Znormarnieli czy co?

Data: 2010-03-22 12:37:59
Autor: mt
Znormarnieli czy co?
Wujek Kudełek pisze:
Kto? kierowcy...
Jadę sobie dzisiaj rowerkiem pionowym do roboty (zazwyczaj SWB, które wszyscy omijają z daleka bo to dziwadło na polskich drogach) i się dziwię... Wszyscy omijają mnie szerokim łukiem, mimo kasku na głowie i zero sakw z lewej strony... Trzymają się co najmniej przepisowy metr od roweru... Normalnie jak na Zachodzie... Aż mi szczęka opadła jak dojechałem do roboty - czyżby w 2010 na początku roku nastąpił jakiś przełom w kulturze kierowców, czy tylko mi się wydaje?

Ja to zauważam od jakichś 3 może 4 lat mniej więcej, iż z roku na rok coraz normalniej się jeździ i kierowcy (duża ich część) coraz bardziej uważają na rowerzystów i traktują ich jak normalnych uczestników ruchu, aczkolwiek mądrzy inaczej jak się trafiali tak się pewnie będą trafiać.

--
marcin

Znormarnieli czy co?