Data: 2014-11-06 13:21:38 | |
Autor: Jacek Sokołowski | |
Zniszczona nowa armatura w trakcie remontu | |
Witam, Jestem ofiarą nieuczciwej "firmy remontowej", panowie podjęli się remontu mieszkania i w jego trakcie powstał problem montażu nowej nieużywanej baterii prysznicowej. Panowie chcąc sobie pomóc zaczęli gmerać w powyższej i ją zniszczyli. Zażądaliśmy zwrotu kosztów, za zniszczenie ( dokładniej obniżyliśmy wartość kwoty którą mamy zapłacić za remont ). Panowie zgodzili się na takie rozwiązanie, pod warunkiem ze dostaną paragon/fakturę i gwarancje, oczywiście zniszczoną bateria dostali w stanie do jakiego ją doprowadzili. Moje pytanie czy musimy dostarczać gwarancje i dokument zakupu zniszczonej armatury. Faktura zakupu jest imienna, na osobę prywatną. Proszę o pomoc. |
|
Data: 2014-11-06 22:33:54 | |
Autor: P.B. | |
Zniszczona nowa armatura w trakcie remontu | |
Dnia Thu, 6 Nov 2014 13:21:38 -0800 (PST), Jacek Sokołowski napisał(a):
Witam, Dlaczego uważasz, że nieuczciwej? Zażądaliśmy zwrotu kosztów, za zniszczenie ( dokładniej obniżyliśmy wartość kwoty którą mamy zapłacić za remont ). Miło z ich strony, że są uczciwi i gotowi zwrócić koszty tego, co popsuli. Moje pytanie czy musimy dostarczać gwarancje i dokument zakupu zniszczonej armatury. Faktura zakupu jest imienna, na osobę prywatną. Nic nie musisz. Oczywiście możesz powiedzieć im żeby się wypchali i pozwać ich do sądu o zwrot kosztów baterii, ale skoro chcą się dogadać, to się dogadaj. Przypuszczam, że ta faktura i gwarancja jest im potrzebna do ustalenia kwoty i być może jakiś kombinacji z gwarancją. Daj im gwarancję, bo Tobie ona na nic i kopię faktury. -- Pozdrawiam, Przemek |
|