Znowu kłamliwa pisowska propaganda!!!

Data: 2009-04-29 22:38:02
Autor: boukun
Znowu kłamliwa pisowska propaganda!!!

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gtaau9$45u$1inews.gazeta.pl...
http://www.dziennik.pl/polityka/article369041/Zobacz_Palikota_w_nowym_spocie_P
iS.html

Tu juz miarka się przebrała. Tyle chamstwa, debilizmu i zwyczajnego
skurwysyństwa jeszcze w żadnej politycznej reklamówce nie widziałem. Gdzie
jest policja, gdzie prokuratura?? Czas najwyższy ZAKAZAĆ tego spotu, zabronić
tonącym pisowcom chwytania się brzytwy i wydawania tego typu odrażających
propagandówek! Najlepiej zakazać im w ogóle prowadzenia kampanii
przedwyborczej, albo zamiast brzydkich, tępych, niewykształconych
malomiasteczkowych pisiorów pokazywać wj ej ramach wyłącznie dobrze ubranych,
mlodych zdolnych, wielkomiejskich i znakomicie wyksztalconych pełowców.
Taki wstyd, taki wstyd, niby kroczem do Europy a tu takie wiesniackie
zachowania się promuje...ech. Panowie z pisu- jak wam nie wstyd?
J-23

Jak to dobrze, że ja telawizji nie oglądam, jeszcze żadnego spotu PiSowskiego nie widziałem. Zaczyna się jak za czasów koalicji z Samoobrona i LPR, jeszcze nie było mowy o przyspieszonych wyborach, a juz spoty z PO na zmianę leciały w TV... Żenada...

boukun

Znowu kłamliwa pisowska propaganda!!!