Znowu Play lepszy niż Orange!

Data: 2009-07-13 22:24:59
Autor: wiatrak
Znowu Play lepszy niż Orange!

Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości news:h3fu1v$pft$1atlantis.news.neostrada.pl...

Wracając z południa Europy chciałem z terenu Czech wykonać kilka
połączeń do Polski.
Nasz telefony z Orange'a były zalogowane do sieci "Eurotel-CZ", ale
kilkakrotnie ponawiane próby wykonania połączenia każdorazowo kończyły
się fiaskiem. Za każdym razem słyszeliśmy komunikat, ze nie mamy prawa
do wykonania połączenia.
Natomiast połączenie z telefonu Play nawiązaliśmy bez problemów.
Być może ta informacja będzie użyteczna dla przejeżdżających przez
Czechy klientów Orange.

-- Pozdrowienia,
Krzysztof

Ja po przyjeździe do Szwecji i włączeniu telefonu po wyjściu z samolotu, bez problemu  z Play fresha zadzwoniłem do kraju. Pierwsza próba połączenia, bez żadnego kombinowania. Zauważyłem ,że telefon automatycznie zalogował sie do sieci Telenor. Później widziałem ,że logował się do różnych sieci , jak mu sie podobało. Moze do tej , która miała najsilniejszy sygnał , nie wiem. Przy kolejnej próbie połączenia do Polski, dostałem komunikat, ze połączenia sa zablokowane. Był wtedy zalogowany do innej sieci niż telenor. Wrzuciłem mu logowanie ręczne. Znalazł trzy sieci, tylko z telenora łączył z krajem. Wrzuciłem więc ręcznie na Telenor i juz bez problemów dzwoniłem do kraju. Trzeba pamiętać ,żeby w Polsce przełączyć z powrotem w automat, bo telefon nie zaloguje się. Będzie szukał sieci wybranej ręcznie, w moim przypadku koniecznie chciał się w Polsce zalogowac do Telenora.

wiatrak

Data: 2009-07-14 13:04:18
Autor: Grzexs
[...]

Trzeba go ręcznie zalogować do sieci macierzystej. Wbrew pozorom ustawienie na ręczne logowanie jest bardzo pożyteczne np. w rejonach nadgranicznych.

--
Grzexs

Data: 2009-07-14 13:13:32
Autor: wiatrak

Użytkownik "Grzexs" <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h3hond$cim$1inews.gazeta.pl...
[...]

Telefon w Playu ustawić ręcznie do sieci macierzystej? Aleś wymyslił.To bedzie działał tylko czasami. Chyba , ze ustawisz ręcznie na Plusa, to owszem. Przecież play nie ma pokrycia w całym kraju.

wiatrak

Data: 2009-07-15 11:19:54
Autor: Grzexs
[...]

To trzeba ustawić na Plusa. Podobno eliminuje to przy okazji jakieś zaniki, przy przełączaniu sieci (tak piszą).

Ja mam ręczne, bo mi się kiedyś zalogował do jakiejś sieci białoruskiej i zapłaciłem jak za zboże.

--
Grzexs

Znowu Play lepszy niż Orange!