Znów obce stacjonuj±.

Data: 2011-06-14 16:16:26
Autor: WW
Znów obce stacjonuj±.
Witam

Jako¶ tak po cichu, jakby krzyż w sejmie wieszali, podpisali traktat zrzekaj±cy się suwerenno¶ci państwa nad niewielk±, na razie, czę¶ci± terytorium Polski.

Sporo wysiłku kosztowało nas pozbycie się obcych wojsk wcale nie tak dawno a tu już nowe, eksterytorialne bazy się szykuj±.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznaj± się za ofiary II Wojny ¦wiatowej, ich s±siedzi powinni zacz±ć się bać. "

Data: 2011-06-14 16:40:36
Autor: cirrus
Znów obce stacjonuj±.
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:it7qfu$dkb$1node2.news.atman.pl...
[...]

A jaka jest liczebno¶ć tych wojsk?

--
stevep

Data: 2011-06-14 08:29:06
Autor: Tzva Adonai
Znów obce stacjonuj±.
cirrus napisał(a):

A jaka jest liczebno�� tych wojsk?

20 (słownie: dwudziestu) żołnierzy, 6 (sze¶ć) samolotów hercules z lat
50tych i ok. 8 (osiem) rozbrojonych F-16 z lat 70tych.. Wszystko po
to, żeby nie drażnić słowiańskich braci pana WW i rozhu¶tać finansowo
dwa burdele w Łasku..

Data: 2011-06-14 18:51:38
Autor: jadrys
ZnĂłw obce stacjonujÄ….
W dniu 2011-06-14 16:40, cirrus pisze:
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:it7qfu$dkb$1node2.news.atman.pl...
Witam
Jakoś tak po cichu, jakby krzyż w sejmie wieszali, podpisali traktat zrzekający się suwerenności państwa nad niewielką, na razie, częścią terytorium Polski.
Sporo wysiłku kosztowało nas pozbycie się obcych wojsk wcale nie tak dawno a tu już nowe, eksterytorialne bazy się szykują.
Pozdrawiam
 WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂĽhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

A jaka jest liczebność tych wojsk?

To nie ma żadnego znaczenia. Nie zmieniło by faktu stracenia suwerenności nawet gdyby ta obecność byla tylko na papierze. Już nie jesteśmy wyłącznymi panami na swoim terytorium.

Data: 2011-06-15 04:03:25
Autor: cirrus
ZnĂłw obce stacjonujÄ….
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:it83tc$bbc$1news.onet.pl...
[...]

Jasne, jak napadnÄ… ciÄ™ kibole, to czy jeden, czy dwudziestu to bez znaczenia.

--
stevep

Data: 2011-06-15 08:23:09
Autor: WW
Znów obce stacjonuj±.
W dniu 2011-06-15 04:03, cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci

Jasne, jak napadn± cię kibole, to czy jeden, czy dwudziestu to bez
znaczenia.

Płaci Ci kto¶ za takę głupie wyst±pienia, czy też to Twoja cecha wrodzona ?.

Wytłumaczę Ci najpro¶ciej jak się da.
Kradzież pozostaje kradzież± bez względu na to, czy ukradziono 100 zł czy 100 milionów. Ważny jest fakt kradzieży.

Zgoda na stacjonowanie obcych wojsk ogranicza suwerenno¶ć państwa bez względu na to, czy stacjonuje 100 czy 100 tysięcy. Ważny jest fakt istnienia eksterytorialnej bazy wojskowej, bez kontroli naszego państwa i zgoda na pobyt uzbrojonej i zorganizowanej formacji, nad któr± nie ma żadnej kontroli.

Data: 2011-06-15 14:10:43
Autor: obserwator
Znów obce stacjonuj±.
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
> [...]

> znaczenia.

Płaci Ci kto¶ za takę głupie wyst±pienia, czy też to Twoja cecha wrodzona ?.

tym razem cirrus napisal krotko ale madrze. Nie pasuje komentarz, bo trafny?

Wytłumaczę Ci najpro¶ciej jak się da.
Kradzież pozostaje kradzież± bez względu na to, czy ukradziono 100 zł czy 100 milionów. Ważny jest fakt kradzieży.

Nonsens. Kiedy ktos podaje takie teoretycznie logiczne tlumaczenie, zawsze
warto mu przypomniec kraje w ktorych stacjonowaly bazy amerykanskie i porownac
sytuacje gospodarcza i polityczna do tych panstw w ktorych stacjonowaly wojska
sowieckie.

Fakty sie licza, a nie rozwazania s.f.

[...]

znam panskie poglady na tej grupie i sa powazne podstawy do tego, aby watpic w
panska troske o suwerennmosc Polski. Zreszta kolejnym dowodem na te watpliwa
troske o dobro Polski jest suportowanie panskiej opinii przez niejakiego
jadrysia, ktory jest ewidentnym rusofilem.

Data: 2011-06-15 16:25:28
Autor: WW
Znów obce stacjonuj±.
W dniu 2011-06-15 16:10,  obserwator pisze:

> tym razem cirrus napisal krotko ale madrze. Nie pasuje komentarz, bo trafny?

Je¶li Ty tak uważasz, to Twoja sprawa.
Ja wole mieć z jednym do czynienia, niż z dwudziestoma. W grupie oni s± silni, natomiast indywidualnie, to już rożnie z tym bywa.
No, ale psychologia tłumu nie jest tematem tego w±tku dyskusji.

> Nonsens. Kiedy ktos podaje takie teoretycznie logiczne tlumaczenie, zawsze
> warto mu przypomniec kraje w ktorych stacjonowaly bazy amerykanskie

Wietnam, Pakistan, Irak, Afganistan
Zaiste tygrysy gospodarcze dzięki bazom USA one s±. :-P

> znam panskie poglady na tej grupie i sa powazne podstawy do tego, aby watpic w
> panska troske o suwerennmosc Polski.

W±tpić, jest rzecz± ludzk±.

> Zreszta kolejnym dowodem na te watpliwa
> troske o dobro Polski jest suportowanie panskiej opinii przez niejakiego
> jadrysia, ktory jest ewidentnym rusofilem.

Bez komentarza .... z lito¶ci.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wioch± a Polak burakiem.

p.s.
Gratuluje umiejętno¶ci zmiany adresów.
W kifie mam juz 4 "Obserwatorów" a Pan ci±gle z nowego adresu wyłazi. :-(

Data: 2011-06-15 14:51:28
Autor: obserwator
Znów obce stacjonuj±.
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
> [...]

Wietnam, Pakistan, Irak, Afganistan
Zaiste tygrysy gospodarcze dzięki bazom USA one s±. :-P

w Wietnamie nie stacjonowaly bazy amerykanskie na podobnej zasadzie jak np. w Niemczech, Japonii czy innych panstwach ktore dzisiaj naleza do czolowki
swiatowej pod wzgledem gospodarczym i politycznym.

Rzuca pan demagogicznymi haslami ktore nie maja nic wspolnego z faktami.
Pierwszy z rzedu przyklad Wietnamu jest takim wlasnie przeklamaniem, ktore
moze zweryfikowac nawet slabo zorientowany w faktach historycznych przecietny
czlowiek, na wiki:

Voila: http://pl.wikipedia.org/wiki/Historia_Wietnamu

 > znam panskie poglady na tej grupie i sa powazne podstawy do tego, aby watpic w
 > panska troske o suwerennmosc Polski.

W±tpić, jest rzecz± ludzk±.

a glupota totalna jest nieuleczalna rusofilia po okresie ponad 5o lat doswiadczen z okupantem sowieckim.

 > Zreszta kolejnym dowodem na te watpliwa
 > troske o dobro Polski jest suportowanie panskiej opinii przez niejakiego
 > jadrysia, ktory jest ewidentnym rusofilem.

Bez komentarza .... z lito¶ci.

litosci ale dla panskich tekstow i panskiego popieracza, jadrysia -
niereformowalnego komunisty.

Gratuluje umiejętno¶ci zmiany adresów.
W kifie mam juz 4 "Obserwatorów" a Pan ci±gle z nowego adresu wyłazi. :-(

to stara taktyka trolli ktorzy umieszczaja niewygodnego adwersarza w kf, bo
brak im argumentow merytorycznych. Zreszta ja nie zmieniam adresow celowo aby
komus robic na zlosc. Tak dziala po prostu serwer z ktorego wysylam moje
posty, ktore podpisuje ZAWSZE moim stalym loginem.

Data: 2011-06-15 15:04:30
Autor: obserwator
Grzegorz Braun pod Namiotem Solidarni 2010 powiedzial

...m.innymi bardzo wazna rzecz: w Polsce nie bylo Norymbergii i nadal rzadza ci
co budowali PRL. To tak, jakby w Niemczech nadal rzadzili hitleriowcy, efekty
bylyby pewnie idnetyczne z tymi, z ktorymi mamy obecnie do czynienia w Polsce.

Jesli ktos ma ochote poznac te trafna diagnoze, polecam przesluchac jego
wyklad pod Namiotem Solidarni 2010:

http://solidarni2010.pl/n,362,8,miniwyklad-3062011-spotkanie-z-grzegorzem-braunem.html

Data: 2011-06-15 15:18:51
Autor: obserwator
Rafal Ziemkiewicz pod Namiotem Solidarni 2010 - historia Polski
..w pigulce. RAZ mowi m.innymi o tzw. salonie ktory dziala analogicznie do
tego z ktorym mielismy do czynienia w Krolewstwie Kongresowym. Tamci
intelektualisci byli rownie oderwani od spoleczenstwa, jak salon obecny ktory
spoczal na laurach i blokuje de fakto rozwoj Polski. Polecam osobom zainteresowanym przesluchac ten bardzo wazny wyklad z historii
Polski.

http://www.blogpress.pl/node/8850

Ps. Ten Namiot Solidarnych 2010, ktory jest kawalkiem wolnej Polski, zostal
kolejny raz zwiniety przez sluzby miejskie na polecenie Hanny Gronkiewicz-Waltz.

Tak wlasnie wyglada demokracja w Polsce pod rzadami koalicji PO i PSL.

Knebluje sie po chamsku i brutalnie wolnosc slowa !

Data: 2011-06-15 17:37:55
Autor: cirrus
Grzegorz Braun pod Namiotem Solidarni 2010 powiedzial
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:itahlt$8qm$1inews.gazeta.pl...
[...]

To akurat prawie dla takich niedorozwojow jak ty.

--
stevep

Data: 2011-06-15 15:55:27
Autor: obserwator
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
> [...]
> braunem.html

To akurat prawie dla takich niedorozwojow jak ty.

te inwektywy w panski wydaniu swiadcza o tym, ze argumnety mertoryczne sa
wyjatkowo celne. Pelni pan na tej grupie role zagluszarki Radia Wolna Europa.

Data: 2011-06-16 05:43:31
Autor: cirrus
Grzegorz Braun pod Namiotem Solidarni 2010 powiedzial
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:itaklf$iqp$1inews.gazeta.pl...

Olewam idiotów.

--
stevep

Data: 2011-06-15 17:12:57
Autor: WW
Znów obce stacjonuj±.
W dniu 2011-06-15 16:51,  obserwator pisze:

w Wietnamie nie stacjonowaly bazy amerykanskie na podobnej zasadzie jak
np. w Niemczech, Japonii czy innych panstwach ktore dzisiaj naleza do czolowki
swiatowej pod wzgledem gospodarczym i politycznym.

Ale wystarczy, aby obalić Pańskie twierdzenie, że bazy USA generuj± dobrobyt. :-)

to stara taktyka trolli ktorzy umieszczaja niewygodnego adwersarza w kf,

Wła¶nie po to go doł±czono, aby nie dyskutować z osobami, których poziom argumentacji nam nie odpowiada.
Tacy powinni znaleĽć sobie dyskutantów na swoim poziomie. Je¶li nikt z nimi nie chce gadać, to może to ich skłonić do zastanowienia się nad sob±.
Pisanie z coraz to nowych adresów, aby omin±ć kify, jest żenuj±c± prób± wł±czenia się do dyskusji w sytuacji, gdy pod dotychczasowym nickiem nikt już nie chce rozmawiać.
Ja mam ten sam adres i nic od pocz±tku i nie czuje potrzeby jego zmiany.
Pan już wielokrotnie musiał go zmieniać i ....nadal niczego się nie nauczył ?.

Kify s± do odsiania i ...... ja Pana tam spuszczam  :-)

Żegnam
WW

Data: 2011-06-15 15:34:26
Autor: obserwator
Znów obce stacjonuj±.
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
> [...]

> swiatowej pod wzgledem gospodarczym i politycznym.

Ale wystarczy, aby obalić Pańskie twierdzenie, że bazy USA generuj± dobrobyt. :-)

nie wystarczy, bo Pan rzuca haslami w sposob demagogiczny, nie majacy nic
wspolnego z faktami.

> [...]

Pisanie z coraz to nowych adresów, aby omin±ć kify, jest żenuj±c± prób± wł±czenia się do dyskusji w sytuacji, gdy pod dotychczasowym nickiem nikt już nie chce rozmawiać.

a jaki to jest ten panski poziom? Nie chce sie Panu gadac, bo nie ma Pan nic
sensownego do powiedzenia poza demagogicznymi, przeklamanymi bzdetami.

Tlumacze Panu jak normalnemu czlowiekowi, ze nie zmieniam celowo adresow, ale jak widac nawet tego nie potrafi Pan zrozumiec, wiec woli Pan zamiast
dyskutowac na poziomie jak dorosly, powazny czlowiek, weksloweac temat na
argumenty ad personam.
Ja mam ten sam adres i nic od pocz±tku i nie czuje potrzeby jego zmiany.
Pan już wielokrotnie musiał go zmieniać i ....nadal niczego się nie nauczył ?.

Kify s± do odsiania i ...... ja Pana tam spuszczam  :-)

I to jest dowod na to, ze nie potrafi Pan ze mna wygrac na argumenty
merytoryczne. Widzi Pan, nie wszyscy Polacy to barany ktorym mozna wmowic
kazda brednie.

Żegnam

... ja Pana nie zegnam i jesli tylko bede mial okazje i czas, to panskie
manipulacje i dezinformacje, bede punktowal.

Data: 2011-06-15 15:45:05
Autor: obserwator
Temat Okraglego stolu, znowu wraca jak bumerang.

Kolejny raz, pojawia sie pytanie czy byl on zwyciestwem czy kleska?

Coraz bardziej ewidentnie widac, ze bylo to zwyciestwo ale komunistow, a kleska dla Polski. Polska przegrala, bo nie przeprowadzila zmian na miare innych panstw bloku
postsowieckiego.

Warto przypomniec nadal aktualny tekst na temat tego fatalnego porozumienia
komunistow z reglamentowana opozycja i obecnych skutkow tego kontraktu.

Zwycięstwo czy klęska ?

Komuni¶ci przy Okr±głym Stole, wbrew opiniom ówczesnych liderów "S", nie
uczynili żadnych większych ustępstw. O konieczno¶ci legalizacji opozycji tzw.
reformatorzy mówili juz od kilku lat, wej¶cie do parlamentu jeszcze bardziej
rozbiło opozycje, uznanie "S" było przesadzone juz jesieni± 1988 r. Zreszt±
ponowna rejestracja odbyła się na podstawie ustawy o zwi±zkach zawodowych z
1982 r., wymagało to zmiany statutu "S" - zawieszono prawo do strajku oraz
legalne władze tj. KK. W porównaniu z innymi krajami bloku sowieckiego
komunistom w Polsce udało się uzyskać najdogodniejsze warunki przy oddaniu
władzy. We wszystkich tych krajach opozycja prowadziła negocjacje z rz±dem
jednak tylko w Polsce udało się im ograniczyć główne zadania społeczne do
sfery zwi±zkowej.
W listopadzie 1989 r. na Węgrzech odbyło się referendum, w którym zadano
cztery pytania:

    czy wybory prezydenta powinny odbyć po wyborach parlamentarnych?
    czy z zakładów pracy należy usun±ć organizacje partyjne?
    czy partia komunistyczna powinna rozliczyć się ze swojego maj±tku?
    czy należy zlikwidować milicje robotnicza?

Większo¶ć głosuj±cych odpowiedziała - tak. Jednocze¶nie zostały anulowane
dotychczasowe porozumienia z komunistami. W marcu 1990 r. przeprowadzono wolne
wybory do parlamentu, w maju sformowano centroprawicowy rz±d Jozseffa Antalla.
W NRD pierwsze wolne wybory odbyły się 18 marca 1990, w maju rz±dy NRD i RFN
podpisały układ o unii gospodarczej i walutowej. W Czechosłowacji Vaclav Havel
zostali prezydentem juz 29 XII 1989 r. Podczas swojej pierwszej wizyty w
Moskwie w lutym 1990 r. podpisał porozumienie o wycofaniu wojsk sowieckich z
Czechosłowacji. 8 czerwca przeprowadzono wybory do Zgromadzenia Federalnego.
Również w czerwcu odbyły się wybory w Bułgarii. Tylko w Polsce termin był
nieustannie przekładany.
Brakowało woli odej¶cia od kontraktu Okr±głego Stołu, lewica tłumaczyła to
konieczno¶ci± ochrony reform.
Z drugiej strony należy uznać za kolosalny bł±d niestworzenie zjednoczonego
ugrupowania kontestuj±cego te umowy.

http://niezalezna.pl/11539-4-czerwca-1989-r-jak-majstrowano-okragly-stol

Data: 2011-06-15 15:39:49
Autor: jadrys
ZnĂłw obce stacjonujÄ….
[...]

Wiesz Stefan, ty postrzegasz dzisiejszy imperializm poprzez pryzmat kamonierek i korpusów ekspedycyjnych z ubiegłych wieków. Dzisiaj do objęcia kurateli nad danym państwem wystarczy przekupić czerwonym dywanem na powitanie i widmem płatnych odczytów dla stojących na czele owego państwa. Tu nie potrzeba licznej, zbrojnej armii dla podporządkowania takiego kraju dla swoich interesów.

Data: 2011-06-15 17:36:40
Autor: cirrus
ZnĂłw obce stacjonujÄ….
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:itacm1$r2q$1news.onet.pl...
[...]

Chyle czoła przed twoim postrzeganiem świata przez pryzmat myśli wielkiego Stalina.

--
stevep

Data: 2011-06-16 08:13:11
Autor: jadrys
ZnĂłw obce stacjonujÄ….
W dniu 2011-06-15 17:36, cirrus pisze:

[...]

No cóż, żyję na tym świecie nie od wczoraj, a i swojej wiedzy nie czerpię z biuletynów propagandowych.

Data: 2011-06-16 11:25:33
Autor: cirrus
ZnĂłw obce stacjonujÄ….
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:itc6s5$pqi$2news.onet.pl...
[...]

ty żyjesz w wyimaginowanym świecie nie mającym nic wspólnego z rzeczywistością.

--
stevep

Data: 2011-06-16 11:44:42
Autor: jadrys
ZnĂłw obce stacjonujÄ….
W dniu 2011-06-16 11:25, cirrus pisze:
[...]

  Ten wyimaginowany Ĺ›wiat nie przeszkadza mi w nazywaniu rzeczy po imieniu. I gĹ‚oszeniu sĹ‚owa prawdy.

Data: 2011-06-16 16:10:39
Autor: cirrus
ZnĂłw obce stacjonujÄ….
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:itcj8m$8br$1news.onet.pl...
[...]

Tak jak jehowcy o końcu świata.

--
stevep

Data: 2011-06-16 19:57:58
Autor: jadrys
ZnĂłw obce stacjonujÄ….
W dniu 2011-06-16 16:10, cirrus pisze:

[...]

Muszę przyznać ze nigdy nie rozumiałem tzw. ludzi głębokiej wiary.. I tak do końca nie wierzę że oni naprawdę wierzą w ten koniec świata. To dotyczy zresztą wszystkich innych religii. - Słowa z przeróżnych Świętych Ksiąg nie mogą być dla zdrowych na umyśle ludzi wyznacznikiem prawdy.

Data: 2011-06-17 19:42:36
Autor:
Znów obce stacjonuj±.
On Thu, 16 Jun 2011 19:57:58 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Muszę przyznać ze nigdy nie rozumiałem tzw. ludzi głębokiej wiary.. I tak do końca nie wierzę że oni naprawdę wierz± w ten koniec ¶wiata. To dotyczy zreszt± wszystkich innych religii. - Słowa z przeróżnych ¦więtych Ksi±g nie mog± być dla zdrowych na umy¶le ludzi wyznacznikiem prawdy.

 zwlaszcza, ze tak na prawde nie wiemy kto jest autorem tych  swietych ksiag. inna sprawa jest, ze by zrozumiec tresc ksiag
 trzeba myslec tak jak ci ktorzy je pisali i zblizyc sie do
 realiow swiata w ktorym zyli. najprostrzy przklad to tamtamy
 i telefon komorkowy. w swoim czasie kazde bylo uznawane za
 najbardziej nowoczesny system lacznosci jaki znano.

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-06-15 02:11:51
Autor: obserwator
Znów obce stacjonuj±.
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
[...]

baz nie ma, ale wierni towarzysze pozostali, jak widac na tej nawet grupie. Polska jako czlonek NATO juz dawo takie otakie bazy powinna zabiegac.
Amerykanie postepuja ostroznie, bo doskonale wiedza jak wyglada sytuacja w
Polsce.  Obama na swoim samochodzie nie mial nawet flagi polskiej, co jest
zastanawiajace.

Data: 2011-06-15 08:24:18
Autor: WW
Znów obce stacjonuj±.
W dniu 2011-06-15 04:11,  obserwator pisze:
WW<wuwu0@vp.pl>  napisał(a):

baz nie ma, ale wierni towarzysze pozostali, jak widac na tej nawet grupie.
Polska jako czlonek NATO juz dawo takie otakie bazy powinna zabiegac.

Po co ?.

Amerykanie postepuja ostroznie, bo doskonale wiedza jak wyglada sytuacja w
Polsce.  Obama na swoim samochodzie nie mial nawet flagi polskiej, co jest
zastanawiajace.

A widziałe¶ owacyjnie witaj±ce go tłumy na trasie przejazdu ?.