[Trójmiasto]Znowu Blokada A1?

Data: 2009-08-29 10:27:00
Autor: Rzep
[Trójmiasto]Znowu Blokada A1?
Witam

Kiedy?

--
Pozdr
"rzep"

Data: 2009-08-30 00:13:00
Autor: Eskimos
[Trójmiasto]Znowu B lokada A1?
On Sat, 29 Aug 2009 10:27:00 +0200, "Rzep" <pecold7@wp.pl> wrote:

Witam

Kiedy?

Apropo - dzisiaj jechałem A2, dojeżdżam do bramek w Gołuskach, a tam
znak, że motocykle są obsługiwane tylko w jednej, skrajnej kasie i
mogą do niej dojechac tylko jednym pasem a na pozostałych jest dla
nich zakaz ruchu. I to nie jakiś tymczasowy znak-samoróbka, tylko
normalna tablica, zaraz obok tablicy, że droga rozdziela się na 6
pasów do poszczególnych bramek.

Wychodzi, że poradzili sobie z buntownikami bez mydła :D Usmiałem się
bardzo :))

--
Darz bór,
Eskimos

Data: 2009-08-29 23:25:11
Autor: scibor1
Znowu Blokada A1?
On 30 Sie, 00:13, Eskimos <eski...@tegoniemaicpnet.pl> wrote:

Wychodzi, że poradzili sobie z buntownikami bez mydła :D Usmiałem się
bardzo :))

znaczy sie na nastepna akcje trzeba sie przebrac za puszkarzy
o ile bedzie nastepna akcja:/

scibor
czarna perla CBF500

Data: 2009-08-30 01:28:51
Autor: siinski
Znowu Blokada A1?
On Sat, 29 Aug 2009 10:27:00 +0200, "Rzep" <peco...@wp.pl> wrote:
> [...]

Eskimos
FJ1200
Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!

Po prostu czysto poznańskie/wielkopolskie podejście do tematu:))

Data: 2009-08-30 11:24:36
Autor: Piotr Rezmer
Znowu Blokada A1?
siinski pisze:

Po prostu czysto poznańskie/wielkopolskie podejście do tematu:))

Jak się motocykliści przesiądą na samochody, to wprowadzą bramkę dla tych z drobnymi :)

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2009-08-30 21:57:05
Autor: Eskimos
Znowu Blokada A1?
On Sun, 30 Aug 2009 01:28:51 -0700 (PDT), siinski
<j.siinski@gmail.com> wrote:

Po prostu czysto poznańskie/wielkopolskie podejście do tematu:))

Po prostu mój czas oszczedzony dzięki wybraniu autostrady i komfort
przejazdu (nie mówię tu o sytuacjach kiedy jest remont, wyłączony
jeden pas, roboty drogowe itp.) jest wart znacznie wiecej niż opłata
za przejazd.

Jak już pisałem wcześniej - autostrada jest nudna, ale ułatwia podróż
i skraca jej czas. Jeżeli się nie spieszę, nie jestem zmęczony i nie
mam do przejechania tego dnia setek kilometrów, tylko chcę sobie po
prostu pojeździc, to wybieram zwykłe drogi. Ale jeżeli mam plan
napięty, to 11zł jest jednym z moich mniejszych problemów tego dnia.

Masz czas i ochotę, to się baw w protesty. Ja nie mam ani jednego, ani
drugiego.

Data: 2009-08-30 01:30:23
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "Eskimos" <eskimos@tegoniemaicpnet.pl> napisał w wiadomości news:4f9j95ta3mmfck9r0381nme9eic189jmv94ax.com...
Wychodzi, że poradzili sobie z buntownikami bez mydła :D Usmiałem się
bardzo :))
Ze sie tak wyraze, jest sie z czego smiac??
Nie dosc, ze jest ich malo to sa najdrozsze(?) w Europie i tylko przez matolectwo ustawodawcy musimy bulic jak osobowki. :|
IMO to raczej powod do zgrzytania zebami.

--
Bartek
Szukam zx-9

Data: 2009-08-30 20:56:43
Autor: Jacot
"BartekGSXF" <bartek.kacprzak@gmail.com> wrote:

IMO to raczej powod do zgrzytania zebami.

I to jest jakas koncepcja.
Jakby tak wszyscy zaczeli naraz zgrzytac... to moze efekt by byl.
Taki sam.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-08-31 10:16:48
Autor: Marcin Gardela
Jacot wrote:
IMO to raczej powod do zgrzytania zebami.
I to jest jakas koncepcja.
Jakby tak wszyscy zaczeli naraz zgrzytac... to moze efekt by byl.
Taki sam.

Zdarte szkliwo.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-08-30 13:47:38
Autor: Hinek
[Trójmiasto]Znowu Blokada A1?

Użytkownik "Eskimos" <eskimos@tegoniemaicpnet.pl> napisał

Wychodzi, że poradzili sobie z buntownikami bez mydła :D Usmiałem się
bardzo :))

Nie sadze aby byl paragraf na karanie tych co ustawili sie na
"niewlasciwym pasie". Niemniej akcje niewiela dadza. U nas jest
zbyt malo motocykli.
Pozdr

--
Hinek

Data: 2009-08-31 18:03:46
Autor: Mystik
[Trójmiasto]Znowu Blokada A1?
Cześć

Użytkownik "Hinek" <hinek@autograf.pl.invalid> napisał w wiadomości news:4a9a66e2news.home.net.pl...

Nie sadze aby byl paragraf na karanie tych co ustawili sie na
"niewlasciwym pasie". Niemniej akcje niewiela dadza. U nas jest
zbyt malo motocykli.

Jeżeli byłby to postawiony znak B-4, to jak najbardziej byłaby podstawa do nałożenia mandatu.
Jeżeli nie, to w sumie wyobraźmy sobie taką sytuację:
Podjeżdżamy motocyklem do bramki, która teoretycznie nas nie obsłuży. Pani odmawia obsługi. Za nami stoi już nastepny samochód i nie mamy się nawet jak cofnąć. No to stoimy dalej. I w efekcie albo Pani bierze od nas kasę, albo blokujemy całą bramkę.
Czyli efekt lepszy niż płacenie drobnymi :).

pozdr.
Mystik

Data: 2009-08-31 10:55:05
Autor: Ditron
Znowu Blokada A1?
On 31 Sie, 18:03, "Mystik" <mys...@poPROTECTION.pl> wrote:

Czyli efekt lepszy niż płacenie drobnymi :).

pozdr.
Mystik

ja juz pisalem ale rozeszlo sie bez echa..
....a jakby tak motocyklisci (tez Ci w autach) zorientowali sie, ze
zapomnieli portfela ?
p.s. nie bede tego powtarzal bo i na to sie przygotuja...

Data: 2009-08-31 19:58:34
Autor: gildor
Znowu Blokada A1?
Ditron pisze:
[...]

no no, tak się przygotowali, ze:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,6985319,Ratownicy_zatrzymani_na_bramkach_A4_zloza_doniesienie.html

--
gildor
wdowiec... motocyklowo

Data: 2009-08-31 22:41:51
Autor: Asmodeusz
Eskimos wrote:
[...]

Tia. Jechalem wczoraj. Bramka dla motocykli zamknieta, a motocykle wjezdzaly dwoma sasiednimi. Generalnie totalne olewanie tych znakow zarowno przez motocyklistow jak i przez obsluge.
Kolejna regulacja ktorej nikt nie bedzie przestrzegal.

Ps. A tablice nie sa normalne tylko zolte, czyli tymczasowe.

[Trójmiasto]Znowu Blokada A1?