Zniknął ....

Data: 2011-11-14 22:23:24
Autor: Endriu
Zniknął ....
No to nasz korsarz zniknął ....

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/eac0fc635c0c00ad.html

Otwarta droga na 1160 na SP&500 ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-14 22:36:39
Autor: skippy
Zniknął ....

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j9s0sc$3ph$1usenet.news.interia.pl...
No to nasz korsarz zniknął ....

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/eac0fc635c0c00ad.html

Otwarta droga na 1160 na SP&500 ?.

-- Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

 a jak 3 kumpli ma po 20%, to co?

Data: 2011-11-14 22:53:07
Autor: DJ\(Dominik\)
Zniknął ....
a jak 3 kumpli ma po 20%, to co?
To leszcze na forach mają się nad czym zastanawiać.

Data: 2011-11-15 00:03:45
Autor: skippy
Zniknął ....

Użytkownik "DJ(Dominik)" <dj@nielubiespamuopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:j9s2k3$ak9$1news.onet.pl...
a jak 3 kumpli ma po 20%, to co?
To leszcze na forach mają się nad czym zastanawiać.

otóż to
pytanie jest, od zawsze powtarzam, po co ta publikacja

bo co zniej wynika, to jest jasne:

NIC, A NAWET WIĘCEJ

Data: 2011-11-14 23:13:53
Autor: george
Zniknął ....

"Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote in message news:j9s0sc$3ph$1usenet.news.interia.pl...
No to nasz korsarz zniknął ....

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/eac0fc635c0c00ad.html

Otwarta droga na 1160 na SP&500 ?.

a OI najwyższe w tej serii. Może wiec nie zniknał a raczej ukrył łeb w fali.

george

Data: 2011-11-14 23:28:03
Autor: Endriu
Zniknął ....

a OI najwyższe w tej serii. Może wiec nie zniknał a raczej ukrył łeb w fali.

O to też można wziąsć pod uwagę ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-15 00:05:22
Autor: skippy
Zniknął ....
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j9s4lj$abr$1usenet.news.interia.pl...

a OI najwyższe w tej serii. Może wiec nie zniknał a raczej ukrył łeb w fali.

O to też można wziąsć pod uwagę ....

wszystko tu można wziąć pod uwagę bo to jest takie samo info jak fala innych inf

Data: 2011-11-18 21:44:09
Autor: Endriu
Zniknął ....
a OI najwyższe w tej serii. Może wiec nie zniknał a raczej ukrył łeb w fali.

O to też można wziąsć pod uwagę ....

Chyba miałes rację kolego George...
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/a0bd3f06298cb5bf.html

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-21 20:54:44
Autor: Endriu
Zniknął ....
O to też można wziąsć pod uwagę ....

Chyba miałes rację kolego George...
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/a0bd3f06298cb5bf.html

Zadziwiające, że po dzisiejszej sesji jeszcze się nie zamknął ....
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/b6d8d297ddc47b6b.html

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-15 10:14:18
Autor: Endriu
Zniknął ....
Otwarta droga na 1160 na SP&500 ?.

http://niezalezna.pl/18965-moodys-obnizyl-rating-polski

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-15 10:15:16
Autor: Endriu
Zniknął ....
Data: 2011-11-15 18:26:02
Autor: Endriu
Zniknął ....
Otwarta droga na 1160 na SP&500 ?.

http://niezalezna.pl/18965-moodys-obnizyl-rating-polski

http://niezalezna.pl/18965-moodys-obnizyl-perspektywe-dla-polskich-bankow

Zagrożone pieniądze klientów Pekao S.A.?
http://pietkun.nowyekran.pl/post/37713,zagrozone-pieniadze-klientow-pekao-s-a

"[...] Ogłoszenie 10,67 mld euro kwartalnych strat przez grupę UniCredit to sygnał ostrzegawczy dla klientów banku Pekao. Nawet pomimo tego, że Pekao zarobił w III kwartale 766 mln złotych. [...]".

Na czy to Unicredit umoczyło 10 mld Euro ?. Nie czasami na greckich obligacjach ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-16 19:42:57
Autor: Endriu
Zniknął ....
Na czy to Unicredit umoczyło 10 mld Euro ?. Nie czasami na greckich obligacjach ?.

Podobno dzisiaj odbyłą się jakaś interwencja na PLN ....

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Interwencja-BGK-w-niewielkim-stopniu-pomogla-zlotemu-2439631.html

"[...] Dzisiaj rano Bank Gospodarstwa Krajowego sprzedał waluty na rynku, aby zatrzymać przecenę złotego. Interwencja przyniosła znaczące umocnienie kursu polskiej waluty, jednak nie była na tyle skuteczna, aby złoty zdołał utrzymać poranne zdobycze. Po 10.00 złoty osiągnął dzienne maksimum, a następnie zaczął tracić i do 15.30 rozstał się z większością zysków. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-16 20:38:40
Autor: root
Zniknął ....
Dnia Wed, 16 Nov 2011 19:42:57 +0100, Endriu napisał(a):

[...]

Pieprzone Moodsy. USA walczy o chińskie pieniądze z Europą. Stąd non-stop
mamy atak w prasie anglosaskiej na wszystko cokolwiek robią Merkel i mąż
Carli Bruni. Moodsy itp "agencje" kopią leżącego bo im samym już to kolejne
QE bokiem wychodzi. Taką mam teorię spiskową. Ciekawe czy się sprawdzi? ;)

Data: 2011-11-20 15:42:05
Autor: Endriu
Zniknął ....
Na czy to Unicredit umoczyło 10 mld Euro ?. Nie czasami na greckich obligacjach ?.

Z tego co widać z tego zaklętego kręgu ...
http://www.bbc.co.uk/news/business-15748696

.....procent na jaki zaangażowane były włoskie banki chyba wcale nie był taki duży ....

P.S. A te "bn" to odpowiedniki polskich miliardów ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-20 15:48:17
Autor: george
Zniknął ....

"Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote in message news:j9u7bd$9sq$1usenet.news.interia.pl...
[...]

mysle że na obligacjach berlusconiego...

george

Data: 2011-11-23 19:45:50
Autor: Endriu
Zniknął ....
Otwarta droga na 1160 na SP&500 ?.

No dobra dosyć tych spadków, teraz jazda w górę tak gdzies na 1308 ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-23 19:53:16
Autor: Endriu
Zniknął ....
Otwarta droga na 1160 na SP&500 ?.

No dobra dosyć tych spadków, teraz jazda w górę tak gdzies na 1308 ....

I najgorsze jest to że wcale nie zniknął, tylko jakby wczoraj zwiększył zaangazowanie .....

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/972794e8a82df35c.html

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-23 20:44:40
Autor: george
Zniknął ....

"Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote in message news:jajff5$sh4$1usenet.news.interia.pl...
[...]

niech mi ktos wyjaśni, czy to "ta" pozycja jest w jedną stronę...
czy może obejmuje jeden podmiot działajacy na spreadzie ...

george

Data: 2011-11-23 21:26:04
Autor: skippy
Zniknął ....
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:4ecd4d29$0$2194$65785112news.neostrada.pl...

[...]

takich i podobnych pytań było wiele
to jest podniecanie się czymś, z czego nic nie wynika

Data: 2011-11-24 08:51:24
Autor: G W
Zniknął ....
skippy <skippynews@onet.eu> napisał(a):

> niech mi ktos wyjaśni, czy to "ta" pozycja jest w jedną stronę...
> czy może obejmuje jeden podmiot działajacy na spreadzie ...

takich i podobnych pytań było wiele
to jest podniecanie się czymś, z czego nic nie wynika

A znasz może odpowiedź na pierwotne pytanie ?
Czy koleś którego widać w tym raporcie może byc "skorelowany" na jednej serii ? Czy raczej format tych danych wyklucza taką sytuację i ta pozycja jest "kierunkowa".

george

Data: 2011-11-24 13:33:04
Autor: skippy
Zniknął ....
Użytkownik "G W" <george___@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jal0ic$dvs$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Czy koleś którego widać w tym raporcie może byc "skorelowany" na jednej
serii ? Czy raczej format tych danych wyklucza taką sytuację i ta pozycja

a niby skąd to ma być wiadomo
a moze pozycja jest rozbita na podmioty powiązane niewykazywane jako jeden
a moze po drugiej stronie jest mniejsza, ale wykazywana jako jeden czyli zmyłka
wątpliwości są tysiące, nic z tych raportów nie wynika, kompletnie nic

Data: 2011-11-24 14:06:55
Autor: totus
Zniknął ....
skippy wrote:

[...]

Z nich wynika, że urzędnik ma pracę i wynika z nich, ze płatnik podatków czyli płacy dla tego urzędnika ma poczucie, że nie jest oszukiwany przez grubych Żydów z GS, którzy kręcą całym światem jak chcą. Przecież wiadomo, to we wszystkich książkach piszą, że jak lop spada to wychodzą krótkie(długie), a długie(krótkie) chowają się w tym czasie za słupem żeby ich nikt nie widział. Pisza też, ze gdy na wzrostach rośnie lop to zajmowane są nowe długie, a krótkie wychodzą zza tego słupa gdzie były schowane. Każdy głupi z lopu się zorientuje co jest grane. Zwłaszcza kumaty na GlobalnychRynkach.

Data: 2011-11-24 14:33:10
Autor: G W
Zniknął ....
> [...]

wątpliwości są tysiące, nic z tych raportów nie wynika, kompletnie nic

No myślałem że skoro twierdzisz że "nic z nich nie wynika"
to chociaż wiesz co ten raport zawiera :).

"Dane w tabeli wskazują na liczbę rachunków papierów wartościowych (Kont Podmiotowych), na których liczba otwartych pozycji w danej serii kontraktów terminowych zawiera się w jednym z 7 przedziałów (...)"

pytajac wprost. Czy GS może miec wiecej niż jedno "konto podmiotowe".

george

Data: 2011-11-24 18:09:39
Autor: skippy
Zniknął ....
Użytkownik "G W" <george___@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jalkj6$efv$1inews.gazeta.pl...

[...]

z tego że ni nie wynika nie wynika też, że nie wiem co zawiera
oczywiście mówię o literach i słowach, a nie o jakiejkolwiek interpretacji tej ściemy

Data: 2011-11-25 11:33:59
Autor: G W
Zniknął ....
> [...]

oczywiście mówię o literach i słowach, a nie o jakiejkolwiek interpretacji tej ściemy

No wiec zadzwoniłem do KDPW.
konto podmiotowe = takie z (N)umerem (I)dentyfikacyjnym (K)lienta

Osoba fizyczna nie może miec dwóch nik'ów.

Goldman Sachs jako osoba prawna równiez nie, ale oczywiście można założyc kolejną spółkę zależna ( nowa osoba prawna ) i już problem dówch NIK-ów rozwiązany.

No cóż, rzeczywiście ten raport ma wiec niewielkie znaczenie.

george

P.S. Przypuszczam że ta skoncentrowana pozycja jest formą gry na spreadzie względem WIG20 (1 nik wymagany), lub na spreadzie na samym instrumencie terminowych (2 NIKi). Niestety tego drugiego nie sprawdzimy...

Data: 2011-11-25 15:15:47
Autor: skippy
Zniknął ....
Użytkownik "G W" <george___@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:januf6$omq$1inews.gazeta.pl...

No wiec zadzwoniłem do KDPW.
konto podmiotowe = takie z (N)umerem (I)dentyfikacyjnym (K)lienta

Osoba fizyczna nie może miec dwóch nik'ów.

ale trzech kumpli może

[...]

po prostu z tego raportu nic nie wynika, a nawet czasem może być gorzej - czyli nasuwają się fałszywe wnioski
widziałem jakieś raporty ze stanów, nie chce mi się tego szukać, było wszystko dokładnie co i jak, widać gdzie małe pozycje, gdzie kilka duzych itp

u nas to jest ściema

Data: 2011-12-09 11:02:03
Autor: roman ban
Zniknął ....
> [...]

widziałem jakieś raporty ze stanów, nie chce mi się tego szukać, było wszystko dokładnie co i jak, widać gdzie małe pozycje, gdzie kilka duzych itp

hmm- trzebaby tu glowkowac -pomyslim pzdr roman.b --

Data: 2011-11-24 09:03:07
Autor: Endriu
Zniknął ....
No dobra dosyć tych spadków, teraz jazda w górę tak gdzies na 1308 ....

Przesadziłem z tym 1308 .... Nie wiem jak to dalej pójdzie...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-30 21:52:08
Autor: Endriu
Zniknął ....
No dobra dosyć tych spadków, teraz jazda w górę tak gdzies na 1308 ....

Przesadziłem z tym 1308 .... Nie wiem jak to dalej pójdzie...

O proszę, po dzisiejszej sesji następny smyjor się pojawił ....

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/d99fff5fbb01ffa7.html

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Zniknął ....