Znowu Petru

Data: 2016-01-01 23:00:30
Autor: Budzik
Znowu Petru
Użytkownik z z@z.pl ...

Oglądam sobie spokojnie reklamy aż tu nagle miedzy podpaskami a karmą dla kotów pojawia się Petru i jako lider opozycji (litości) wyraża swoją troskę o demokrację.
Da się to jakoś wyłączyć? Może jakiś AdBolock? Może jakoś automatycznie żeby leciał do spamu?
Pomóżcie. Głodny jestem a boję się lodówki otwierać.
Jak żyć Donaldzie Tusku? Jak żyć? Z tobą życie było prostsze, bardziej przewidywalne, byłem dojony, dojony ale zadowolony. A teraz?
Przez tego Petru to i załamania nerwowego dostanę.

Uczulenie jakies?
Petru cie denerwuje ale reklama podpasek, toyoty czy ubezpieczenia juz nie?
Nie sadzisz, ze to znamienne?
Szukasz adblocka konkretnie na Petru na czy na wszystkie reklamy?

Znowu Petru