Zniknela Cyfra z Fergusona 8900 HD

Data: 2011-02-01 19:38:40
Autor: Waldemar Maria Pawlak
Zniknela Cyfra z Fergusona 8900 HD
Witam, zniknely mi dzisiaj wszystkie programy cyfry na Fergusonie 8900, pakiet oplacony, powtorne wyszukiwanie programow nic nie dalo. Czy to tylko u mnie, czy tez Cyfra cos pozmieniala w nadawaniu?

Data: 2011-02-02 00:05:32
Autor: Robert
Zniknela Cyfra z Fergusona 8900 HD
Eee tam uprawnienia ci nie przeszły

Data: 2011-02-02 08:39:33
Autor: jb

Użytkownik "Waldemar Maria Pawlak" <wmp@wp.pl> napisał w wiadomości news:7beb6e9175e0726ddab93dc66a5c6fb3@www.curva.com...
Witam, zniknely mi dzisiaj wszystkie programy cyfry na Fergusonie 8900, pakiet oplacony, powtorne wyszukiwanie programow nic nie dalo. Czy to tylko u mnie, czy tez Cyfra cos pozmieniala w nadawaniu?
Witam, ze strony fergusona nowe oprogramowanie i po kłopocie.

Zniknela Cyfra z Fergusona 8900 HD