Znikne³y pieni±dze

Data: 2009-09-22 00:28:38
Autor: buraxta
Znikne³y pieni±dze
Damian_niusy wrote:
Gdzie najpierw sk³adaæ reklamacje w Polbanku czy Euronaku.
Nie wiem co robiæ bo pierwszy raz mam taki przypadek ¿e zaginê³y pieni±dze.

Je¶li zaginê³y to chyba na policjê? :)

--
|=> GG: 421503
|=> buraxta@gmail.com

Data: 2009-09-22 12:15:33
Autor: jacko
Znikne³y pieni±dze
Nie wiem co robiæ bo pierwszy raz mam taki przypadek ¿e zaginê³y pieni±dze.

Je¶li zaginê³y to chyba na policjê? :)

Policja nie pomoze. Tylko specjalna komisja sledcza.
Skontaktuj sie jak najszybciej z jakims poslem ze swojego okregu wyborczego, oni wiedza jak w sejmie stworzyc nowa komisje sledcza. Sprawa jest powazna, powiedzialbym nawet ze wagi panstwowej (bank ukradl obywatelowi przelew!!!) wiec na pewno cie od razu posluchaja. Efekt murowany.

Data: 2009-09-22 17:36:10
Autor: Damian_niusy
Znikne³y pieni±dze

Ale ¶mieszne.

Data: 2009-09-23 10:18:35
Autor: Tomaszek
Znikne³y pieni±dze
jacko pisze:
[...]

Do partii prawicowej najlepiej. Oni tam zaraz RM i tego pana z Torunia do roboty zaci±gn±. Jak siê zrobi afera, to jeszcze dostaniesz odszkodowanie, jaki¶ prezent od banku. Nikt z RM nie chce zadzieraæ. I niech mi kto¶ teraz powie, ¿e ten pan co siê ojcem ka¿e nazywaæ nie robi nic po¿ytecznego dla spo³eczeñstwa;)
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz siê z ni± zgadzaæ.   |
|              Nie nale¿ê do ¿adnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Znikne³y pieni±dze