Zniknęły napędy optyczne

Data: 2009-12-07 11:02:21
Autor: adym
Zniknęły napędy optyczne
Użytkownik "Robro" :
Prawdopodobnie po jakim¶ niefortunnym czyszczeniu komputera (rejestry, pliki, .. ), zniknęły mi dwa napędy optyczne - CD i DVD.

skoro tak to problem softwarowy, wiec nie ta grupa, pytaj na pl.comp.os.ms-windows.winnt itp

btw te wszystkie amatorskie programiki do czyszczenia rejestru omijac z daleka
najlepsza rada: oryginalny OS i sprawdzony software + biezace aktualizacje i regularne porzadkowanie dysku i przez lata bedzie dzialac niezawodnie

Data: 2009-12-07 16:30:44
Autor: Robro
Zniknęły napędy optyczne
OK. Dzięki