Znowu cenzor.

Data: 2010-07-30 16:59:07
Autor: bolek
Znowu cenzor.
zdjął mój post.
A pisałem że tzw. rząd wszystkich chce oskubać
i zatkać dziurę budżetową, a jednocześnie chce wydać
380 mln na zakup 5 /słownie pięciu/ śmigłowców
żeby je zaraz wysłać do Afganistanu na odstrzał.
Ciekawe czy ten post przejdzie.

bolek

Data: 2010-07-30 19:12:01
Autor: boukun
Znowu cenzor.

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4c52e8bc$0$17087$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wszystko wisi, opublikowane o 16:07, całkiem wysoko (u mnie), pod innym twoim wątkiem o tym samym tytule "Kretynizm." z 23.05.2010, nawet kilka aktualnych odpowiedzi tam jest...

boukun

Data: 2010-07-30 20:04:01
Autor: bolek
Znowu cenzor.

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i2v1d2$eqq$1mx1.internetia.pl...

[...]

To dlaczego ja tego nie mogę znaleźć ?

bolek

Data: 2010-07-30 20:35:59
Autor: boukun
Znowu cenzor.

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4c531412$0$17092$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Bo pewno wyrównałeś w swoim outlooku i nie są podświetlone na tłuste czarno, a że jest wiadomość podpięta (u mnie) bardzo wysko, u twojej wiadomości z maja, to trudno ci jest ją zobaczyć. Scroluj na wiadomość z 23.05.20010 o tym samym tytule "Kretynizm." i znajdziesz... Chyba, że wyrównałeś wyświetloną liczbę nowych wiadomości, zanim nagłówki ściągnąłeś...

Jadrys i u2 sobie na ten temat podyskutowali...

boukun

Data: 2010-07-31 13:46:12
Autor: P.apaS.merf
Znowu cenzor.
Órzytkownik "bolek" napisał:
[...]

ja też nie mogę, czpiony znają się na robocie, wiedzą co i jak, pogrzebią
trochę w parametrach o kturych ty nawet nie słyszałeś i newsa na 99%
pszeglądarek nie zobaczysz:O)

Data: 2010-08-01 08:22:51
Autor: [heÂŽsk]
Znowu cenzor.
On Fri, 30 Jul 2010 16:59:07 +0200, "bolek" <bolek@neostrada.pl>
wrote:

[...]

 ja tam go widze i nawet ci odpowiedzialem ;o)

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006