Znowu dla kwasigrocha.

Data: 2018-03-17 16:31:01
Autor: stevep
Znowu dla kwasigrocha.
# Oddam premię, którą otrzymałam w styczniu - zapowiedziała w sobotę w radiu RMF FM senator, sekretarz stanu w kancelarii premiera Anna Maria Anders. Oceniła, że jeżeli kogoś chce się wynagrodzić za działanie, to się powinno mu podwyższyć pensję. #
Ze strony:
http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/570867,a-m-anders-oddam-premie-ktora-dostalam-w-styczniu.html

A PiS na to "barana nie dom bo barana mom".
--
stevep

Data: 2018-03-17 09:29:38
Autor: Bytomir Szydera vel Dąs
Znowu dla kwasigrocha.
O, widzicie Pieprzykoski, już mam dla Was nowe hasło wyborcze
dla peło:

zaczniemy pracować za 6001zł/m-c albo za 9999zł, ew. 6660zł.

6001 bo za 6000 pracuje tylko frajer (Bieńskoska).

Znowu dla kwasigrocha.