Znowu Pan Premier ściemnił

Data: 2011-01-19 18:15:42
Autor: u2
Znowu Pan Premier ściemnił
... podczas dzisiejszych sejmowych obrad. Powiedział, że dzięki temu, że
opublikowali polską wersję rozmów z wieży kontrolnej ruscy opublikowali
swoją.

Tymczasem już Klich, pułkownik Klich mówił o storpedowaniu współpracy z
ruskimi poprzez opublikowaniu stenogramów rozmów pilotów przez Tuska i
Komorowskiego.

W dniu kiedy miał płk Klich otrzymać te stenogramy rozmów z wieży
kontrolnej, Tusk i Komorowski opublikowali stenogramy ruskich wbrew
konwencji współpracy. W rezultacie płk Klich nie otrzymał praktycznie nic.

BTW Pan Poseł Bogdan Lis wykluczył hipotezę zamachu. Choć przyznał się,
że nie jest ekspertem to zachował się jak sowiecki sługus. :)

Data: 2011-01-19 17:35:36
Autor: wasabi
Znowu Pan Premier ściemnił
On Wed, 19 Jan 2011 18:15:42 +0100, u2 wrote:

[...]

zapomniał jak PiS żądał publikacji tych stenogramów, krótka pamięć oj krótka

Data: 2011-01-19 18:48:29
Autor: u2
Znowu Pan Premier ściemnił
W dniu 2011-01-19 18:35, wasabi pisze:
zapomniał jak PiS żądał publikacji tych stenogramów, krótka pamięć oj krótka

A co mnie PiS obchodzi ? Mnie interesują procedury, które mają
doprowadzić do ustalenia stanu faktycznego jak było.

Na dwa tygodnie przed wyborami Tusk i Komorowski opublikowali stenogramy
wygodne dla ruskich czekistów. A na stenogramy z wieży kontrolnej
czekaliśmy do dzisiaj.

Data: 2011-01-19 19:29:01
Autor: wasabi
Znowu Pan Premier ściemnił
On Wed, 19 Jan 2011 18:48:29 +0100, u2 wrote:

[...]

i co w związku z tym ?

Data: 2011-01-19 20:32:46
Autor: boukun
Znowu Pan Premier ściemnił

Użytkownik "wasabi" <USUN_TO_vigoxp@windowslive.com> napisał w wiadomości news:ih7e1t$ugu$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

To głąby kapuściane, przecież te stenogramy jeszcze bardziej obwiniają i obciążają Lecha Kaczyńskiego i jego szaleńcze lądowanie we mgle...

boukun

Znowu Pan Premier ściemnił