Zniknął ksiądz od 50 tys.

Data: 2019-02-21 01:07:18
Autor: Bruno Brunowski
Zniknął ksiądz od 50 tys.
"Ksiądz Rafał Sawicz na początku lutego wziął pilny urlop i poinformował, że chce odejść z pracy - wynika z ustaleń "Gazety Wyborczej". Sawicz to jedna z osób, których podpis był niezbędny, żeby mogła wystartować budowa wieżowca przy ulicy Srebrnej.
(...)
Nie wiadomo, gdzie teraz jest. Komórkę, której numer podali dziennikarzom współpracownicy Sawicza, odbiera ktoś inny. Znajomym były duchowny powiedział zaś, że będzie za granicą."

https://www.money.pl/gospodarka/tasmy-kaczynskiego-wyborcza-ksiadz-ktory-mial-dostac-50-tys-zl-zniknal-6351776533817473a.html

--
Bruno

Data: 2019-02-21 10:14:51
Autor: A. Filip
GW zniknął ksiądz od 50 tys.
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

<ironia> Boi się że skoro wieżowców nie budują to jako człowiek honoru
będzie musiał zwrócić pieniądze? </ironia>

--
A. Filip

Data: 2019-02-21 11:26:43
Autor: Silvio Balconetti
Zniknął ksiądz od 50 tys.
Am 21.02.19 um 10:07 schrieb Bruno Brunowski:
[...]

Szukac w San Escobar?

--
saluto
Silvio Balconetti

Data: 2019-02-22 13:33:26
Autor: Zenek Kapelinder
Zniknął ksiądz od 50 tys.
Chwilowo nie wiadomo czy to ten ksiadz. Swiadek nie pamietal komu dal kase i sam zniknal. Nie stawia sie na wezwania prokuratury.

Data: 2019-02-22 22:47:59
Autor: A. Filip
Zniknął zawiadamiający?
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
Chwilowo nie wiadomo czy to ten ksiadz. Swiadek nie pamietal komu dal
kase i sam zniknal. Nie stawia sie na wezwania prokuratury.

Nie stawia się na dwóch wcześniej umówionych terminach z powodu wyjazdu
za granicę.  A od tych grzywien mec. Giertych na >90% się odwoła.

https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-birgfellner-ukarany-grzywna-za-niestawienie-sie-na-przesluch,nId,2849925
Birgfellner ukarany grzywną za niestawienie się na przesłuchaniu
22 lutego (17:32)

--
A. Filip

Data: 2019-02-22 18:49:40
Autor: Zenek Kapelinder
Zniknął zawiadamiający?
W tv mowili ze wezwania byly prawidlowo doreczone. Zwrocil sie o przelozenie terminu? Za granice mowisz ze wyjechal. A jest szansa ze wroci? Bo przyznasz ze smiesznie by bylo jak by nie chcial przyjechac z zagranicy.

Data: 2019-02-23 10:07:38
Autor: u2
Zniknął zawiadamiający?
W tv mowili ze wezwania byly prawidlowo doreczone. Zwrocil sie o przelozenie terminu? Za granice mowisz ze wyjechal. A jest szansa ze wroci? Bo przyznasz ze smiesznie by bylo jak by nie chcial przyjechac z zagranicy.

może nie zechcieć, jak się ma mecenasika kunia i dupka to lepiej nie wracać:)))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-02-23 02:09:51
Autor: Zenek Kapelinder
Zniknął zawiadamiający?
Zdajesz sobie sprawe ze jak sie nie stawi dobrowolnie to za rzadow pisu nie wjedzie do Polski. Europejski list gonczy moze nie przejsc ale jak sie pojawi to zrobia wszystko zeby go zdrutowac i nikt im nie podskoczy. I beda mieli racje.

Data: 2019-02-23 11:56:09
Autor: u2
Zniknął zawiadamiający?
[...]

bez przesady, za każdych rządów jak gostek fałszywie oskarża to beknie:)))))

--
George Orwell :

Data: 2019-02-23 03:47:09
Autor: Zenek Kapelinder
Zniknął zawiadamiający?
Tego jak trafia ze falszywie oskarza to na bank beknie. Wystapil przeciwko najwazniejszemu czlowiekowi w Polsce. Tak jak I sekretarz KC byl nawazniejszy w Polsce tak teraz Kaczynski jest najwazniejszy w Polsce. Wysoko POpaprancy uderzyli i  ich upadek bedzie bolesny. Po tym co dzisiaj na konwencji pis powiedzieli  ze zrobia pelo jak dostanie w wyborach parlamentarnych 10% to sie beda cieszyli. Obniza pit, najnizsze swiadczenie z zus 1100, 500+ na kazde dziecko, od maja jesli dobrze zrozumialem trzynastki dla emerytow. I ludzie to kupia bo to dobry dla ludzi program. Tak przy okazji. W tym roku zus nie dostanie dotacji z budzetu, bo nie potrzebuje.

Data: 2019-02-23 12:51:31
Autor: u2
Zniknął zawiadamiający?
[...]

Kaczka to już emeryt, a że nadal pracuje na niwie publicznej, to tylko mu się chwali, oby żył jak najdłużej w zdrowiu:)

rzeczywiście Peace nie tylko obiecuje, ale wdraża swoje obietnice w życie, to pierwszy rząd od ćwierćwiecza, który jest tak skuteczny:)

--
George Orwell :

Data: 2019-02-23 05:09:01
Autor: bytomir.torpeksowy
Zniknął zawiadamiający?
użytkownik u2 napisał:

rzeczywiście Peace nie tylko obiecuje, ale wdraża swoje obietnice w życie, to pierwszy rząd od ćwierćwiecza, który jest tak skuteczny:)

Liczba skazanych pełowców dalij = 0.

Data: 2019-02-23 14:49:31
Autor: Ololo
Zniknął. Nie jest ważne.
Użytkownik <bytomir.torpeksowy@gmail.com> napisał w wiadomości
użytkownik u2 napisał:

rzeczywiście Peace
 to pierwszy rząd od ćwierćwiecza,

Liczba skazanych pełowców dalij = 0.

Nie jest ważne ilu jest skazanych, ważne jest ilu siedzi za kratkami.

"Dajcie mi człowieka, a paragraf znajdę na niego. "

Każdy wódz stosuje tą zasadę. Wódz Kaczyński dobrze o tym wie.

Data: 2019-02-23 14:16:11
Autor: Ololo
Zniknął . Sądy zniewolili.
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5c7133c3$0$511$65785112news.neostrada.pl...

rzeczywiście Peace to pierwszy rząd od ćwierćwiecza, który jest tak skuteczny:)

Wódz Adolf też był skuteczny. Zapewnił ludowi chleb i igrzyska.

PiS jest skuteczny w budowaniu dyktatury i wodzowstwa.
Demokratyczny trójpodział władzy zlikwidowali.
Sądy zniewolili. Najwyższym sędzią jest wódz.

Data: 2019-02-23 06:37:43
Autor: Zenek Kapelinder
Zniknął . Sądy zniewolili.
Po tym co dzisiaj obiecali ze zrobia i zrobia ponad polowe przed wyborami do sejmu jelopozycja moze juz srubokrety kupowac zeby tabliczki z nazwiskami odkrecac. A jesli by w nastepnej kadencji wystawli rachunek za wojne i osiagneli ze szwaby zaczeli by go placic to jesli Kaczynski by wtedy zyl to by ludzie obraczki dawali zeby mial zloty pomnik za zycia. PIS znokautowal jelopozycje.

Data: 2019-02-23 02:36:39
Autor: Bruno Brunowski
Zniknął zawiadamiający?
W dniu piątek, 22 lutego 2019 22:48:47 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

> Birgfellner ukarany grzywną za niestawienie się na przesłuchaniu

Giertych twierdzi, że prokuratura doskonale wiedziała kiedy Birgfellner będzie dostępny. "4. Prokuratura została poinformowana o wyjeździe świadka i o możliwych terminach jego dalszego przesłuchania. Wyznaczyła terminy bez uzgodnień z pełnomocnikami, co rodzi podejrzenie o wykorzystanie faktu wyjazdu świadka do publicznej prezentacji tezy o rzekomym spowalnianiu postępowania."
https://www.facebook.com/215392231834473/posts/2720644107975927/

--
Bruno

Data: 2019-02-22 16:21:02
Autor: Pajdak
Zniknął ksiądz od 50 tys.
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:cc7bab47-1e49-4b45-a1d2-251126deb489googlegroups.com...
"Ksiądz Rafał Sawicz na początku lutego wziął pilny urlop i poinformował, że chce odejść z pracy - wynika z ustaleń "Gazety Wyborczej".

Sukienowy dostał polecenie z Nowogrodzkiej by zniknąć. Nikt nie będzi plamił imienia Niskazitelnego!

--
Pajdak

Data: 2019-02-22 16:36:18
Autor: u2
Zniknął ksiądz od 50 tys.
W dniu 21.02.2019 o 10:07, Br Br pisze:
[...]

durnyś kupa, od dwóch lat już nie jest księdzem i robi w magistracie:))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-02-22 10:56:08
Autor: Bruno Brunowski
Zniknął ksiądz od 50 tys.
W dniu piątek, 22 lutego 2019 16:36:20 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

durnyś kupa, od dwóch lat już nie jest księdzem i robi w magistracie:))))))))

Sugerujesz, że BACZNOŚĆ!!! Naczelnik SPOCZNIJ!!! wyłudził metodą "na księdza"?

--
Bruno

Data: 2019-02-22 21:03:32
Autor: u2
Zniknął ksiądz od 50 tys.
W dniu 22.02.2019 o 19:56, Br Br pisze:
Sugerujesz, że BACZNOŚĆ!!! Naczelnik SPOCZNIJ!!! wyłudził metodą "na księdza"?

zabawnyś kupa, widać żeś szpec od wyłudzeń:)))

--
George Orwell :

Zniknął ksiądz od 50 tys.