w wielu tematach.

Innymi słowy, to że znasz się na obiegach zamkniętych i masz w tym temacie
osiągnięcia wcale nie oznacza że znasz się na SM, na nauczaniu pracy
płetwami w nurkowaniu SCUBA i kilku innych tematach. W których uznajesz się za
eksperta np próbujesz dyskredytować to co powinien umieć instruktor aby
dobrze wykonywać swoją pracę (np. vide biała karteczka i liczenie deco, lub ostatnie próby dyskredytacji  Tomka Maślonki pytaniem o P... w obiegach bo został certyfikowanym instruktorem na jakiś klamot rebretherowy) lub to w jakim celu
stosuje się określone ćwiczenia.

  Np napisałeś o ćwiczeniach jakie ponoć zadawałeś na jakimś basenie jakimś
bliźniakom. Oczywiście nie wiesz, bo i skąd, że zadając na pierwszym nurkowaniu basenowym ćwiczenia pływania
od aparatu do aparatu ustawionym w odległości 10 m jest aż nadto oczywistym dowodem na absolutny brak podstaw metodycznych nauczania nurkowania jakie współcześnie obowiązują.

Na dodatek gdy to ćwiczenie ma uczyć poprawnej pracy płetwami to aż nadto
widać ile dzwonów dzwoni u Ciebie w uszach i jak trudno jest Ci ułożyć sobie to wszystko na
spokojnie aby zrozumieć co z czym i dlaczego i od czego zależy oraz po co.

To też jest znakomity przykład że nigdy nie szkoliłeś nikogo a co najwyżej
widziałeś jak to się robi patrząc z boku lub przeczytałeś gdzieś nie rozumiejąc na
którym etapie takie ćwiczenie mogło mieć sens w dawnym systemie szkoleniowym.
To samo dotyczy stosowania jetfinów przez jednostki specjalne świetnie i
rażąco  myli Ci się z ich innym zastosowaniem do rekreacji nurkowej. Dowodem
na to o co chodzi był ostatnio puszczany reportaż z treningu marines właśnie
z takimi płetwami. Może jeden z moich kilku setek absolwentów był by w
stanie taki trening przeżyć ale on akurat biegał na 100 km. (sprawdzający trening
wydolnościowy marines to 3x1200 m z plecakiem w morzu na czas i 3x1200 biegiem z
plecakiem i płetwami tam przypiętymi po piasku także na czas).

To naprawdę nie jest wstyd czegoś nie wiedzieć.
Jednak jest grubą niegodziwością uważać że się coś wie wtedy gdy wiesz tylko
tyle że gdzieś dzwony biją.

Jest grubą niegodziwością gdy Twoim celem jest niszczenie innych
instruktorów czy nurków a wiemy że sam to twierdziłeś kilkakrotnie że
robisz to z przyjemnością.
Np obrażasz znanego Ci IT za to że szkoli JP na instruktora!.
To powiedz Rysiu na uczeniu kandydatów na instruktorów też się
znasz? Przy okazji znakomicie widać Twój relatywizm w ocenach dyktowany
Twoimi animozjami do niektórych ludzi.
Co Ci zawinił IT którego lubiłeś iceniłeś że nie lubisz JP?
Masz wielką pretensje o to że ktoś Cię obraża a sam wielokrotnie obrażasz
innych także JP  np. w dyskusji pt. "pytanie techniczno "zasadowe"." Pamiętasz to
przysłowie o Kubie i Bogu którego nie zrozumiałeś? Pamiętaj ono też Ciebie
dotyczy z równą siłą jak i JP!

Jest co najmniej grubą niegodziwością manipulowanie tekstem po to żeby
wykazać  jakoby swoją wiedzę w np. temacie SM.
Rysiu omal nie parsknąłem śmiechem jak przeczytałem że pływałeś na jeszcze prostszych konfiguracjach i że butle aluminiowe to już dawno używałeś... Przysłowie "Co ma piernik do wiatraka" także nie pojąłeś.

Np. Twoja manipulacja polega na skrzętnym pomijaniu słówka dedykowany a
pozostawieniu specjalny i powoływaniu się na jakiś jakoby autorytet co to z
Tobą rozmawiał o mnie!
Ja pisałem "specjalnie dedykowany" lub dedykowany a nie specjalny.
To jest zasadnicza różnica której Twoja logika nie przyjmuje. Nie przyjmuje nawet wtedy gdy Ci wyjaśniłem o co w tym chodzi.  Podaleś I st jakiegoś Auera którego nikt nigdy pod wodą nie widział a i w sklepie kupić się nie da. Mimo że pytałem to nie raczyłeś podać gdzie można kupić taki szrot z lat 70siątych ubiegłego wieku.

 Przypuszczam że ze względów nazwijmy je politycznymi. Taki tok dyskusji świadczy o tym że
nie przebierasz w środkach aby na czyimś grzbiecie wyleźć na wierzch.
Wielokrotnie wycinałeś istotne fragmenty mojej wypowiedzi aby zmienić ich
sens.
Jest grubą niegodziwością nie odpowiadanie wprost na zadawane pytania
pojawiające się w dyskusji nie tylko ze mną ale praktycznie ze wszystkimi tak postępujesz. np pytałem kiedy pływałeś w SM, ilu nurków
wyszkoliłeś i wiele innych Twoja odpowiedź jeśli była to zawsze była
wymijająca lub nie na temat tak jak w podanej tu dyskusji "pytanie
techniczno "zasadowe"" dotyczącej zabezpieczeń w "rotacji"stage. (tak
nazywają zamianę stage aby była we właściwym miejscu)

Jest grubą niegodziwością próbować mnie obrażać w tym temacie uznając że
chcę z siebie zrobić psychicznego.  Tak Ryszardzie to mnie obraża!. Przytocz
choć jeden przykład próby ubliżania Ci z mojej strony?

Podstawą do tej nieprawdziwej tezy ma być zlepek zdań
wymienionych pomiędzy Tobą a Jackiem Kurzątkowskim i wklejonych przez Ciebie
na poparcie jakieś tezy nie dyskutowanej w tym temacie.

Znaczenie tych zdań być może istnieje ale jest ono zawarte w Waszych głowach, po Waszej
osobistej lub netowej rozmowie, a nie w tekście podanym tu.
To wbrew pozorom też brak elementarnej logiki bo chcesz aby ktoś znał twoje
myśli bez ich podania. Ludzie nie są Kaszpirowskimi aby znać cudze myśli!

Ale to też jest znakomity obraz tego że realny świat mylisz z wirtualnym.

Jest co najmniej brakiem zdrowego rozsądku próbować obrażać chyba ostatniego
człowieka który otwarcie twierdził że masz olbrzymią wiedzę w niektórych
tematach wykraczającą wysoko ponad poziom.
Ale to przestało mieć znaczenie bo sama wiedza nie wystarcza aby być
szanowanym w środowisku nurków.

Wybacz Rysiu ale nie jesteś dla mnie partnerem do dyskusji o sprawach na
których się nie znasz w mojej ocenie.
Ponieważ ja nie znam się na Twoich P...
To wniosek logiczny jest taki że nie mam zamiaru z Tobą dyskutować w żadnej sprawie bo nie mamy ze sobą wspólnych tematów.

Tekst ten napisałem nie po to aby z Tobą dyskutować.
To chyba także jest oczywiste.

--
Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl

Użytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup
[...]

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Data: 2011-01-28 17:10:34
Autor:
Znikający punkt!?
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a): Czytacze jak ja niniejszym dziękują "wynalazkowiczowi" - Rysiowi C., że spowodował odejście Włodka K. z grupy.
Ryszard - ile jeszcze grup/forów zamierzasz obesrać aby zaspokoić swoje ego?
Jak Włodek napisał kto tu został? TY! I srasz po wszystkich - jedyne co umiesz poza cytatami z Kłosa!
Sam twierdzisz, ze interesuja Cię nowości w stanie techniki ... tu na pl.rec takich nie znajdziesz - "spierdalaj" stąd czym prędzej! I nie "sraj" po tematach swimi "P" bo nikogo to nie interesuje! Idź do Kłosa jako współautor następnej książki - powie Ci pewnie to samo co ja 2 zdania wcześniej - czyli: "spierdalaj"! Pokaż cytat z Twojej "bibli" gdzie wielcy nurkowego świata się na Ciebie powołują albo zrób to co kolina wg. Lotiego robić powinna!
Masz się za ważniaka - daj linkę do czegoś co stworzyłeś i co istnieje materialnie a nie w Twoim umyśle!!! Spróbuj z Kłosem być współautorem książki. Usłyszysz to co kolina od Lota! nauczyłeś się na pamięć parę cyferek jak ten pawian i powtarzasz to jak ten pawian! Banana nie dostaniesz!
Sio!!!

Data: 2011-01-28 17:45:36
Autor:
Znikający punkt!?
  <dragonkiller@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

Ostatnio odwaga staniała, powstają różne byty które ujadają.
Też nie masz historii. To że chamówę jedynie umiesz uskuteczniać, już pokazałeś.
Odważysz się przedstawić ? 77.255.4.175
http://ip-whois-lookup.com/lookup.php?ip=77.255.4.175
Wiesz masz ten sam obrazek w lokalizatorze po IP co "Duch Leszka".
Twoje IP jest znane, nie jesteś anonimowy jak się Tobie wydawało.

pozdrawiam rc

Data: 2011-01-28 18:59:55
Autor:
Znikający punkt!?
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): No i widzisz? Nikt się nie odzezwał tylko Ty walisz opadłego konia na monitor czekasz niecierpliwie aby ktoś Ci odpowiedział i czym predzej odpowiadasz opowiesciami o niestosowalnymi Pe, skafandrach foka i ruskich automatach. Byś był rzeczywiście kimś byś się nie kompromitował. Żal tylko twego syna - mieć takiego ojca - musi być nieszczęśliwy (jak to czyta to w duchu ze smutkiem i wstydem potwierdzi) i pinuj go bo gotów coś głupiego zrobić - niektórzy na jego miejscu rozważaliby różne kroki...
Co do ducha i leszka twoja znajomośc internetu jest o niebo lepsza niż nurkowania ... ale nie zgadłeś bo ... to chyba jednak Ty jesteś tym duchem.
Więcej Ci nie odpowiem - bo Twój stosunek do świata może być zaraźliwy. A nie chcę skończyć jak Ty! Sam - niezrozumiały - myślałeś o Tworkach? Bywasz Napoleonem, Hannibalem, a może Newtonem? Ten w tym białym kitlu - opowiedz mu o problemach, on chce dobrze dla Ciebie, pomoże słowem lub da tabletkę i dalej będziesz bogiem, wynalazcą i zbawcą tych głupich nurków.

Data: 2011-01-28 19:20:32
Autor:
[...]

Zdumiony jestem jak często nikt taki jak Ty kapitalnie przedstawia siebie, widząc swoje cechy u innych.
Dziękuję za doskonały rys Twojej osobowości. Napisałeś o sobie.
Przedstaw się proszę.

A co się tyczy "Duch Leszka" i posądzeń to się wrąbałeś.

"Ważny komunikat dla posądzeń, przez łachudry
Autor: demolant@NOSPAM.gazeta.pl
Data: 14-01-2011, 09:05:56
+ pokaż cały nagłówek
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
IP Jacka Biernackiego ma też inny element:
Host name 188.146.63.216.nat.umts.dynamic.eranet.pl

Ja również mam inny element:
Host name 16-mo6-8.acn.waw.pl "Duch Leszka" nie ma takiego elementu, lokalizującego dostawcę internetu.

pc18-13.chomiczowka.waw.pl

Teraz lokalizator pokazał dostawcę internetu "Duch Leszka".

Jeżeli od tego momentu ktokolwiek będzie posądzał Jacka Biernackiego czy mnie że jesteśmy "Duch Leszka", będzie oszczerczą kurwą, amen.

pozdrawiam Ryszard Czarnecki"

pozdrawiam rc

Data: 2011-01-28 19:36:18
Autor:
[...]

Rysio,
http://www.doz.pl/leki/p1110-Masc_na_odciski
bo nie wątpię, ze od walenia na ekran masz na dłoniach odciski! A od wymyślania bezsensów nazywanych przez znawców P- ... masz kolejne odciski na języku.
BTW: dr K. Cię kojarzy... i nic ponadto, prosił też abyś sobie nim gęby nie wycierał, w sumie coś podobnego G. od pianek z Łodzi powiedział. Zastanów się w tej swojej celi.

--

Znikający punkt!?