Zniszcz膮 wszystko...

Data: 2013-10-08 22:21:27
Autor: Towarzysz Gn贸j
Zniszcz膮 wszystko...

U偶ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l30o16$lgu$1node2.news.atman.pl...
| Ta horda zdzicza艂ych  szabrownik贸w nie zostawi po swoim panowaniu
| kamienia na kamieniu w kraju:
|
| http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Sad-oglosil-upadlosc-Autosanu,wid,16052346,wiadomosc.html
|
| Co ja gadam oni ju偶 sprzedali ca艂y kraj Brukselce i Waszyngtonowi.

A niby gdzie mieli sprzeda膰? Nie widzieli艣cie jak towarzysz Miller pokazywa艂 na mapie, 偶e Europa le偶y po lewej stronie? Tak wi臋c my艣lcie dielektycznie towarzyszu Trybun, bo dzisiaj na lewo to znaczy sprzedawa膰 Zachodowi.
gru.pl

Data: 2013-10-09 12:02:44
Autor: Trybun
Zniszcz膮 wszystko...
W dniu 2013-10-08 22:21, Towarzysz Gn贸j pisze:
> [...]

mapie, 偶e Europa le偶y po lewej stronie? Tak wi臋c my艣lcie dielektycznie
towarzyszu Trybun, bo dzisiaj na lewo to znaczy sprzedawa膰 Zachodowi.

A co my, Polska to jaki艣 obiekt kt贸ry  paru sprzedawczyk贸w mo偶e zaprzedawa膰 obcym interesom? Twoje zepsucie moralne, Jacek wydaje si臋 wskazywa膰 偶e chyba jeste艣 pozbawiony cech wy偶szych, na og贸艂 charakterystycznych dla gatunku ludzkiego, taki sobie kapitalistyczny sobek.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
  Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-10-09 22:09:50
Autor: Towarzysz Gn贸j
Zniszcz膮 wszystko...

U偶ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l339ka$5lu$5node2.news.atman.pl...
| > |
| > |

| A co my, Polska to jaki艣 obiekt kt贸ry  paru sprzedawczyk贸w mo偶e
| zaprzedawa膰 obcym interesom?

Jaka Polska?
Polska spoczywa tam, gdzie ro艣nie nowy las! Sowdepia te偶  wykitowa艂a, wi臋c szukajcie nowej macochy polskie sieroty (najlepiej w czerwonej Europce).

gnoj.czerwony@gru.pl

Data: 2013-10-10 18:10:14
Autor: Trybun
Zniszcz膮 wszystko...
W dniu 2013-10-09 22:09, Towarzysz Gn贸j pisze:

> [...]

szukajcie nowej macochy polskie sieroty (najlepiej w czerwonej Europce).

Niestety, nic nie zrozumia艂em z tego posta.
Pytasz jaka Polska - ano taka w kt贸rej chcia艂oby si臋 s艂ysze膰 w publicznych mediach tylko polska mow臋. Nie wdzia膰 na terenie kraju obcej (eksterytorialnej, Polacy nie maja wst臋pu) bazy nas艂uchu radiowego, szpieguj膮cej m.in rozmowy przeprowadzane za pomoc膮 telefonii kom贸rkowej itditp.. Taka Polska mi si臋 marzy.

Data: 2013-10-10 20:53:07
Autor: Towarzysz Gn贸j
Zniszcz膮 wszystko...

U偶ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l36jim$dbv$1node2.news.atman.pl...
|W dniu 2013-10-09 22:09, Towarzysz Gn贸j pisze:
| > |

| Niestety, nic nie zrozumia艂em z tego posta.

To nie wiecie gdzie le偶膮 Kozogory? Dziesi臋膰 kilometr贸w na zach贸d od Smole艅ska. M贸wi wam to co艣 towarzyszu Trybun? Je艣li tak, to wyobra藕cie se, 偶e w Kozogorach dwa metry pod ziemi膮 gnije to, co by艂o kiedy艣 wasz膮 matk膮.

| Pytasz jaka Polska - ano taka w kt贸rej chcia艂oby si臋 s艂ysze膰 w
| publicznych mediach tylko polska mow臋.

A c贸偶 to? Czerwona macocha zabrania艂a wam m贸wi膰 po polsku? (nie zabrania艂a, ale i tak m贸wili艣cie po polskawemu - buuuuuuuuhahaha!)

gnoj.czerwony@gru.pl

Zniszcz膮 wszystko...