Znowu BMW

Data: 2011-11-13 15:35:57
Autor: Irokez
Znowu BMW
bmw po zderzeniu z autobusem zjechało do rowu i zaczęło się palić
pasażerka. Kobieta zmarła w drodze do szpitala.

http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/wroclaw/dolnoslaskie-samochod-stanal-w-plomieniach-po-zder,1,4905208,region-wiadomosc.html

Mówiłem, że bmw jak ma wypadek to z fajewerkami itp. ;)

--
Irokez

Data: 2011-11-13 19:19:21
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
Znowu BMW
On 11/13/2011 03:35 PM, Irokez wrote:
[...]

No dobra.. może zapolujemy teraz na inną markę, bo faktycznie nudą
powiewa. Może Daewoo, Opel, Kia albo Fiat?

Data: 2011-11-13 20:38:40
Autor: Karolek
Znowu BMW
W dniu 2011-11-13 19:19, megrimsNOSPAM@interia.pl pisze:

No dobra.. może zapolujemy teraz na inną markę, bo faktycznie nudą
powiewa. Może Daewoo, Opel, Kia albo Fiat?

Nie, nie, tylko nie Kia czy Fiat.
Tez sa juz mocno oklepane na grupie (wiesz sondy i te sprawy ;>).

--
Karolek

Data: 2011-11-13 20:45:20
Autor: DoQ
Znowu BMW
W dniu 13-11-2011 19:19, megrimsNOSPAM@interia.pl pisze:

No dobra.. może zapolujemy teraz na inną markę, bo faktycznie nudą
powiewa. Może Daewoo, Opel, Kia albo Fiat?

Nie ma problemu, jedziesz! :)

--
Paweł

Data: 2011-11-18 21:51:04
Autor: jerzu
Znowu BMW
On Sun, 13 Nov 2011 19:19:21 +0100, "megrimsNOSPAM@interia.pl"
<megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote:

No dobra.. może zapolujemy teraz na inną markę, bo faktycznie nudą
powiewa. Może Daewoo, Opel, Kia albo Fiat?

Może być Seat?

https://picasaweb.google.com/114376020801733993343/WypadekWegrzceWielkie

Znalezione w necie, na jednym z forum. Bez żadnego komentarza, więc
nie wiadomo co kierowiec nawyczyniał, w każdym bądź razie "oddalił się
z miejsca zdarzenia".

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-18 23:39:30
Autor: gadacz
Znowu BMW
W dniu 2011-11-18 21:51, jerzu pisze:
[...]

Nie ma tragedii, auto może "lekko" poobijane, ale kabina w całości, to tylko dobrze świadczy :)

ps. jak ktoś znajdzie przypadkiem, to chętnie zobaczę to auto po remoncie :D, albo odświeżeniu :) - oczywiście jako bezwypadkowe, bo przecież nikt nie zginął.

pozdrawiam
gadacz

Data: 2011-11-18 23:44:12
Autor: gadacz
Znowu BMW
W dniu 2011-11-18 23:39, gadacz pisze:
[...]

zapomniałem dodać, może właściciel chciał swap motoru zrobić?:>

pozdrawiam
gadacz

Data: 2011-11-18 23:53:04
Autor: jerzu
Znowu BMW
On Fri, 18 Nov 2011 23:44:12 +0100, gadacz <gadacz_usenet@o2.pl>
wrote:

zapomniałem dodać, może właściciel chciał swap motoru zrobić?:>

Silnik oddzielnie, skrzynia oddzielnie, alternator u sąsiada pod
krzakiem - remnt robił w czasie jazdy ;)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-21 01:02:01
Autor: Krzysiek Kielczewski
Znowu BMW
On 2011-11-18, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Ciekawy jestem co tam się zdarzyło: cześci rozwleczone na kilkuset
metrach, ale kabina cała. Fartem zrobił bączka wzdłuż jezdni? Ale z
drugiej strony płot(y?) zniszczył...

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-11-21 05:00:23
Autor: Michał
Znowu BMW
megrimsNOSPAM@interia.pl <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(a):
> [...]

No dobra.. może zapolujemy teraz na inną markę, bo faktycznie nudą
powiewa. Może Daewoo, Opel, Kia albo Fiat?

wiem - znajdźcie spektakularnie rozwalonego Vel Satisa !

a od świateł do świateł po opolskiej w Krakowie ponad 200km/h robi.
vmax gdzieś w okolicy 270km/h i 2 tony po zatankowaniu, więc jest materiał na katastrofy w ruchu lądowym ;)

pozdrawiam.

Data: 2011-12-20 21:24:38
Autor: jerzu
Znowu BMW
On Sun, 13 Nov 2011 19:19:21 +0100, "megrimsNOSPAM@interia.pl"
<megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote:

No dobra.. może zapolujemy teraz na inną markę, bo faktycznie nudą
powiewa. Może Daewoo, Opel, Kia albo Fiat?

Opel

http://www.fakt.pl/Potworny-wypadek-na-Podlasiu,artykuly,140466,1.html

Ale Calibra, liczy się?

http://jerzu.waw.pl GG:129280