Zniszczenie opalikowania granicy działki przez utwardzenie gruzem

Data: 2011-04-26 00:29:56
Autor: Bydlę
On 2011-04-21 01:11:18 +0200, winyl <winyl@dolsat.pl> said:

kolega poradził mi się
zapytać czy ten ktoś to sam usprzątnie czy nie. Jak nie to wtedy do
niego przyjść.

Koledze nie wierzysz?
;>

--
Bydlę

Data: 2011-04-26 19:17:57
Autor: winyl
Zniszczenie opalikowania granicy działki przez utwardzenie gruzem
Nie to że nie wierzę Bydlę,ale ukradł Ci kiedyś coś na wsi.Policja zrobi
dochodzenie i tak winnego nie znajda. Bo nikt nic nie widział i nie
słyszał. Tak samo będzie z tym gruzem nikt nic nie widział i nie
słyszał,chociaż wysypanie tego gruzu z wywrotki robi potężny hałas.

Znajomemu na innej wsi zaiwanili całe ogrodzenie działki siatkę ocynk +
słupki w biały dzień. Rano o 8 było przyjechał o 18.00 ogrodzenia nie
było. Na wsi sąsiady wszystkie głuche i ślepe.

Co w takim razie jest oznaczeniem granicy działki jak nie słupek, palik
albo kamień geodezyjny? Panie Robercie.

Tak jak Papa mówi jakiś urzędas sobie chciał zrobić drogę. PINB mówią,
że nie uznają tego gruzu jako utwardzenia,a raczej dla nich jest to
pozbycie się odpadu. Najlepiej zgłosić na policję albo kamerę zamotować
i zobaczyc co się nagra. Tak mi poradzili w PINB. A i jeszcze ostrzegali
jak na kogoś napuszę ich, to ten ktoś może ich na mnie napuscić,podobno
najczęstsza praktyka.

Działka drogowa jest własnością Skarbu Państwa. Pytałem się w zarzadzie
dróg gminy i nic nie wiedzą żeby ktoś na tej drodze coś od nich
robił.Powiedzieli mi że to moja strata i oni tego odpadu sprzątać nie będą.

Ktoś ma jeszcze jakieś konstruktywne rady. Może zgłosić pozbycie się
odpadu na mojej działce/dz.skarbu państwa do jakieś ochrony środowiska?

Data: 2011-04-26 19:48:18
Autor: spp
W dniu 2011-04-26 19:17, winyl pisze:

Co w takim razie jest oznaczeniem granicy działki jak nie słupek, palik
albo kamień geodezyjny? Panie Robercie.

§ 17. 1. Punkty graniczne należy utrwalić znakami naziemnymi i podziemnymi.
          Znaki naziemne wykonuje się z betonu, kamienia naturalnego lub
          innego trwałego materiału. Jako znaki podziemne mogą być
          użyte rurki drenarskie, butelki, płytki betonowe
          lub inne podobne przedmioty.
       2. Na terenach o utwardzonej nawierzchni nie jest wymagane
          umieszczanie znaków podziemnych. Jako znaki naziemne mogą
          być użyte: rurki, pręty, bolce i inne podobne przedmioty
          wykonane z trwałego materiału.
       3. Utrwalenie punktów granicznych palami drewnianymi wykonuje
          się jedynie na terenach grząskich i podmokłych.
          Pale powinny być zaimpregnowane.

--
spp

Data: 2011-05-02 00:56:22
Autor: Bydlę
On 2011-04-26 19:17:57 +0200, winyl <winyl@dolsat.pl> said:

Nie to że nie wierzę Bydlę,ale ukradł Ci kiedyś coś na wsi.

To zdanie jest bez sensu.
Jeśłi zaś chciałeś napisać, że wierzysz koledze, to pewnie zrobileś to, co sugerował.

On 2011-04-21 01:11:18 +0200, winyl <winyl@dolsat.pl> said:

kolega poradził mi się
zapytać czy ten ktoś to sam usprzątnie czy nie. Jak nie to wtedy do
niego przyjść.

Więc albo ten ktoś uprzątnął, albo poszedłeś do kolegi.
;>

A jeśli druga część miała być pytaniem, to tak, byłem w życiu okradziony, i nie, nie było to na wsi.

--
Bydlę

Zniszczenie opalikowania granicy działki przez utwardzenie gruzem