Znów są twarde dowody

Data: 2010-09-12 12:25:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Znów są twarde dowody
Znów są twarde dowody (one przecież zawsze były), że śledztwo w sprawie katastrofy jest fałszowane, że są zaniechania, że mnożą się niejasności, że ktoś dybie na nas i pamięć naszą, i tak w kółko, do wyrzygania i bólu dupy od narodowej sraczki. Na alarm biją patologiczni patrioci i schizofreniczna prawica. Międzynarodowa mafia - mówią - już zlikwidowała Polskę. Nie ma już struktur państwowości, został tylko naród polski przeznaczony do likwidacji. Reszta w obcych rekach. Naród nie ma już banków, przemysłu, armii a nawet własnego honoru. To ostateczny koniec tego narodu i państwa. Pięknie i jakże patriotycznie napisane i powiedziane.

Was, w tej Polsce to już jednak kompletnie porąbało. Wiecznie jesteście z czegoś niezadowoleni, wiecznie ktoś na was czyha, podstępnie i zza węgła nóż w plecy wbija. Jak nie Ruscy, to Niemcy, a Żydzi to już cały czas, od wieków was niszczą i wasze dzieci na śniadanie zjadają, Ciągle też jesteście w czyjeś niewoli, jak nie komunistów to kapitalistów i liberałów chodzących na pasku masonerii. Katyniów wam się za chwilę namnoży tyle, że za parę lat nikt już nie będzie wiedział który jest który. Ciągle przeżywacie jakiś rozbiór, lub kolejne przegrane z kretesem powstanie...

A tak naprawdę, to nikt na was nie czyha i nie dybie. To jedynie wytwór waszej chorej i schizofrenicznej wyobraźni. Dzięki temu sami się wykończycie niezwykle sprawnie i szybko. Ach, jak piękna katastrofa zakrzykniecie wtedy z zachwytem i sami sobie postawicie pomnik, najlepiej na środku najszerszej stołecznej ulicy. Więc naprzód ułani!

niedziela, 12 września 2010, revelstein

http://revelstein.blox.pl/2010/09/1921.html

Data: 2010-09-12 13:11:32
Autor: abc
Znów są twarde dowody
Jak nie Ruscy, to Niemcy, a Żydzi to już cały czas, od wieków was niszczą
i wasze dzieci na śniadanie zjadają,

Książka izraelskiego profesora budzi ogromne kontrowersje. Opisuje w niej
rytualne mordy dokonywane przed wiekami przez Żydów na chrześcijańskich
dzieciach.

Profesor Ariel Toaff jest szanowanym naukowcem, szefem Wydziału Historii
Żydowskiej na Uniwersytecie Bar-Ilan w Tel Awiwie. Specjalizuje się w
dziejach wyznawców judaizmu mieszkających w średniowiecznej Europie.

Jego najnowsza publikacja wprawiła jednak w osłupienie kolegów historyków i
przedstawicieli społeczności żydowskich. W monografii "Krwawa Pascha.
Europejscy Żydzi i rytualne mordy" prezentuje tezę, że antysemicki mit
dotyczący porywania i zabijania chrześcijańskich dzieci miał potwierdzenie w
faktach. Według włoskiego dziennika "Corriere della Sera" Toaff udowadnia,
że wiele podobnych zbrodni rzeczywiście miało miejsce w latach 1100 - 1500 w
okolicach Trydentu.

Zdaniem izraelskiego historyka, związanego z Włochami - właśnie w tym kraju
wydał swoją książkę - mordów dokonywali członkowie skrajnego odłamu
wyznawców judaizmu pochodzenia aszkenazyjskiego. Krew dzieci była im rzekomo
potrzebna do wyrabiania macy i sporządzania specjalnych eliksirów, tzw.
koszernej krwi. Miały one mieć lecznicze właściwości i być opatrzone
certyfikatem rabina. (...)

Co ciekawe, pod oświadczeniem podpisał się ojciec historyka, Elio Toaff,
niegdyś naczelny rabin Rzymu, uznawany za najwyższy autorytet moralny
włoskich Żydów. Ten sam, który gościł niegdyś Jana Pawła II w synagodze (to
wydarzenie stało się przełomem w dialogu katolicko-judaistycznym).

Więcej http://info.wiara.pl/index.php?grupa=4&art=1171087057

Data: 2010-09-12 23:47:39
Autor: Canucki
Znów są twarde dowody
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):
[...]

Gdyby Pan mial troche wiedzy i oleju w glowie, to nie rozpowszechnialby bzdur autorstwa tego ravelsteina.  A z kolei ten krytyk i przesmiewca Polakow i polskosci, gdyby spelnial powyzsze warunki zauwazylby, ze np. Amerykanie do dzisiaj rozpamietuja swoja wojne domowa, pielegnuja swoje gettysburgi i harrisburgi.  To samo dotyczy wojny w Wietnamie.
Takze Serbowie pielegnuja pamiec o klesce na Kosowym Polu.  A np. Termopile to jeden z kamieni milowych historii Grecji.  Podobnie podchodza do swojej historii Zydzi i to zarowno starozytnej jak i XX-wiecznej.
Tak, ze Polacy nie sa ani dziwaczni ani wyjatkiem w tym wzgledzie.

Krzysztof Canucki

Data: 2010-09-13 09:07:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Znów są twarde dowody

Użytkownik " Canucki" <canucki@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i6joqr$256$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jesteś Pan chamem, Panie Canucki.

Data: 2010-09-13 22:01:37
Autor: Canucki
Znów są twarde dowody
> [...]

> historii Zydzi i to zarowno starozytnej jak i XX-wiecznej.
> Tak, ze Polacy nie sa ani dziwaczni ani wyjatkiem w tym wzgledzie.

Bezsilnosc panskiego argumentu poraza    :-)

Ale zbytnio sie Panu nie dziwie, bo chociaz bardzo Pan stara sie zaklamywac historie i rzeczywistosc, ponizac i opluwac Polakow, to nawet do spolki z tymze revelsteinem nie dacie rady    :-)

Krzysztof Canucki --

Data: 2010-09-14 09:08:36
Autor: Chiron
Znów są twarde dowody

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c8dcd9e$1@news.home.net.pl...

[...]

To jest rzeczowy argument:-)

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-09-13 01:10:58
Autor: Chiron
Znów są twarde dowody

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c8caab8$1@news.home.net.pl...
[...]

odpowiedziałem:
Ufff, uspokoiłem się. Nareszcie wiem, że nikt na nas nie dybie. Na cholerę nam więc armia? Nawet taka szczątkowa? Jednak zaraz odezwała się we mnie typowo polska paranoja: a skąd ty wiesz, autorze- że nikt na nas nie dybie? Skoro Szwajcaria- mająca od 300 lat spokój u siebie- zapewniony położeniem na uboczu a także zapewnieniem sobie statusu banku światowego ma swoją armię (może jak na dzisiejsze warunki nietypową- ale ponoć całkiem sprawną)- i wydaje na nią sporo kasy, to przecież dlatego, że obawia się napaści. Polska zaś była co i rusz napadana- choćby przez ostatnie 300 lat- a ty twierdzisz, że nikt nam obecnie nie zagraża? Szewardnadze jako warunek zjednoczenia Niemiec postawił uczynienie pomiedzy Rosją a Niemcami bufora- bezbronnego państewka, uzależnionego od państw ościennych, pozbawionego armii. W Niemczech coraz głosniej słychac głosy o remanentach- chodzi o prawo własności na 1/3 terytorium RP. Ty jednak piszesz, że nikt nam nie zagraża. Korzystając z metody samego mistrza Sherlocka Holmesa przyjmuję, że:
1. jesteś po prostu idiotą. Jednak w takim razie nie warto do ciebie pisać- poza tym- przez zwykłą uprzejmość lepiej tego nie zakładać.
2. ktoś ci płaci- jednak żenujący poziom tej wypowiedzi świadczy w takim razie nie najlepiej o mocodawcach.
3. słyszysz jakieś głosy, które są dla ciebie rzeczywistością- i one każą ci to pisać.
Sam nie wiem...

Chiron

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-09-14 00:06:44
Autor: Andrzej Adam Filip
Znów są twarde dowody
Paranoicy też miewają *prawdziwych* wrogów :-)

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> pisze:
[...]

Każdy dzień przynosi jakieś zło.
  -- Przysłowie abisyńskie (pl.wikiquote.org)

Znów są twarde dowody