Znizki OC na AC

Data: 2011-01-13 19:32:52
Autor: Scyzoryk
Znizki OC na AC

Poniewaz planuje zmienic samochod niebawem zastanawiam sie nad wykupieniem
ubezpieczenia AC. Na OC mam 60% znizek. Jakie TU przepisza mi znizki z OC na AC? O ile w ogole takie sa? Ile mniej wiecej moze kosztowac AC na auto 5-6 letnie, kosztujace 20-25 tys? Pojemnosc 1,5 litra powiedzmy.

AXA

Przepisują zniżki z OC na AC + jak podasz numer polisy znajomego to dostajesz jeszcze kilkadziesiąt PLN zniżki :) Jak coś to mogę Ci na priv napisć numer mojej polisy.

Pozdr
Scyzoryk

Data: 2011-01-13 23:47:43
Autor: AL
Znizki OC na AC
Scyzoryk pisze:
[...]

a korzysc jest obopulna :)

te znizki dod. za podanie polisy, to dziala tylko przy nowym ubezp. - przy przedluzaniu juz nie dziala.

--
pozdr
Adam (AL)

Znizki OC na AC