Znowu 'bez żadnego trybu'

Data: 2018-04-08 14:10:41
Autor: pulsar
Znowu 'bez żadnego trybu'
W dniu 2018-04-08 o 12:55, pulsar pisze:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,23238080,caritas-wydal-oswiadczenie-ws-nagrod-ministrow-przyjmujemy.html

Temat tak poruszający, że oburzeni ludzie piszą i tak:

Cyt.:
"początek nowego modelu parlamentaryzmu... na słupa. Obniżmy pensje dla posłów do poziomu pensji minimalnej. Wówczas bogaci obywatele będą sobie wynajmowali takiego słupa, płacąc mu 2-3 razy tyle, i kreując "nowy demokratyczny ład". Dla mnie poseł może zarabiać i 25 000. Pod jednym warunkiem - za każdy przekręt, łapówkę, nagrodę wypłacaną pod stołem, ekspertyzę za 50 000 traci dożywotnio prawo do jakichkolwiek funkcji i stanowisk publicznych. Czyli dostajesz te 25 000 i nic więcej. Każdy zna warunki gry, łatwo podzielić, żeby starczyło do pierwszego, nie ma potrzeby psucia społeczeństwa populistycznym bełkotem..."
/mysl_to_nie_boli/

-- -
pulsar

Znowu 'bez żadnego trybu'