Znowu będziedrożej ....

Data: 2010-01-17 18:27:12
Autor: MH
Znowu będziedrożej ....
Ceny gazu w Polsce mogą skoczyć nawet o 30 procent. Winny: Komisja Europejska,
która żąda uwolnienia cen błękitnego paliwa. Eurobiurokraci grożą, że jeśli
szybko nie zmienimy przepisów, Polska stanie przed Trybunałem Sprawiedliwości

http://www.efakt.pl/Gaz-bedzie-drozszy,artykuly,61868,1.html

A gówno tym pajacom do tego. Zastanawiam się nad zasadnością dalszego
uczestnictwa w tej farsie zwanej Eurokołchoz.

MH --

Data: 2010-01-17 20:25:36
Autor: Jadrys
Znowu będziedrożej ....
W dniu 2010-01-17 18:27, MH pisze:
[...]

Wielu Polaków się nad tym zastanawia. Tylko ci co o tym uczestnictwie decydują nie maja wątpliwości.

Znowu będziedrożej ....