Data: 2010-12-15 18:10:13 | |
Autor: Wojtek | |
Zniszczenie wyposarzenia / ¦T | |
Witam,
mam pytanie odno¶nie zakupionego wyposażenia/¦T. DG (KPiR + VAT). Sytuacja: Został zakupiony do firmy sprzęt elektroniczny o warto¶ci 3600 zł netto. Sprzęt został zakfalifikowany jako wyposażenie (wprowadzony do rejestru) i odliczony w cało¶ci w dniu zakupu, ponieważ stwierdzili¶my, że będziemy go używać do roku czasu na potrzeby bież±cych projektów, a póĽniej go sprzedamy. Niestety, w trakcie użytkownika wyst±piło jakie¶ spięcie w instalacji w wyniku burzy i sprzęt się spalił. Co z takim towarem zrobić, je¶li stoi nieużywany, a jego warto¶ć w chwili obecnej jest niewielka, a wręcz może żadna? Czy można go zostawić w takim stanie jak jest w 'wyposażeniu' i dać notę, że uległ zniszczeniu, a póĽniej jak się uda sprzedać go na czę¶ci lub podobne? Co w przypadku, gdy będzie leżał w takim stanie 1,5-2 lata od momentu zakupu? Pozdrawiam Wojtek. |
|
Data: 2010-12-15 23:47:17 | |
Autor: cef | |
Zniszczenie wyposarzenia / ¦T | |
Wojtek wrote:
Co z takim towarem zrobić, je¶li stoi nieużywany, a jego warto¶ć w To samo co z filmowym słomianym Misiem. |
|