"Znoszenie" pomników przez aktywistów to już tradycja? [Jankowski,Berling,?,...]

Data: 2019-08-04 22:16:09
Autor: A. Filip
"Znoszenie" pomników przez aktywistów to już tradycja? [Jankowski,Berling,?,...]
https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,pomnik-berlinga-brzniesiony-spolecznie,296570.html
Pomnik Berlinga "zniesiony społecznie"

Runął pomnik generała Berlinga przy Trasie Łazienkowskiej. Na miejscu
jest policja. Zdjęcia dostaliśmy na Kontakt 24.
Niezidentyfikowani na razie sprawcy obalili pomnik generała Berlinga
przy węźle Trasy Łazienkowskiej z Wałem Miedzeszyńskim. Na zdjęciu,
które dostaliśmy od Reporterki24 Anny, widać zwalony pomnik i patrol
policji. [...]

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-08-04 13:58:55
Autor: Bruno Brunowski

Słomka się przyznał.
https://twitter.com/Slomka_KPN/status/1158077531830063104

--
Bruno

Data: 2019-08-04 14:40:11
Autor: japanizer
On Sunday, August 4, 2019 at 10:16:40 PM UTC+2, A. Filip wrote:
> [...]
> przy węźle Trasy Łazienkowskiej z Wałem Miedzeszyńskim. Na zdjęciu,
> które dostaliśmy od Reporterki24 Anny, widać zwalony pomnik i patrol

  Halo, Słomka, halo!!!
  Jest rok 2019.   74 lata po wojnie, a ty te pociągi wysadzasz i wysadzasz

Data: 2019-08-04 14:47:36
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 4 sierpnia 2019 23:40:12 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]

  Halo, Słomka, halo!!!
  Jest rok 2019.   74 lata po wojnie, a ty te pociągi wysadzasz i wysadzasz

Gdyż Słomka jest "niezłomny".

--
Bruno

"Znoszenie" pomników przez aktywistów to już tradycja? [Jankowski,Berling,?,...]