Zniżki OC bez zaświadczenia

Data: 2011-06-09 10:10:24
Autor: Przemysław Czaja
Zniżki OC bez zaświadczenia

Użytkownik "kowtow"

Czy Ubezpieczyciel może uwzglednić zniżki bez żądania zaświadczenia o posiadanych zniżkach.
Ponieważ w mojej polisie AC i OC doszło do pomyłki Pani ktora ubezpieczała mi samochod pomyliła zniżki za bezszkodową jazdę z liczbą lat posiadania Prawa jazdy
i teraz przy likwidacji szkody z AC żadają ode mnie udokumentowania zniżek z OC i grożą koniecznościa dopłaty do polisy w przypadku braku takiego zaświadczenia.

Wiele firm zrezygnowało z zaświadczeń o bezszkodowej jeździe na rzecz oświadczeń - to normalna praktyka, tyle, że o chwili obecnej coraz więcej firm sprawdza stan faktyczny przebiegu ubezpieczenia (PZU od 1 czerwca o ile sie nie mylę) w Funduszu, znając życie kilka osób obudzi się z reką w nocniku.

Data: 2011-06-09 12:40:55
Autor: Iksinski

Użytkownik "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> napisał w wiadomości news:ispvmm$fqh$1mx1.internetia.pl...

[...]

Ciekawy jestem, jak to będzie działało w przypadku, kiedy kupując ubezpieczenie mamy czyste konto, a w międzyczasie okaże się, że szkoda jednak została zgłoszona (poszkodowany ma 3 lata na zgłoszenie od dnia kiedy dowiedział się o szkodzie).

Chyba trzeba zacząć zbierać kwitki. ;-)

Zniżki OC bez zaświadczenia