Znów opony :) :)

Data: 2011-12-07 15:22:31
Autor: Norbi
Znów opony :) :)
W dniu 2011-12-07 15:07, Drzewo pisze:
Witam,

Zbieram się do kupna oponek na ten sezon, a ponieważ teraz nieco się
pozmieniało i doszły nowe modele opon może pomożecie mi wybrać z tych modeli
:) Moi faworyci to

- Pilot Road 2(to samo co 3, więc 3kami nie zawracam sobie głowy)
- Dunlop Roadsmart 2
- Metzeler Z8
- Road Attack 2

A gdzie Pirelli Angel ?

Poniewa opinie są skrajne - niektórzy piszą, że PR2 słabo trzyma, inni że
przepięknie - pytam tutaj. Może ktoś ma bezpośrednie porównanie tych oponek
i pomoże mi wybrać jakiś dobry kompromis? :)

Na XX-ie trzyma dobrze a to duzo mocniejszy sprzet od Horneta
na mokrym super - wytrzymaly 12 tys - i pare wizyt na torze w Lublinie
gdzie mocno dostaly w kosc - sadze ze przy normalnym uzytkowaniu wytrzymaly by dluzej...

Motocykl  - Hornet 900, raczej dużo dróg szybkich, ale także słowacja, Wisła
i te klimaty. Lubię jak opona dobrze klei się w winklu i daje spory zapas,
ale wolabym żeby nie zjechała się po 5 tysiącach, więc dlatego wybór pada na
sportowo-turystyczną. Obecnie mam potorówki, które są rewelacyjne, ale
znikają w oczach ;/

Dlatego na chwile obecna ja kupilbym w kolejnosci

Pireli Angel - bardzo dobra trakcja i trwalosc
Roadsmart 2 - ponoc bdb - nic wiecej o nich nie wiem :)
PR 2ct - trwalosc i przyczepnosc ok - porecznosc taka sobie
Z8 - tego nie testowalem wiec nie wiem nic
Road Attack - jezdzilem R1 na Sport Attack i dzialaly bdb

Jak lubisz ostrzej pojezdzic to jeszcze masz do wyboru Pirelli Diablo Rosso 2 :) - na ulicy i na torze super dadza rade....

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2011-12-08 15:58:22
Autor: Drzewo
Znów opony :) :)

Użytkownik "Norbi" <norbisz1@o2.pl> napisał w wiadomości news:4edf76a9$0$1457$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dzięki za pomoc :)

Akurat tej Pirelki nie znałem i nie brałem pod uwagę, ale jak widzę niesłusznie. Jak narazie widzę w necie bardzo pochlebne opinie i chyba się skłonie do zakupu właśnie jej :)

Pozdrawiam,
Drzewo.

Znów opony :) :)