Zniżki na AC/OC

Data: 2010-07-25 11:24:55
Autor: Jurand
Zniżki na AC/OC

Użytkownik "KaeM" <mail@mail.pl> napisał w wiadomości news:i2aa56$r3$1news.onet.pl...
Planuję zakup swojego pierwszego auta. Na chwile obecną wstrzymałem się z kupnem, z obawy przez wysokością składek na ubezpieczenia OC/AC. Moje pytanie brzmi, czy w przypadku pierwszego auta można ubiegać się o zniżki na ubezpieczenie rzędu 40%? W jaki sposób można uzyskać jak największe rabaty? Napomnę, że auta nie muszę kupować "już". Wydając jednak kwotę circa 40 000 zł na auto, obawiam się, że OC/AC mnie 'zjedzą'. Jak tego uniknąć?

Wydaj na auto więc 30 tysięcy, 10 zostaw sobie na AC/OC na następne 3 lata.

Jurand.

Zniżki na AC/OC