Znów weszli mi do kompa i ocenzorowali moje konto w You Tube

Data: 2009-11-20 21:19:52
Autor: pluton
Znów weszli mi do kompa i ocenzorowali moje konto w You Tube
nie mogę dodawać komentarzy pod klipami, gdziekolwiek bym nie wysłał ze
swojego
konta, nie ukazuje się odpowiedź w necie.

A kabelek wetknales ? Abonament za internet zaplaciles ?

Nullification

Data: 2009-11-20 22:15:30
Autor: boukun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:he6tkc$h35$1inews.gazeta.pl...
nie mogę dodawać komentarzy pod klipami, gdziekolwiek bym nie wysłał ze
swojego
konta, nie ukazuje się odpowiedź w necie.

A kabelek wetknales ? Abonament za internet zaplaciles ?

-- pozdrawiam
P.L.U.T.O.N

Jaki kabelek? Co, za korzystanie bez ograniczeń z YouTube trzeba ekstra płacić? Nie widać?

boukun

Znów weszli mi do kompa i ocenzorowali moje konto w You Tube