Znowu 26' MTB czy warto już 29' - jaki rower ?

Data: 2015-05-21 08:28:46
Autor: Jan
Znowu 26' MTB czy warto już 29' - jaki rower ?
Na takie trasy kupiłem crossowy rower. Lepsza pozycja. Jestem bardzo
zadowolony. Unibike Xenon.

Pozdrawiam,
Jan

Użytkownik "ZAQ"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mjj8ij$4li$1@node2.news.atman.pl...

Witam

Od 15 lat jeżdżę na rowerach MTB, aktualnie na 26 calowym Kelly's Oxygen z
2008r.
Jeżdzę na nim już 7 rok, raz wymieniałem cały osprzęt, aktualny przebieg
około 17000km.
Po woli czychają na niego nowe wydatki, bo powoli siada łańcuch a kaseta i
korba też
nie są już w najlepszym stanie. Tylne koło jest praktycznie zajeżdżone i
nadaje się
powoli do wymiany, muszę zmienić też wiele innych drobniejszych części,
gripy,
siodełko, komplet linek i bawić się z wymianą tego wszystkiego.

Zastanawiam się więc, czy nie warto olać inwestowania w nie tak nowy już
rower i przesiąść się na jakiegoś 29 calowca, co o nich  sądzicie, warto ?
Ja upatrzyłem sobie niedrogo rower CUBE Attention SL 29 i powoli przymierzam
się do kupna.

Jeżdzę głównie po ścieżkach rowerowych, czasem jakiś las, korzenie, szutr
i jazda ulicami.

Co konkretnie zyskam przesiadając się na 29 calowca ?
Większe koła to lepsze warunki toczenia, więc chyba dobrze jeśli lubię
szybką jazdę. No ale ciekaw jestem jak zareaguje na taki rower, bo
przez tyle lat jeździłem na 26 calowych więc się obawiam.

Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi !

Pozdawiam

Znowu 26' MTB czy warto już 29' - jaki rower ?