Znów o dużych samochodach

Data: 2019-02-13 21:49:18
Autor: Maciek
Znów o dużych samochodach

Temat dużych aut powraca jak bumerang. Co chwila ktoś pyta o przestronne,
wygodne auto, bo podaż jest naprawdę niewielka, a zapotrzebowane spore.
Że vany są bezkonkurencyjne, to już wałkowaliśmy, więc teraz z innej mańki.

Które auto niebędące klasycznym vanem czy minubusem (Voyager, Astro, różne
Chevy i GMC, Espace, Odyssey, Multivan itp.) ma naprawdę dużo miejsca w 2.
rzędzie? Przede wszystkim chodzi o miejsce na nogi za kierowcą przeciętnego
wzrostu (dajmy na to 175), ale też o szerokość.

Wiem, że Superb wypada całkiem nieźle. Kto da więcej? --
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2019-02-14 09:05:28
Autor: Maciek
Znów o dużych samochodach
Dnia Wed, 13 Feb 2019 13:17:16 -0800 (PST), Bolko napisał(a):

szukaj amerykanów

Innych niż vany? Praktycznie u nas nie występują.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2019-02-13 22:02:05
Autor: Irek.N.
Znów o dużych samochodach
Jeździłem ostatnio troszkę Chewroletem Orlando. Przedziwny samochód - podobał mi się cały za wyjątkiem silnika - miałem bardzo słabą wersję.
Bardzo przestronny w środku.

Miłego.
Irek.N.

Data: 2019-02-14 11:12:07
Autor: sandman
Znów o dużych samochodach
W dniu 2019-02-13 o 21:49, Maciek pisze:

[...]

Vel satis. Brzydkie to to, ale w środku można się gonić ;)

--
sandman

Data: 2019-02-14 12:07:13
Autor: elmer radi radisson
Znów o dużych samochodach
On 2019-02-13 21:49, Maciek wrote:

[...]

Wydaje mi sie ze w takiej A6 z tylu jest calkiem niezle.

--

memento lorem ipsum

Data: 2019-02-14 14:19:31
Autor: Maciek
Znów o dużych samochodach
Dnia Thu, 14 Feb 2019 12:07:13 +0100, elmer radi radisson napisał(a):

Wydaje mi sie ze w takiej A6 z tylu jest calkiem niezle.

Chyba jak na audi.
Daj spokój, ciasno jak w nie powiem czym i czyim ;) Wąsko i brak miejsca na
kolana. Na stopy tylko trochę więcej niż w A4, które jest skandalicznie
niewygodnym samochodem.
Do A6 avant przymierzalem foteliki dziecięce. Dziecko kopie fotel przed
sobą, a między 2 fotelikami nie ma szans wcisnąć się nawet szczupły
dorosły. W Kii Sportage II gen. jest więcej miejsca z tyłu.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2019-02-14 14:40:41
Autor: elmer radi radisson
Znów o dużych samochodach
On 2019-02-14 14:19, Maciek wrote:

Chyba jak na audi.
[...]

No na foteliki to trzeba miec troche miejsca, jesli sie nie chce miec
wydeptanego przedniego fotela ;) ale autor watku pytal o miejsce na nogi
dla kogo ze 175cm+. Ja mam metraz w wyzszej dziesiatce i wrazenia
z bycia pasazerem w A6 akurat OK - szczegolnie jesli padlo porownanie do
Superba bo jakos tak mi sie ten gabaryt kojarzy.

Nie wypowiem sie tylko w temacie szerokosci bo tu akurat jestem
oszczedna jednostka ;)

--

memento lorem ipsum

Data: 2019-02-14 17:59:59
Autor: Budzik
Znów o dużych samochodach
Użytkownik Maciek docktor@poczta.onet.pl ...

A4, które jest skandalicznie
niewygodnym samochodem.

Przymierzałem się ostatnio bo koelga sprzedawał... i dokładnie takie było moje spostrzezenie i negatywne zaskoczenie.
Po jezdzie multipla i busami trudno mi sie przesiasc do takiego ciasnego samochodu :(

--
Pozdrawia... Budzik
"W demokracji wolno głupcom głosować,

Data: 2019-02-14 18:22:18
Autor: LEPEK
Znów o dużych samochodach
W dniu 13.02.2019 o 21:49, Maciek pisze:

[...]

Na długość to podobno Renault Fluence. Tu decyduje rozstaw osi.
No i ogólnie - wymiary prawdę ci powiedzą, "fizyki pan nie oszukasz".

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2019-02-14 19:07:11
Autor: Tomasz Gorbaczuk
ZnĂłw o duĹźych samochodach
W dniu .02.2019 o 21:49 Maciek <docktor@poczta.onet.pl> pisze:

[...]

Każdy duży suv, który ma długość w okolicach 5m (lub większą oczywiście).

TG

Znów o dużych samochodach