Znow o Billu - promocyjnie!

Data: 2013-02-07 14:10:02
Autor: neoniusz
Znow o Billu - promocyjnie!
Data: 2013-02-07 14:52:31
Autor: Waldek
Znow o Billu - promocyjnie!

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:kf093p$j9q$1node2.news.atman.pl...
Nowa promocja:

https://upaid.pl/files/Regulamin_promocji_-_Polecaj_uPaidowe_Aplikacje.pdf

https://upaid.pl/polecaj

No to sie polecamyyyy ;)

Myyyy ?
- nie, my musimy szukac świerzakow ze smartfonami
aby te 7% skroic

Data: 2013-02-10 16:46:26
Autor: xbartx
Znow o Billu - promocyjnie!
Dnia Thu, 07 Feb 2013 14:52:31 +0100, Waldek napisał(a):

Myyyy ?
- nie, my musimy szukac świerzakow ze smartfonami aby te 7% skroic

Zobacz najpierw ile tam trzeba danych sprzedać za te %. Trzeba być naprawdę poważnym desperatem ;)

--
xbartx

Data: 2013-02-10 21:58:32
Autor: Waldek
Znow o Billu - promocyjnie!
W dniu 2013-02-10 17:46, xbartx pisze:
Dnia Thu, 07 Feb 2013 14:52:31 +0100, Waldek napisał(a):

Myyyy ?
- nie, my musimy szukac ¶wierzakow ze smartfonami aby te 7% skroic

Zobacz najpierw ile tam trzeba danych sprzedać za te %. Trzeba być
naprawdę poważnym desperatem ;)

No ile ?
- poza tymi które już zostały podane podczas rejestracji ?
Aby skorzystały obie strony z promocji osoba polecana musi się zarejestrować
i wykonać transakcje - wiec ilo¶ć danych jest dokładnie taka sama.

Data: 2013-02-11 17:28:27
Autor: xbartx
Znow o Billu - promocyjnie!
Dnia Sun, 10 Feb 2013 21:58:32 +0100, Waldek napisał(a):

No ile ?
- poza tymi które już zostały podane podczas rejestracji ?
Aby skorzystały obie strony z promocji osoba polecana musi się
zarejestrować i wykonać transakcje - wiec ilość danych jest dokładnie
taka sama.

No jeĹĽeli polecony siÄ™ zgadza to ok ale co gdy nic o tym nie wie?

--
xbartx

Data: 2013-02-11 22:01:05
Autor: Waldek
Znow o Billu - promocyjnie!
W dniu 2013-02-11 18:28, xbartx pisze:
[...]

No jeżeli polecony się zgadza to ok ale co gdy nic o tym nie wie?

Je¶li nic o tym nie wie, to ani Ty ani On nic z tego mieć nie będzie
- czytałe¶ w ogóle regulamin ?

Pozdro

Data: 2013-02-11 21:11:15
Autor: xbartx
Znow o Billu - promocyjnie!
Dnia Mon, 11 Feb 2013 22:01:05 +0100, Waldek napisał(a):

Jeśli nic o tym nie wie, to ani Ty ani On nic z tego mieć nie będzie -
czytałeś w ogóle regulamin ?

Chodzi mi o dane jakie trzeba podać: imię, nr telefonu i adres mail. IMO trochę dużo tego jak na podesłanie komuś spamu nie sądzisz ;)

--
xbartx

Data: 2013-02-11 22:23:59
Autor: Waldek
Znow o Billu - promocyjnie!
W dniu 2013-02-11 22:11, xbartx pisze:
[...]

trochę dużo tego jak na podesłanie komu¶ spamu nie s±dzisz ;)

Wła¶nie sprawdziłem spryciarza i wypłacił się premiowo
dokładnie w 10-tym dniu roboczym od operacji
- a juz miałem rzucić błotkiem ;)

Na razie nic nie s±dzę, bo nie dostałem żadnego spamu
na maila który zarejestrowałem u Billa, na ogół też nie wyrażam zgody na przetwarzanie w celach marketingowych, je¶li jest taka opcja.

A swoj± drog±, chyba nikt rozs±dny nie szasta na lewo i prawo swoim
"podstawowym" adresem który wykorzystuje w kontaktach
z nazwijmy to bardziej poważnymi osobami/instytucjami - choć nigdy nie wiadomo sk±d może smrodem powiać ;)

Pozdrawiam

Znow o Billu - promocyjnie!