Znowu kopiemy rowki pod Rydzykiem

Data: 2009-07-22 23:47:40
Autor: Joachim
Znowu kopiemy rowki pod Rydzykiem

"Ledwo ruszyła telefonia skierowana głównie dla osób skupionych wokół Radia Maryja, a już nad właścicielem sieci wRodzinie - spółką Centernet - zawisły czarne chmury. Okazuje się, że sieć Romana Karkosika może stracić przyznaną jej w 2007 roku częstotliwość. Wojewódzki Sąd Administracyjny uznał, że sieć Era ma rację, domagając się unieważnienia przetargu."

http://www.dziennik.pl/gospodarka/article419245/Ojciec_Rydzyk_straci_swoje_telefony_.html

-- -- -- -- -- -

- Rydzyk założył radio - ludzie mówią, że to źleeeeee,
- założył telewizję - źleeeee,
- zaczął zajmować się geotermią razem z naukowcami z Krakowa (z AGH i Politechniki) - źleeeee,
- założył sieć telefonów komórkowych razem z Karkosikiem - źleeee,

No ile można rzucać kłód pod nogi facetowi?

Wszystko źleeeeeee. Biznesmeni mają w tym kraju przerypane. Jak Cię nie popiera Michnik, albo jego kumple, to nic nie zrobisz.

Ja tylko czekam momentu, gdy Rydzyk zacznie zajmować się budową autostrad, no może wtedy będzie dało się jeździć autem po Polsce.

J.

Data: 2009-07-22 15:03:56
Autor: macieks
On 22 Lip, 23:47, Joachim <joachim1...@op.pl> wrote:

 No ile można rzucać kłód pod nogi facetowi?

To ustalmy w końcu. To facet, biznesmen, czy kapłan???
Bo jeżeli jest kapłanem, to nie można wykorzystywać imienia Boga w
biznesie.
Wykorzystywanie wiary w biznesie jest wysoce nie etyczne i nie
moralne. Takie jest moje zdanie.

Data: 2009-07-23 00:03:47
Autor: Less
Znowu kopiemy rowki pod Rydzykiem

Ja tylko czekam momentu, gdy Rydzyk zacznie zajmować się budową autostrad, no może wtedy będzie dało się jeździć autem po Polsce.

J.

Od dluzszego czasu zasyfiasz grupe swoimi pisowskimi pierdami. Wypierdalaj stad.

Data: 2009-07-23 00:12:33
Autor: Joachim
Less pisze:

Od dluzszego czasu zasyfiasz grupe swoimi pisowskimi pierdami. Wypierdalaj stad.

Dziękuję za tą wypowiedź pełną miłości, chyba kochasz inaczej.

Czy nick Less pochodzi od twojej orientacji seksualnej?

J.

Data: 2009-07-23 00:37:29
Autor: Less
Less pisze:

> [...]
> Dziękuję za tą wypowiedź pełną miłości, chyba kochasz inaczej.

Czy nick Less pochodzi od twojej orientacji seksualnej?

Wy w tym pisie to nie jestescie normalni. Kryptozboczency. Gowno Cie moja orientacja seksualna obchodzi. Do takich jak Ty nijakiej miosci we mnie nie ma, ale nie zrozum mnie zle. To ze wyplakujesz swoje zale kompletnie mi nie przeszkadza, ale popatrz, wystarczy jak dolaczy frustrat Olszewski, czy debil kondonek i z grupy robi sie normalne szambo. To naprawde nie jest grupa do lewackiej agitacji. A poza tym po jaka cholere sie tak napinac? Sprawa jest przegrana, to sa chorzy ludzie, bez przyszlosci. Dopiero co zalozyli klub w PE i juz zaczeli awanture z torysami. Przetrwaja jeszcze pare latek i zostanie po nich tylko brzydki zapach. No i paru frustratow na grupach dyskusyjnych.

Data: 2009-07-23 00:55:28
Autor: Joachim
Less pisze:
Less pisze:

[...]

A jak już ty się dołączysz, to szambo jest, że hoho.

[...]
I zaczęli też awanturę z Rabinem z Londynu.

Przetrwaja jeszcze pare latek i zostanie po nich tylko brzydki zapach. No i paru frustratow na grupach dyskusyjnych.

Na razie brzydki zapach pozostał po UW i KLD.

J.

Data: 2009-07-23 01:22:50
Autor: SlawcioD
Joachim pisze:

[...]

nie chodzi o to ze robi biznes - chodzi o to w jaki sposob. przejedz sie
z rodzina radia co ma ryja na wycieczke do czestochowy a zrozumiesz o
czym mowie

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2009-07-23 08:52:07
Autor: pluszowy miś

Użytkownik "SlawcioD" <slawciod@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h4870a$slj$1news.onet.pl...

[...]

Hmmm, może nam opowiesz jak tam jest, ja nigdy nie byłem a ciekawy jestem czy tak to wygląda jak media pokazują(do Kościoła mam stosunek neutralny i nie ciągnie mnie na pielgrzymki). Rozumiem że Byłeś z RM na wycieczce do Częstochowy i Masz ogląd sytuacji z własnej perspektywy a nie tej medialnej... pozdr :)

Data: 2009-07-23 09:55:57
Autor: dink
"pluszowy miś" <sebastorage@go2.pl> wrote in message

i  nie ciągnie mnie na pielgrzymki). Rozumiem że Byłeś z RM na wycieczce
do  Częstochowy i Masz ogląd sytuacji z własnej perspektywy a nie tej medialnej... pozdr :)

rozumiem, że koło i ogień wynalazłeś sam, czy jednak korzystałeś z doświadczeń innych?

--
dink.
Toyota MR2 Club Poland - www.mr2.pl

Data: 2009-07-23 11:17:10
Autor: pluszowy miś

Użytkownik "dink" <news@_n_o__s_p_a_m_dink.pl> napisał w wiadomości news:h4952h$p32$1inews.gazeta.pl...
[...]

jak funkcjonuje koło i ogień znam doświadczenia, nie tylko z przekazu mediów... pozdr :)

Data: 2009-07-23 23:20:00
Autor: SlawcioD
Joachim pisze:

[...]

kolega zostal sluzbowo oddelegowany jako kierowca autobusu ktory wiozl
"pielgrzymke". w czasie jazdy "uber Führer Mocher Comando" (kierownik
eskapady) rozpoczela zbiorke kasy na tzw ""roze dla Maryji" ktore jak
wiadomo ojciec dyrektor uklada najlepiej ze wszystkich". jej wypowiedz
byla mniej wiecej taka: zbieram na roze i macie mi tu wrzucic wszyscy co
laska - ile kazdy moze tyle ma dac, tylko nie wyglupiajcie mi sie tu z
jakimis 5 czy 2!" no i towarzystwo zebralo kase, tak na oko z 400-600pln
ktore pozniej trafilo w kopercie do czarnego... a to byl jeden z
kilkuset autobusow...

pomijam fakt zaistnienia na tej imprezie religijnej nowego operatora
telefoni komorkowej...

widzialem zdjecia i nagrania filmow zrobione przez rzeczonego kolege...
i bylem w glebokim szoku - to co pokazuja media nt ojca dyrektora to
tylko wierzcholek gory lodowej.

jesli kolega zgodzi sie na publikacje to napewno wkleje linki do nagran
i zdjec...

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2009-07-23 23:29:55
Autor: Jerzy Olszewski
SlawcioD pisze:
kolega zostal sluzbowo oddelegowany jako kierowca autobusu ktory wiozl
"pielgrzymke". w czasie jazdy "uber Führer Mocher Comando" (kierownik
eskapady) rozpoczela zbiorke kasy na tzw ""roze dla Maryji" ktore jak

To służby ciągle jeszcze oddelegowują służbowo na takie imprezy pod różnym przykryciem i polecają nagrywać filmy oraz robić zdjęcia ?

Myślałem , że to już historia. Może to powrót do tych chlubnych tradycji obecnej ekipy? :)

Data: 2009-07-24 18:26:22
Autor: SlawcioD
Jerzy Olszewski pisze:
SlawcioD pisze:
[...]

;) kolega pojechal na ochotnika ;)

a serio to kumel jest kierowca autobusu - i tylko kierowca. ma w dupie
polityke, bardzo gleboko w dupie... z polityki obchodza go jedynie
zmiany w krd;)

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2009-07-27 11:26:39
Autor: flower
pluszowy miś pisze:

jesli kolega zgodzi sie na publikacje to napewno wkleje linki do nagran
i zdjec...

....ale kolega na pewno się nie zgodzi, i znów zostanie tylko "kolega kolegi
widział".

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2009-07-28 07:29:59
Autor: SlawcioD
pluszowy miś pisze:

[...]

no i pozastaje osobiscie pojechac i sprawdzic... przy nastepnej okazji...

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2009-07-23 09:20:43
Autor: totus
Joachim wrote:

[...]

Jedni kopią rowki, a Ty rowek liżesz. Każdy robi co lubi.

Data: 2009-07-23 09:29:53
Autor: \\n
Joachim pisze:

No ile można rzucać kłód pod nogi facetowi?

Ano długo można:
http://www.rp.pl/artykul/2,338931_Ojciec_Rydzyk_odda_podatek_.html

--
Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

Data: 2009-07-23 09:30:52
Autor: Bartłomiej Miara
Znowu kopiemy rowki pod Rydzykiem
Witam!

Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:h481ds$umj$1news.onet.pl...

[...]

Dziwisz się że konkurent próbuje zaszkodzić innemu? Ere kompletnie nie obchodzi czy to Rydzyk czy Urban, obowiązkiem zarządu każdej firmy jest dbanie o tej firmy interesy.

Bartłomiej Miara

Data: 2009-07-23 09:57:10
Autor: dink
"Bartłomiej Miara" <bmiara@poczta.onet.pl> wrote in message

Dziwisz się że konkurent próbuje zaszkodzić innemu? Ere kompletnie nie obchodzi czy to Rydzyk czy Urban, obowiązkiem zarządu każdej firmy jest dbanie o tej firmy interesy.

co to znaczy "zaszkodzić" - po prostu egzekwuje swoje prawa

Data: 2009-07-23 10:21:05
Autor: Jerzy Olszewski
Znowu kopiemy rowki pod Rydzykiem
Joachim pisze:

-- -- -- -- -- -

[...]

To nie wiesz, że w Pomrocznej telefonie komórkowe mogą zakładać tylko osoby powiązane z PRL'owskimi służbami specjalnymi ?

Choć nie jest to zasada bezpośrednio wpisana do Konstytucji, to każdy Wysoki Sąd Ci to potwierdzi :)

Weźmy na przykład taki Polkomtel

-- -Cytat-- -
Poszukiwany listem gończym Władysław Bartoszewicz, były prezes Polkomtela i dyrektor generalny w ministerstwie przekształceń własnościowych, ukrywa się w Kanadzie - ustaliła prokuratura. Jak dowiedział się serwis internetowy tvp.info, prokuratura stara się o ekstradycję biznesmena.

Władysław Bartoszewicz jest poszukiwany listem gończym od 2006 roku. Prokuratura zarzuca mu wzięcie miliona dolarów łapówki przy prywatyzacji Cementowni Ożarów, wykorzystywanie w kontaktach z Markiem Dochnalem stanowiska służbowego i ujawnienie tajemnicy służbowej.

-- -Koniec-- -

Weźmy takie PTC

-- -Cytat-- -
Elektrim rządzi Erą

Porozumienie z Kulczyk Holding

Elektrim rządzi Erą

Elektrim potwierdza zawarcie porozumienia z Kulczyk Holding dotyczącego Polskiej Telefonii Cyfrowej, operatora Ery GSM. Zdaniem Elektrimu wspólne uzgodnienia nie ograniczają możliwości samodzielnego podejmowania decyzji.

Jak informowaliśmy w sobotniej "Rz",29 lutego 1996 roku zostało zawarte porozumienie pomiędzy Elektrimem SA, Elektrimem Autoinvest SA i Kulczyk Holding SA reprezentowanym przez Jana Kulczyka. Jak wynika z treści porozumienia, "Elektrim zobowiązuje się głosować w zakresie spraw określanych jako istotne czynności" w spółce Polska Telefonia Cyfrowa (PTC) "po wzajemnym uzgodnieniu stanowisk" z Kulczyk Holding. Porozumienie wymienia w kolejnych punktach, jakie działania wymagają uzgodnień: podniesienie kapitału przez wspólników powyżej równowartości 300 mln ecu, jakiekolwiek zmiany u mowy spółki, ustalenie lub zmiana polityki spółki w zakresie wypłacania dywidend, akceptacji przeniesienia jakichkolwiek udziałów w spółce z wyjątkiem udziałów Elektrimu SA ponad 26 procent kapitału zakładowego, powoływania członków rady nadzorczej, członków zarządu, ustalania lub zmiany wewnętrznych procedur działania zarządu i rady nadzorczej, podjęcia decyzji w przedmiocie jakichkolwiek postanowień i warunków niezbędnych dla otrzymania lub odnowienia licencji innych niż wskazanych w ofercie firmy.
-- -Koniec-- -

Że  nie wspomnę już nawet o znanych powiązaniach Pana Bondaryka, obecnego szefa służb

-- -Cytat-- -

Szef ABW Krzysztof Bondaryk na widelcu CBA
Wojciech Czuchnowski, mać2008-11-15, ostatnia aktualizacja 2008-11-15 00:18
  Czy szef ABW Krzysztof Bondaryk ukrywa dochody? Doniósł o tym premierowi Mariusz Kamiński, szef CBA. Bondaryk tłumaczy, że niczego nie ukrył

Chodzi o kwotę 1,5 mln zł, które Era na raty wypłaca Bondarykowi.

Szef ABW odpisuje, że to nie wynagrodzenie, lecz odprawa, którą dostał za to, że nie przyjmie przez rok pracy w konkurencji Ery. Dodaje, że poinformował o tym świadczeniu w publicznym rejestrze korzyści - choć nie podał kwoty, bo to tajemnica handlowa. Jej wysokość poda w zeznaniu PIT za rok 2008 i w kolejnym oświadczeniu majątkowym.

-- -Koniec-- -

Nie wymagaj zatem od funkcjonariuszy Pomrocznej, by tak łatwo dopuścili do tego źródełka kogoś tak "passe". Przecież Taki Rydzyk, to by nawet nie wiedział jak jeść bezy :)

Data: 2009-07-23 10:59:44
Autor: marfi
Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:h496lf$p1u$1atlantis.news.neostrada.pl...

Nie wymagaj zatem od funkcjonariuszy Pomrocznej, by tak łatwo dopuścili do tego źródełka kogoś tak "passe". Przecież Taki Rydzyk, to by nawet nie wiedział jak jeść bezy :)

  Popatrz...a mnie się wydawało, że Rydzyk dostarcza klientów i robi reklamę w swojej TV a resztę zapewnia Karkosik (CenterNet)...

--
marfi

Data: 2009-07-23 11:13:52
Autor: totus
 wrote:

[...]

Właśnie, tak Ci się wydawało. Twoje omamy to wynik propagandy PO i żydostwa, która się wylewa z TVN i GW. Prawdziwie myślący Polacy wiedzą, że to ekumeniczna działalność o. Rydzyka.

Data: 2009-07-23 11:20:32
Autor: marfi
Użytkownik "totus" <totus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h499ko$ks5$1inews.gazeta.pl...
wrote:

[...]

  Ale ja nie oglądam TVN a 4FunTV gdzie politycy nie mają wstępu a z branży komórkowej reklamują "pierdofon" :)

--
marfi

Data: 2009-07-23 11:31:35
Autor: totus

wrote:

[...]

To jakiś agent musiał Ci na ich zlecenie wlać ten jad do ucha gdy stałeś w kolejce po bułki. To jest jedna sieć. Sieć szara.

Znowu kopiemy rowki pod Rydzykiem