Zniszczone kolo pasowe

Data: 2011-02-22 17:49:47
Autor: Scyzoryk
Zniszczone kolo pasowe

Jaka moze byc przyczyna zwulkanizowania kola pasowego w samochodzie?
Paski wymienione w lipcu ubieglego roku, pozniej w pazdzierniku
wyregulowane dodatkowo.
Jesli to cos pomoze, pacjent silnik 7A-FE w T21 od toyoty.

mialem to samo w corolli e11. Do dupy rozwiazanie zastosowane przez Toyote w tamtych latach. u mnie tez sie rozwulkanizowalo, przesunelo wzgledem osi i zniszczylo prawie nowe paski. Nowe kolo bylo dostepne tylko w ASO za kosmiczne pieniadze (powyzej 1kzl) wiec kupilem uzywke w Slomczynie na gieldzie. Do konca jak ja sprzdawalem nie mialem juz z tym problemu.

--
Pozdr
Scyzoryk

Data: 2011-02-22 17:37:20
Autor: krzysztof
Zniszczone kolo pasowe

"Scyzoryk" <gradon_mWYWAL_TO@interia.pl> wrote in
[...]

We10 4E-FE dzieje sie tak samo. Rozpadlo sie , najpierw sie tluklo, w koncu przestalo krecic alternatorem.
Kupilem uzywke ze 80 zl i od tej pory spokoj.

Zniszczone kolo pasowe