Znowu biją Polaków...

Data: 2009-03-12 11:36:16
Autor: Tzva Adonai
Znowu biją Polaków...
Boże drogi, za jakie grzechy?!...

***

Zaczaiły się na nią w damskiej toalecie. Gdy 15-letnia Natalia,
uczennica szkoły na wschodzie Anglii, weszła do środka, z kabin
wypadło dziesięć nastoletnich Brytyjek. Część z nich rzuciła się na
Polkę, pozostałe pilnowały drzwi.

"W każdej kabinie ukrywało się po kilka z nich. Kiedy Natalia weszła,
rzuciły się na nią, powaliły na ziemię, szarpały i kopały. Kilka z
nich pilnowało drzwi."

"Słyszałem od policjantów, że władze szkoły zastanawiają się, co z tym
zrobić. Bywało różnie, dzieci czasem się obrażały, czy szturchały. Ale
takiej zorganizowanej agresji jeszcze nie było. To przerażające" -
dodaje mężczyzna.

http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article339799/Polka_pobita_w_brytyjskiej_szkole.html

Data: 2009-03-12 20:03:31
Autor: kefirh
tRe: Znowu biją Polaków... to mow ie Ja niemiecki Zytek Axel
# Polka pobita w brytyjskiej szkole
# Mężczyzna zastrzelił się w hipermarkecie
# Podciął sobie żyły na lotnisku w Dublinie
# Matka bandyty nie wierzy w samobójstwo
# Samobójca pokazał śmierć na wideoczacie
# Kryzys zmusił go do samobójstwa

www. zytaxel.de

Data: 2009-03-12 21:50:28
Autor: jacek_placek_01
Znowu biją Polaków...
pewnie była ładniejsza od tych brytyjskich pasztetów.

Data: 2009-03-12 21:51:31
Autor: raff
Znowu biją Polaków...
pewnie była ładniejsza od tych brytyjskich pasztetów.

i wiecej umiala, bo tam tempe.

R.

Data: 2009-03-12 22:04:05
Autor: sekurita
Znowu biją Polaków...
pewnie była ładniejsza od tych brytyjskich pasztetów.

wiecej niz pewne

Znowu biją Polaków...