Zniknęły ważne dowody ws. Amber Gold

Data: 2017-05-31 14:51:11
Autor: Zenek Kapelinder
Zniknęły ważne dowody ws. Amber Gold
Niech mi dadza tego goscia od bamber gold na trzy godziny. Zadne dyski nie beda potrzebne, sam wszystko powie i jeszcze podpisze zeznanie.

Data: 2017-06-01 06:00:53
Autor: Budzik
Zniknęły ważne dowody ws. Amber Gold
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Niech mi dadza tego goscia od bamber gold na trzy godziny. Zadne dyski
nie beda potrzebne, sam wszystko powie i jeszcze podpisze zeznanie.

I pewnie nawet przyzna się ze jest Elvisem... ;-P

--
Pozdrawia... Budzik
Jestem mały Talibanek, mam  granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

Data: 2017-06-01 02:49:18
Autor: Zenek Kapelinder
Zniknęły ważne dowody ws. Amber Gold
A po co mialbym go prosic o odpowiedz czy jest elvisem. Nie sadzisz chyba zebym go katowal, wyrywal paznokcie itp albo kazal komus to robic.

Data: 2017-06-01 12:07:26
Autor: Budzik
Zniknęły ważne dowody ws. Amber Gold
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

A po co mialbym go prosic o odpowiedz czy jest elvisem.

Przykro ze nie zrozumiałes co miałem na mysli...

Nie sadzisz
chyba zebym go katowal, wyrywal paznokcie itp albo kazal komus to
robic.
A kto cię tam wie. sugerowałes ze masz taka wiedze w zakresie wywierania presji, technik wpływu etc?

--
Pozdrawia... Budzik
"Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

Zniknęły ważne dowody ws. Amber Gold